Waar is de ideale spijkerbroek te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.533
    2.339
    113
    Hoi,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar de ideale spijkerbroek. En dat valt niet mee. Ik ben zo 1.70 lang (normaal dus) Maar ik heb wel een flinke buik. :(
    En uiteraard wil ik die zo min mogelijk laten opvallen.
    Ik draag maat 46.. (Slik) Dus mijn vraag aan jullie.. Waar kopen jullie je spijkerbroek? En nee, ik heb er geen €100 ervoor over..
     
  2. floraa

    floraa Niet meer actief

    Ik ben ook al tijden op zoek naar een goede jeans. Totaal onmogelijk. Ik kan je niet helpen, bij mij is maat 25 nog te groot... Hoop dat iemand tips heeft!
     
  3. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    Ik heb deze
    Slim Jeggings LeJeans 3 Stuks


    Normaal koop ik niets van dat Tele shopping maar deze wou ik toch proberen, ik heb er 3 voor 50 euro, van binnen is Fleece en lekker warm en van buiten lijkt het net een spijkerbroek en ik heb geen knopen die in mijn vetrollen drukken ( maat 40 en dikke rol bij de buik ;)) echt corrigerend zoals hij zegt is het niet maar hij zit zoooo heerlijk, ik heb eerst een paar wasbeurten af gewacht maar ze blijven mooi en zitten nog steeds lekker en niet gekrompen oid dus ik heb de tweede bestelling onderweg
     
  4. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.906
    1.187
    113
    Nederland
    Ik vind Esprit erg mooi zitten.
     
  5. blauwespeen

    blauwespeen Fanatiek lid

    20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik koop al een tijdje bij c en a
    Ik ben van maat 48 naar 42 misschien zit daar wat voor je tussen? Ze zijn zeker met duur vind ik (20 tot 40 euro)
     
  6. Polkadotjes

    Polkadotjes Fanatiek lid

    27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Er is een 'nieuwe' lijn bij de Miss team. Die zitten erg lekker. En zitten zelfs erg ruim. (Heb een maat kleiner moeten nemen) verder haal ik ook broeken bij de primark. Die zitten wat ruimer bovenaan. Niet dat je een muffintop krijgt.
    C&a vind ik persoonlijk echt vreselijk zitten. Normaal heb ik 46 van broekmaat en daar krijg ik soms maat 52 niet eens dicht :$
     
  7. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.533
    2.339
    113
    Oeps c&a.. Dan zal wekenlang geen broek meer durven te passen.
     
  8. floraa

    floraa Niet meer actief

    Nou het verschilt natuurlijk heel erg per persoon! Iedereen heeft zo'n ander figuur.

    Ik heb een vriendin met dezelfde maat als ik, maar zij heeft bredere heupen en smallere bovenbenen in verhouding tot elkaar. Ik juist andersom. We moeten daarom net bij een andere winkel zijn voor een broek.

    En zo geldt dat voor iedereen. Gelukkig maar, anders waren altijd overal de fijne broeken uitverkocht :D
     
  9. Hysterisch

    Hysterisch Bekend lid

    24 aug 2013
    760
    0
    0
    Sowieso een high waist broek zoeken dan
     
  10. potjesoep

    potjesoep Bekend lid

    13 apr 2014
    713
    0
    0
    dit heb ik al lang en breed opgegeven ihihih nu helemaal met zwanger zijn heb een noppie jeans ,, en straks begint de hell weer van een goede jeans te vinden vroeger zat levis altijd goed en dat is zins 2 a 3 jaar ook een ramp wat ze hebben gedaan ik weet het niet maar ze zitten voor geen meter meer , zat vanaf toen elke keer in een andere merk jeans .. en moest vaak wel een dag lang shoppen voor een jeans

    tja mensen ik heb een KONT heet dat als vrouw ihihih maak je jeans erna wil je ihihihi
     
  11. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Esprit heb ik ontdekt. Zitten zelfs gelijk goed als ze vd waslijn komen
     
  12. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Van de takko zitten bij mij ideaal! En niet duur ook. Ik houd er wel van om een iets hoger model te hebben niet zo'n lage dat als je bukt alles te zien is... Ik weet alleen niet tot welke maat het daar loopt. Ik heb 36
     
  13. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik heb toevallig vorige week twee broeken van LTB, zijn lekker hoog en vallen over mijn buik :) Heb overigens dezelfde maat als jou
    Broeken kostte wel 70 euro ps, maar dat had ik er wel voor over
     
  14. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.533
    2.339
    113
    Aan esprit had ik niet gedacht.
    Morgenmiddag ga ik daar maar eens passen, mocht het daar niet lukken.. Dan maar door naar Takko, of ik aandurf om c&a te gaan.. Dat zie ik morgen wel.. Ik ga voor een hoog model en vraag de dames maar om raad.

    Alvast iedereen bedankt.
     
  15. GewoonLinda

    GewoonLinda Fanatiek lid

    4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik vind de spijkerbroeken van M&S heel fijn zitten.
     
  16. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.324
    136
    63

    Miss etam. Dan de samba of de pocket jeans van dit moment
     
  17. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Tja en ik heb weer geen Takko-figuur :D Ik zit normaal in maat 38, maar als ik die aantrek zitten mijn bovenbenen belachelijk strak, pak ik een maat groter, zitten mijn bovenbenen goed, maar is de taille weer veel te wijd :(

    Man en zoon hebben wel een Takko-model :p
     
  18. Cindy81

    Cindy81 Fanatiek lid

    28 feb 2012
    2.268
    43
    48
    Ik ook!
     
  19. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.179
    936
    113
    Zuid-Holland
    Spijkerbroeken van de WE!
     
  20. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Charles Vögele. Die hebben verschillende modellen, elk model in verschillende maten en dan ook nog eens in verschillende lengtes.
    Ik heb geloof ik ook 46 en ben 1.69m.
     

Deel Deze Pagina