zweten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door joyce26, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi wie heeft er nog meer zo n last van zweetaanvallen?
    gisteren overdag ging het prima maar vanacht toen ik wou gaan slapen ging het ook nog wel tot ik vanacht wakker werd badend in het zweet echt niet normaal ook erg benauwd gevoel hier heb ik nu nog last van af en toe zakt het wat af maar komt daarna net zo hard weer terug ook als ik niks doe zo uit het niets loopt het van me gezicht af...
    herkennen jullie dit?
    groetjes joyce
     
  2. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Uh, heb ik elke nacht! Je ligt gewoon in bed en ineens breekt overal het zweet uit. Volgens mij hoef je je daar geen zorgen om te maken hoor. Het is nu eenmaal zo dat zwangere vrouwen veel sneller zweten.
     
  3. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    dit heb ik regelmatig en niet alleen in de nacht.
    Kan ook zo als ik op de bank zit tv te kijken ofzo, lijken wel opvliegers.
     
  4. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ok ben blij te horen dat ik niet de enige ben die daar last van heeft.
    vanmorgen zei me ventje dat ik me temp maar eens op moest nemen omdat ik naar zijn idee ook heel warm aanvoelde hij was dan ook zeer verrast dat me temp maar 36.3 was geen koorts iedergeval.
    met me andere zwangerschappen heb ik er eigenlijk nooit echt last van gehad maar ze zijn dan ook beide in januari geboren dus was het al wat kouder tijdens de zwangerschap dan nu.
    groetjes joyce
     
  5. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Zwangerschapskwaal 8)
     
  6. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja heb er ook last van,.....
    gisterennacht behoorlijk gezweet, vooral snachts in bed, maar afgelopen nacht ben ik echt drijfnat wakker geworden,.. mijn haar was zo nat , alsof ik net de douche uit kwam,....
    maar uberhaubt, zodra ik ff met iets bezig ben geweest, transpireer ik enorm,...en tis soms ook zo weer weg,..
    maar ja het schijnt er bij te horen ;)
     
  7. Mist

    Mist Fanatiek lid

    18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Jup helaas heel normaal en als je straks bevallen bent wordt het nog erger hahaha om je even op te beuren :p ;)
     
  8. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm hier ook helaas best heftig
    overdag valt het wel mee
    tot je t eveel doet.. en snachts is het ook continu zweten geblazen.

    job klaagt al tijdje dat ik niet onde rhet dekbed wil slapen maar anders krijg ik het echt spaansbenauwd :)
    (en dan hebben we het nog niet over tegen elkaar aan slapen zegmaar)
    en dan nog.. word ik sochtends wakker met onwijs nat haar...
    voelt niet echt prettig

    afgelopen weekend 3x per dag gedoucht ofzo..
    douchen is fijn
    jammer dat het frisse gevoel niet zo lang blijft :)
     
  9. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ik had er ook lsat van. Nu ik ben bevallen is het nog veel erger. Tijdens de zwangerschap rook mijn zweet niet zo erg....dat is nu wel anders :( Geen deo die meer helpt.
     
  10. Writer

    Writer Niet meer actief

    gebruik nu tijdtje odorex extra dry , svonds smeren en in de ochtend weer wassen , het helpt zweten te verminderen , en het helpt ook beetje , allen best lastig om ieder keer voor slapen gaan oksels wassen ,goed drogen en smeren , ik vergeet het vaak
     
  11. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    bedankt voor de info kan ik me alvast voor gaan bereiden voor na de bevalling hahaha bij mij is het echt vooral me gezicht waar het zweet vanaf loopt zeg maar zo ineens ookal doe ik niks krijg ik een zweetaanval bleagh en idd een verfrissende douche is wel ff lekker maar het helpt niet echt voor lang helaas :S
     
  12. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    en als je pech hebt houdt je daar na de bevalling nog een flinke tijd last van :'(
     
  13. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Ja klopt dat heb ik ook... het gebeurd ook gewoon als ik helemaal niks doe en gewoon lekker op de bank zit of zo echte opvliegers.
    Mn hele lichaam is dan ook klam... maar snachts heb ik er niet echt last van of zo ( nog niet)

    Bij de zwangerschap van mn zoontje had ik dit niet maar jaa ik liep de winter door mss dat dat scheelt!
    Maar idd na de bevalling zijn die zweetaanvallen nog veeeeel erger en ben je echt zeiknat.
    Mijn kraamverzorgster zij toen dat dat het vocht is wat je allemaal vast gehouden heb gedurende de zwangerschap.
    Maar het zweten tijdens de zwangerschap? mss ook iets van overmatig vocht? je lichaamstemp laag houden?
    geen idee eigenlijk haha
     

Deel Deze Pagina