Zwembad/zwemmeer omgeving landal vennenbos

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Deedee91, 12 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Wie weet er een leuke plek? Openlucht zwembad zou helemaal fijn zijn. Op het park zelf kunnen we uiteraard zwemmen maar dat is op reservering en het word warm van de week dus wil ook nog ergens anders kunnen afkoelen.
     
  2. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.925
    1.659
    113
    Vrouw
    https://duynenwater.nl/
     
  3. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.925
    1.659
    113
    Vrouw
    Of als het mag bij ter spegelt camping is een strand en een binnenstrand
     
  4. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.988
    2.471
    113
    Vrouw
    NB
  5. marionneke1984

    marionneke1984 Actief lid

    5 jul 2009
    209
    5
    18
    Vrouw
    De spartelvijver in Hooge mierde zou kunnen,
    Zilvermeer in Mol( België net over de grens), Dynenwater in Eersel, Camping achterste hoef in Bladel ( weet niet of daggasten ook welkom zijn )

    Geenhoven in Valkenswaard is een speeltuin met een klein peuterbadje/ kleuterbadje erbij. Leuk in leeftijd 1- 6 jaar.

    Ter spegelt is dicht voor daggasten helaas.
     
  6. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Thanks. Veelal zwemwater dus. En dat vind ik nou net niet zo lekker om in te zwemmen:roflmao:
     
  7. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Wow kom er nu achter dat dit E3 is. Ziet er mooi uit. Is het ook echt verbeterd?
     
  8. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Als je wat verder wilt rijden kun je naar het staalbergven in oisterwijk. Hier zijn wel 2 chloorbaden.
     
  9. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Jaa, hier ben ik 3 of 4 jaar geleden geweest en door dit topic ging ik zoeken wat de naam was. Is echt een leuk strandje, wel een toegangsprijs, maar voor een mooi strandje vind ik dat geen probleem.

    Veel plezier!
     
  10. Solipsist

    Solipsist Lid

    12 jan 2015
    51
    69
    18
    NULL
    NULL
    Als je zin hebt om naar Best te rijden, heb je hier het strand van Aquabest. Eventueel ook nog openluchtzwembad De Dolfijn.

    Maar ik lees dat je een peuter/kleuter hebt, midden in het centrum, voor het gemeentehuis staan fonteinen. Eigenlijk voor de mooi, maar zodra het warm is, zoeken een heleboel mensen met klein grut daar verkoeling Het zijn fonteinen waarbij water uit de grond komt zegmaar, in een spraypark zouden ze niet misstaan (voor erbij dan)

    Vlakbij het centrum staat ook nog een molen, mocht de kleine het leuk vinden. Een stukje verder, aan de Sportlaan, staan veel bomen en bankjes en is perfect om treinen te spotten. Aan de andere kant van Best (dit klinkt ver, maar Best ben je zo door ) is er nog een loop/fietsbrug richting het bos, die gaat over de snelweg, leuke plek om naar auto's en vrachtwagens te zwaaien. In het bos kan je eventueel nog langs gaan bij het Boshuys (hier kan je gewoon met de auto komen).

    En voor je terug gaat, een pannenkoek gaan eten bij De Rode Haktol in Oirschot. Niet dat die tent nou zo geweldig is (nou ja, de pannenkoeken zijn gewoon lekker en je zit er relaxed ), maar de reis er naartoe geeft je een mega vakantiegevoel. Het zit in the middle of nowhere, plattelandsweggetjes enz en ineens ben je er. Nog een leuk speeltuintje buiten voor na het eten en daarna weer lekker verdwalend over de plattelandsweggetjes de weg terug vinden
     

Deel Deze Pagina