Zwemmen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Arti13, 21 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

    Arti13 Niet meer actief

    Wij willen dinsdag lekker gaan zwemmen met de oudste twee. Maar hoe doen jullie dat. Laten jullie er wat langer tussen om niet te hoeven kolven, of wel kolf mee? Wat als je een tsr krijgt. Bij mij spuit het er echt uit.
     
  2. m met borisboef

    m met borisboef Bekend lid

    12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan de kleine niet mee? toen zl zo klein was heb ik gewoon in het zwembad gevoed...lekker in het bubbelbad...heerlijk momentje was dat.
     
  3. Arti13

    Arti13 Niet meer actief

    Nee, we zijn dan met drie kindjes en ik wil graag 1 op 1 in een zwembad. Zeker ook als er geplast oid moet worden. Niet handig met 3 kinderen.
    Zo kunnen we ook ongestoord aandacht geven aan de oudsten. Die schieten er nu wel eens bij in.
     
  4. m met borisboef

    m met borisboef Bekend lid

    12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik snap het!
    door het warme water had ik wel meer last van een tsr, dan maar ff kolven zou ik doen.
     
  5. Arti13

    Arti13 Niet meer actief

    Ojee, nou dan de kolf maar mee. Hopelijk hebben ze een plekje met stroom.
     
  6. Arti13

    Arti13 Niet meer actief

    Ervaring met lilly pads en zwemmen?
    Die heb ik nog liggen, misschien dat dat wel helpt?
     
  7. Lentekriebel

    Lentekriebel Fanatiek lid

    11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Hoe lang ben je weg en kunnen jouw borsten zo lang zonder voeding? Zo niet, dan zou ik voor de zekerheid de kolf meenemen. Dan zit je daar ook niet telkens op de klok te kijken.
    Of onder de warme douche laten lopen? Of komt er echt teveel uit dat dat niet te 'verdoezelen' is?
     
  8. Arti13

    Arti13 Niet meer actief

    Ik denk toch zeker 3 uurtjes zwemmen en heen en weer rijden totaal 4 uurtjes. Zou net kunnen voor een keertje. De douche is wel een goed idee.
     
  9. Lentekriebel

    Lentekriebel Fanatiek lid

    11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    4 uurtjes is inderdaad net zo'n 'grensgevalletje'.. Misschien kolven in de auto op de heenweg én op de terugweg? Heb ik laatst ook gedaan en met een sjaal er overheen zit je niet zo in de kijker voor overige automobilisten, alleen weet ik niet of je dat wil met je kinderen in de auto.

    Anders gewoon lekker douchen ;)

    Veel plezier met je zwem-uitje!
     
  10. Arti13

    Arti13 Niet meer actief

    Thx :)

    Heb alleen elektrische kolf en geen aansluiting in de auto. Maar komt vast goed. Neem hem denk ik gewoon mee en vraag om een plekje voordat we het bad induiken :).
     
  11. MamaVanAnne

    MamaVanAnne Fanatiek lid

    21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je kan s nachts toch ook wel 4 uurtjes zonder kolven? Kan je dat overdag dan niet redden?
    Mijn kolf kan ook op batterijen trouwens (ook electrisch)
     
  12. Hevn

    Hevn Actief lid

    22 mei 2011
    236
    1
    18
    Ik heb lillypads voor het zwembad. Werkt heel erg prima, lek helemaal niet!
     

Deel Deze Pagina