[zweten] Zou het een symptoom kunnen zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nana86, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nana86

    Nana86 Fanatiek lid

    28 apr 2010
    1.132
    24
    38
    Vrouw
    Huishoudelijke hulp
    Hallo,

    Ik zit momenteel te wachten op mijn NOD en ik word al 3 nachten badend in het zweet wakker.. niet eens omdat ik het vreselijk warm heb, maar ik zweet me echt kapot.
    Heel vervelend, maar ook wel een beetje vreemd, want normaal heb ik dat alleen als ik heel ziek ben, maar ik voel me verder prima!

    Ik acht de kans niet heel groot, want elke maand voel ik vanalles en altijd loos alarm, maar dit viel me wel heel erg op, ook omdat het al 3 nachten na elkaar is!

    Zijn er mensen die dit als eerste symptomen van hun zwangerschap hebben ervaren?
     
  2. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Er heerst momenteel ook een hevige buikgriep, dus misschien toch iets onder de leden.
     
  3. Nana86

    Nana86 Fanatiek lid

    28 apr 2010
    1.132
    24
    38
    Vrouw
    Huishoudelijke hulp
    Hmmz, misschien, maar dan zou ik me toch niet zo fit kunnen voelen?
     
  4. 1Dondersteen

    1Dondersteen VIP lid

    10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik heb op gister nacht na 3 nachten zoals jij gehad. En ik wacht nog af of ik zwanger ben. 1e test was negatief.
    Hoop t wel voor je. Succes!
     
  5. NW83

    NW83 Actief lid

    19 sep 2011
    148
    0
    0
    Groningen
    Het kan natuurlijk een griepje ofzo zijn, maar ik had wel last van overmatig zweten. Normaal gesproken heb ik nooit last van zweetvlekken, sinds ik zwanger ben wel. Ik moet nu ook meerder keren per dag deo gebruiken.. Bij mij was het wel één van de syptomen... Succes!
     
  6. Bilou

    Bilou Bekend lid

    29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ontzettend veel last van zweet en een nare zweetlucht. Word er helemaal gek van! Kan een symptoom zijn, dus wie weet!
     
  7. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ik ben de afgelopen week 1 nacht ook badend in het zweet wakker geworden, echt dat er een plasje op mijn borstbeen stond ;)
    Dat was de nacht voordat ik positief testte!
    Weet niet of het er mee te maken had, misschien zenuwen of gewoon te warm gehad!
     
  8. Katalaya

    Katalaya Fanatiek lid

    3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik had het altijd een paar dagen voor ik ongesteld moest worden.
     
  9. Nana86

    Nana86 Fanatiek lid

    28 apr 2010
    1.132
    24
    38
    Vrouw
    Huishoudelijke hulp
    Intussen word ik niet meer badend van het zweet wakker, maar ik ben ook nog niet ongesteld geworden.. dus het kan nog steeds *duimen*

    Wel had ik gister een beetje bruinverlies en de testen zijn nog steeds negatief, dus het kan ook zo dat het vandaag doorzet en ik wel ongesteld word.
     
  10. Katalaya

    Katalaya Fanatiek lid

    3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    En?
     

Deel Deze Pagina