Hallo Dames, Vandaag getest, 1 dag voor mijn nod. Wel ongie gevoel... Wat denken jullie? Groetjes Rojîn
Dank je wel ♡ Super spannend dit! Had mij nog zo voorgenomen om niet teveel er mee bezig te zijn. Maar word gek van die onzekerheid haha! Dus vandaar een vroege test. Wanneer kan ik het beste weer testen (als ik niet on word)? Morgen is mijn nod. Wel apart dat ik het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden...?
Bij mijn 2e zwangerschap had ik ook krampen rond mijn NOD. Dat bleef ook wel een paar dagen aanhouden (wrs innesteling). Op m'n NOD toen zo'n test als jij nu ook hebt, iets van 4 dagen later, knaltest. Als je niet kan wachten, morgenochtend testen. Dan is het hcg concentraat iets hoger bij de eerste ochtend plas
Echt niet joh? Ik hoef niet eens te turen! Ts, gefeliciteerd!! Ongi krampen kunnen prima bij zwangerschap horen hoor, hoeft echt niets te betekenen.
En ik zie ook een 2e streepje, wel licht, maar over een paar dagen zal ie wel erg duidelijk zijn hoor..
Hey! Zo zwanger als een deur! Ik zie op allebei de testen de streep. Ik zit zelf ook 1 dag voor mn nod. Wilde dat ik ook zulke streepjes had.Bij mn zoontje teste ik 4 dgn na mn nod pas positief met een ultra test. Dus heb nog (onrealistische ) hoop. Jij gefeliciteerd! X
Ja ik zie een streep haha Maar het is geen knaller... Ben een beetje voorzichtig, straks juich ik te vroeg
Gefeliciteerd duidelijk genoeg hoor! Die knaller komt nog wel! Probeer ondertussen lekker van het feit te genieten dat er een kleintje in je groeit