Zweten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Doris, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doris

    Doris Fanatiek lid

    26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hoi,

    Even een vraagje.
    Nu ik al die symptomen zo lees (die ik allemaal niet heb...) vraag ik me af of er ook meiden zijn die tussen hun ei en nod ineens errug veel gingen zweten...
    Normaal heb ik daar eigenlijk helemaal geen last van, maar nu hoef ik het niet eens warm te hebben om klotsende oksels te krijgen :oops:

    Was gewoon ff nieuwsgierig 8)

    Groetjes Doris
     
  2. VickyS

    VickyS Actief lid

    11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Bij mij is dat in ieder geval een zwangerschapssymptoom want heb er erg veel last van. Ben al blij dat het nog geen zomer is ;)

    groetjes, Vicky
     
  3. Realtjuh

    Realtjuh Fanatiek lid

    18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik zit nu ook tussen ei en nod en ik werd vanmorgen badend in het zweet wakker.
    Nu heb ik altijd al wel last van overmatig vochtverlies onder de armen, maar heb het nu toch ook wel erger dan normaal.
    Raar ook, ik heb het allemaal koud en nog zweet ik me een ongeluk.. griepje misschien?
    Ik weet alleen niet of het met de periode van de maand te maken heeft.
     
  4. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik zweet niet zo zeer meer tijdens mn zwangerschap maar ik stink wel veel erger. Echt dat ik het zelf vies vind. Ik weet niet of ik daar tussen mn ei en NOD al last van had. De maand dat ik zwanger ben geraakt, was ik daar eigenlijk even helemaal niet mee bezig. Wist mn NOD niet eens precies.
     
  5. mandy80

    mandy80 Actief lid

    2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hoi hoi,

    ik zweet ook onwijs vel ineens en ook gewoon klamme handen en voeten!

    liefs mandy
     
  6. Niet meer actief

    ja maar ik heb er ook last van als in ongesteld werd dus het zal wel iets hormonaals zijn ...
     
  7. ElsaLois

    ElsaLois Lid

    16 okt 2006
    32
    0
    0
    Ik moet zeggen dat het lijkt of ik er ook last van heb, deze week ben ik al een paar keer wakker geworden van de warmte! En dat terwijl wij met airco slapen hier op Aruba haha. Normaal gesproken ben ik degene die het koud heeft maar nu dus niet. Zet hem zelfs kouder! Vandaag is mijn NOD. Dus spannend allemaal!
     
  8. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    heb ik ook,.. van die opvliegers,, en dan opeens zweten..
     
  9. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    ik zweette in het begin veel erger. maar het ergste vind ik dat mijn zweet nu echt stinkt. wow als ik mijn schoenen uittrek haha iedereen gaat plat (net zoals in de reclame)
    voor mij dus indd een symptoom.
     

Deel Deze Pagina