Zwitsal babydoekjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ummi92, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ummi92

    Ummi92 Niet meer actief

    Hoii Dames!!

    Zoals je aan me banner ziet ben ik bijna op de helft. Nu zag ik bij de drogist een actie voor zwitsal billendoekjes. 17 pakken voor €25.

    Ik vroeg me af of die billendoekjes lang houdbaar zijn??

    Groetjes!
     
  2. Vash

    Vash Bekend lid

    24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ja hoor, ze zijn lang genoeg houdbaar. Maar het neemt alleen maar ruimte in je huis in. Ik denk dat er voordat je bevalt nog wel een keer een goede aanbieding komt.
     
  3. december

    december Fanatiek lid

    9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie deze pakketen bijna wekelijks wel ergens in de aanbieding eigenlijk....
     
  4. Anne09

    Anne09 Fanatiek lid

    11 aug 2011
    1.290
    57
    48
    Wat hier boven gezegd wordt inderdaad. Maar ik zou sowieso niet meteen een heel pakket kopen, maar eerst even kijken welke doekjes je fijn vindt. Ik vond zwitsal bijvoorbeeld veelste droog, werkte voor geen meter.
     
  5. Ummi92

    Ummi92 Niet meer actief

    Me zus zei ook inderdaad dat er vaak zulke acties zijn. Ik heb een cadeaubon gekregen dus ik dacht iets voor me kleintje halen. :) Ik kan het wel ergens kwijt ergens in de kast hihi
     
  6. leeuw86

    leeuw86 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik zou verschillende babydoekjes halen, er zit zo'n verschil in. misschien vind je die doekjes niks en dan zit je met een hele doos.
    ik vind ze te zacht en te droog. en nog te duur ook:p

    ik gebruik die van huggies, zijn goed nat en komen 1 voor 1 uit het pak.

    Maar met een kadobon koop je toch iets veel leukers? kleding of een speeltje ofzo
     
  7. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Neeeee koop ze niet!!! Das echt rommel!

    Pure parfum! Arme babybilletjes.. Heb ze gehad maar echt alleen gebruikt als z'n billetjes echt niet geïrriteerd waren (had ze gekregen) en heel zachtjes afpoetsen.
    Hij trekt gewoon met z'n beentjes als ik met deze doekjes doe en hij is echt niet gevoelig voor dat soort dingen!!!

    Heb zelf de huggies van de action, die zijn het fijnst vind ik! Zijn 0,99 cent per pak!

    1 tip, probeer zo'n doekje zelf eens, dan weet je ook welke goed zijn en welke niet ;)
     
  8. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.904
    254
    83
    Zo zie je maar hoe ervaringen kunnen verschillen. Wat de een fijn vind hoeft de ander nog niet fijn te vinden. Hier zweren we bij de Zwitsal Sensitive billendoekjes. Heb tot nu toe ook die van de Huggies, AH, kruidvat, Aldi, Etos, Hema en Pampers gebruikt, maar kom toch iedere keer weer op de Zwitsal terug (overigens vind ik de gewone van Zwitsal niet zo fijn).
    Ik zou nu dan ook nog niet zo veel inslaan. Probeer gewoon wat verschillende merken en kijk dan welke je het fijnst vindt.
     
  9. Momisake

    Momisake Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.625
    166
    63
    Vrouw
    Hier idd ook de zwitsal sensitive doekjes. Heerlijk!!! Ze ruiken lekker, zijn lekker vochtig.
    De gewone vond ik ook niks.
    Die van pampers vind ik niet lekker ruiken en te droog.
    En sommige anderen moest ik bijna uitwringen, zo nat.
     
  10. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik vind die van pampers sensitive die ze in het ziekenhuis gebruiken echt het beste. Lekker vochtig!
     
  11. Ummi92

    Ummi92 Niet meer actief

    hahahaha zeker wat een verschil qua meningen. Okee ik laat de doekjes nog wel even in de winkel hihi
     
  12. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    niet verschillend.. niemand vind de gewone van zwitsal goed ;)

    zwitsal sensitive
    pampers sensitive
    huggies (das ook hypoallergeen geen parfum)

    worden je aangeraden ;) misschien heb je er wat aan.

    (die van pampers hebben ze vaak ook heel goedkoop bij de action!)
     
  13. Anna27

    Anna27 Fanatiek lid

    7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik wilde naar aanleiding van je openingspost ook zeggen, dat ik altijd de huggies-doekjes bij de action haal, voor 99 cent per pak. Is altijd nog een stuk goedkoper dan zwitsal in de aanbieding!
    Ik vind de zwitsaldoekjes heel snel droog, en ze komen er inderdaad in plukken van 6 uit. Het enige dat ik qua doekjes nog van zwitsel heb, is de dispenser, haha!

    Als je dan trouwens toch bij de action bent, probeer ook eens de vochtige washandjes in het groene pakje. Vind ik ook erg handig en goed betaalbaar!
     
  14. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ze hebben inderdaad vrij regelmatig die aanbieding, wij halen ook altijd zo'n grote verpakking sensitive, fijne doekjes hoor!
    Om te proberen zou ik sowieso, zoals al eerder werd gezegd, eens beginnen met één verpakking. Misschien kan je kindje niet tegen Zwitsal, of vind je het zelf rotdoekjes. Scheelt weer ;)
     
  15. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik snap je helemaal hoor, ik wilde ook steeds maar shoppen voor de beeb al waren het maar pampers of doekjes. Gewoon het idee!

    Maar vanuit hier ook, koop niet teveel van hetzelfde. Test eerst uit... Zowel wat jij áls je baby het prettigst vinden. Dit wisselt zo enorm!

    Ik vond de zwitsal heerlijk ruiken maar ik gebruik wat te stug/droog.
    Huggies vind ik veel te nat
    Jumbo eigen merk vind ik stinken
    Natusan Sensitive = fijn
    Pampers sensitive = fijn
    Pampers standaard = fijn
    Kruidvat eigen merk = fijn

    en ik hoor ook veel positiefs over de hema eigen merk doekjes.

    Overigens, leuke aanbiedingen komen er nog vaak hoor, wees daar maar niet bang voor!
     
  16. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    En over action gesproken, in het merk goedkoopie hebben ze ook billendoekjes per 2 verpakt a 89 cent. Kleiner pakje, ideaal voor in de luiertas :D (verwacht geen hoogstandjes van de doekjes, ze zijn een beetje dun, maar ach, voor dat geld kun je wel een doekje extra gebruiken ;)).

    En ook de snoetenpoetsers bij hun zijn prettig in gebruik, ruiken lekker en niet duur.
     
  17. Karina2006

    Karina2006 Actief lid

    1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeps, ik heb in de aanbieding 6 pakken pamper sensitive doekjes gekocht (1 driepak voor 3 euro, ik heb er twee gekocht). Maar misschien had ik dat dus niet moeten doen... ik hoop dat mijn kindje er tegen kan (het is wel sensitive)
     
  18. Daro

    Daro Fanatiek lid

    1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Mijn zoontje kon totaal niet tegen de zwitsal rommel. Ik gebruik nu meestal AH doekjes (van euroshopper), die vind ik het fijnst. Heb van alles geprobeerd. Meestal zijn ze te nat of te droog of komen ze met 100 tegelijk uit het pak. De doekjes van C1000 zijn bijvoorbeeld zo nat dat mn zoontje er meteen uitslag van kreeg.

    Dus niet zo gek om die aanbieding nog even in de winkel te laten. Misschien zweer je straks wel bij Zwitsal, dan is er altijd wel een aanbieding te vinden.
     
  19. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Karina die zijn fijn hoor! Ik verwacht dat je kindje er zeker tegen kan aangezien het de sensitive is!
     
  20. ukoldaatje

    ukoldaatje VIP lid

    2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Mijn zoontje krijgt van alle zwitsal producten direct uitslag..helaas want ik vind het ook zo lekker ruiken...

    Zelf vind ik de doekjes van de Aldi ideaal. Veel in een pak, met een makkelijke sluiting. Je trekt er 1 tegelijk uit, ipv een half pak. Niet te nat of te droog. Ruikt niet. Zoontje krijgt er geen uitslag van.

    Je moet het echt gaan uitproberen wat jij het lekkerst vindt, hoe de beeb er op reageert enz enz..

    Zelfde met luiers, zoveel merken zoveel keuzes en zoveel meningen.

    Ook deze zijn elke week ergens wel in de aanbieding. Ik pak gewoon wat in de aanbieding is. Heb wel voorkeur voor pampers, maar Aldi en Etos luiers voldoen ook. AH luiers lekken altijd door..
     

Deel Deze Pagina