Welke centerparcs baby 7 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RomY25, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RomY25

RomY25 Lid

18 mei 2013
    97
    0
    6
    De titel zegt het al. In november willen wij een week naar centerparcs met ons mannetje die dan 7 maanden is.
    Wat zijn jullie ervaringen? Ik hoor het graag.

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    ik denk dat alle parken wel leuk zijn dan? wij zijn vorig jaar zomer op bispinger heide, duitsland geweest. mooi park en mooi kinder bad. mijn zoontje was toen 9 maanden.

ik kijk altijd naar het aantal sterren dat het park heeft en ga dan voor een 4 of 5 sterren park. mijn ervaring is dat die toch groter zijn en meer faceliteiten hebben.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij zijn afgelopen november in Huttenheugte geweest. Ivan was toen ook ongeveer zo oud en was echt heerlijk genieten :D
    2 baby badjes zitten er daar in het zwembad, erg leuk! We hebben genoten toen.

4. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik denk ook dat ze allemaal wel leuk zijn, maar ik let ook altijd op de "sterren". Hoewel ik denk dat je met baby's een groot deel van deze faciliteiten en de luxe van het zwembad wat daar dan bij hoort niet eens gebruikt ;).

Wij waren vorig jaar een dagje naar de eemhof (vrienden zaten door). Ik vond het babybad echt fantastisch daar, met een piratenboot met zand etc., maar daar heeft een 7 mnd oude baby natuurlijk niets aan.

5. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Elk park is da. Prima.

Denk dat je moet kijken naar afstand.

Bij ons was het toen een probeer vakantie, met wat nemen we mee, past het? Hoe gaat het op vakantie... Dus 30 min afstand lag heijderbos. Waren we iets vergeten? Konden we terug

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Net terug uit Erperheide met onze dochter van 1.. Erg leuk park maar zoals al vaker geschreven: een kindje van die leeftijd heeft nog niet veel aan faciliteiten.. Dus maakt weinig uit..

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Park Bostalsee in Duitsland is echt fantastisch en heeft een fantastisch zwembad met mega veel voor kleine jonge kinderen!! :D (meer dan Kempervennen)

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    In ieder geval NIET naar park Eifel!
    Wij hadden een 'vip-huisje' maar het was echt schandalig vies en was blij dat onze dochter nog niet veel kroop. Veel dingen kapot (het derde kinderstoeltje was eindelijk veilig genoeg om in te zitten) en stopcontacten waren bv ook niet beveiligd.
    Ik vond het echt een week afzien met zo'n kleintje.

9. RomY25

RomY25 Lid

18 mei 2013
    97
    0
    6
    bedankt voor jullie reacties.
    Het gaat mij ook voornamelijk om het zwembad, hij vindt water helemaal geweldig. lees verschillende dingen over dat het water in sommige parken koud zou zijn e.d.

10. Crissiewissie

24 mrt 2013
    61
    0
    6
    wij zijn naar Heijderbos geweest toen ons zoontje bijna 2 maanden was, geweldig mooi park!

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wij gaan in September naar Vossemeren in Belgie..ons zoontje is dan 5 maanden..opzich zijn veel van dit soort parken kindvriendelijk..altijd goede ervaringen gehad met Center Parcs :D

12. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Heijderbos ben je niet. Verplicht je kindje in zwemband te doen.
    Heb andere parken wel gehad. Maar Siem heeft tot 7 mnd swimtrainer gehad, daar niks, gewoon op hand. Maar moest bij andere parken zwemband. Had ik niet dus mocht alleen in baby bad

Zo een. Onzin

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    2 maal center parcs maar nooit meer!
    We hadden vip huisje maar is gewoon behoorlijke vergane glorie op center parcs.
    Echt ronduit ranzige huisjes. Nooit meer hier.
    Vernieuwde premium huisje op de huttenheugte was wel mooi. Comfort huisjes zij gewoon vieze vochtige hollen schimmel in de vloer echt heel goor! En vip huisje op eemhof mag de naam vip niet eens hebben. Ik vind center parcs drie keer niks!

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Port zelande en meerdal is onze favoriet!

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Huttenheugte heeft warme peuterbaden. Het is daar sowieso subtropisch warm binnen.

Ik ben zelf persoonlijk meer fan van Landal Greenparks, ook vanwege de in mijn ogen wat betere huisjes.

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Juffie, in welk jaar ben jij in een vip-huisje op de Eemhof geweest dan?
    Ik ben echt behoorlijk kieskeurig en vond ze echt geweldig mooi vernieuwd! Echt luxe met een hoofdletter 'L'. Achteraf denk ik dat park Eifel daardoor ook zo tegenviel...

17. RomY25

RomY25 Lid

18 mei 2013
    97
    0
    6
    ik denk dat we eruit zijn! denk dat het Heijderbos gaat worden, en dan een 4persoons Vip huisje.. zijn compleet vernieuwd dus mag er van uit gaan dat dat gewoon perfect voor elkaar is. is een aanbieding van de babybox dus vandaar de keus voor Centerparcs! bedankt allemaal!!

18. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Wij zijn praktisch overal al geweest (nld-België) en met kleintjes vinden wij de huttenheugte en erperheide het leukst.

Wij gaan trouwens ook altijd VIP (muv vernieuwde premium in huttenheugte) de rest vind ik ook niks, inderdaad vergane glorie...

19. melanieV83

melanieV83 Actief lid

11 jan 2010
    109
    0
    0
    1 tip. Kijk eens op mysterie park. Hier kun je goedkoop een weekje of wat je wilt naar centerparcs. Je komt alleen op de 5 grote parken in Nl uit. Een week voor vertrek krijg je te horen waar je komt. Het bespaart je heel veel geld. Kan dan wel 3x op vakantie via deze site ipv 1x. Volgende week de derde x dat we hier gebruik van gaan maken.

Deel Deze Pagina