zwtest en eisprong

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nanette77, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Hey iedereen,

    even ter info mijn inleiding.
    Ik ben donderdag 10/11 naar de gyn geweest. Mijn cycli doen nml al een tijdje raar.
    De gyn is bang dat dat niet goed is en opperde eventueel een vroege overgang. Begin december krijg ik van hem de uitslag van bloedtesten en uitstrijkje ed.
    Wel heeft hiuj gelijk een echo gemaakt om pco uit te kunnen sluiten. Daar zag hij een follikel van 17 mm.
    ik heb geen flauw idee hoeveel een eitje groeit per dag en wanneer (bij welke grootte) ze spingen gaan (als hij al gaat springen zei de gyn)
    Nou weet ik dus niet wanneer mijn nod is en wanneer ik zou kunnen testen. Ja zo'n 14 dagen na de ovulatie. Maar ja.. 14 dagen na wanneer dan..

    Zucht..

    We hebben de stille hoop/het verlangen dat als mijn voorraad eitjes inderdaad al op is de laatste ronden misschien raak is..
    Pffff gaat nergens over, maar het laat ons beide niet los.
    ik heb werkelijk na het vrijen gejankt als een klein kind. Voelt zo definitief allemaal.

    Menstruatie lijkt er nog niet echt aan te komen. heb wel wat witverlies, maar adt heb ik wel vaker in aanloop naar mijn menstruatie. Verder borsten/krampjes ed ontbreken.
    Maar goed, dat zegt ook niet alles weet ik uit ervaring;)

    Nou ja.. dit hele verhaal alleen voor de volgende vraag..
    Wanneer denken jullie dat ik zou kunnen testen
     
  2. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je eitje zo rond de 13/14 nov gesprongen is.
    Ze groeien namelijk ongeveer 2mm p/d en springen als ze ongeveer 20/22mm zijn. Dat is wel bij iedereen anders maar dat vertelde ze mij altijd.
    Daar tel je 14dgn bij op en dan kom je uit op de 27/28ste je nod.

    Ik hoop voor jullie dat het geen vroege overgang is en dat het deze ronde raak mag zijn en je een mooie plakkert mag hebben hoor!
     
  3. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dank je voor je uitleg:)
    Ben het in de consternatie gewoon helemaal vergeten te vragen aan de gyn..

    En ik hoop het ook;)
     

Deel Deze Pagina