Meegroeibed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door erannick, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Gisteren hebben wij een meegroei bed voor nick gekocht, hij is bijna anderhalf en heeft vannacht als een roos in zijn grote bed geslapen, ben zo trots op mijn ventje :) Ikmoest dirt even kwijt.
    We zijn dit zo vroeg gaan doen omdat we in juni onze 2de verwachten en het zo voor nick lijkt dat hij niet zijn ledeikant uit moet , maar omdat hij al een grote jongen aan het worden is.

Ik ben zo trots :)

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wat knap van hem!

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    slaap lekker Nick grote jongen........
    hoe groot is het meegroeibed?
    wij hebben gelijk vanaf de geboorte een meegroei ledikant gekocht en si dus 70x140.....kunnen we straks de zijkanten eruit halen en er een gewoon "tussen" bed van maken....
    in het begin was het wel een heel groot bed toen ons kleine hummeltje erin lag

4. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Het bed is op zijn kleinst 80 cm bij 130 cm en daar staat hij nu op en kan opgerekt worden tot2 meter

Nick is met zijn leeftijd ook al heel groot hij is nu bijna 1 meter. dus het lediknat werdt ook te krap maar dit is het bed

5. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Janette ik wist niet dat die bestonden, hoe zien die eruit dan als ik vragen mag

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ziet er gewoon uit als een normaal ledikant
    alleen kan je straks de zijkanten ( spijlen) vervangen voor een normale zijkant en dan ziet het bed er als een gewoon bed uit...net zo als die van nick

staat een foto van het bedje in me album

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat leuk he dat je kleine man dan ineens zo groot 'lijkt' ! Ewout hebben we no eerder in zo'n bed gelegd en hij vind het geweldig! ook bij de Ikea ;)

Deel Deze Pagina