zwtest negatief maar zo ontzettend missenlijk

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce26, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    ik heb vanmorgen getest met een kv 2v5 (weet het is vroeg) maar helaas negatief geen streepje te bekennen maar ik ben zo verschrikkenlijk missenlijk vanmorgen bak koffie gedronken en nog geen 15 min later kwam het eruit.
    mijn cyclus is 26 dgn en vorige week vrijdag/zaterdag had ik me ei (ovutest was posi) dus zou ik nu 8 of 9 dpo zitten kan het dan zijn dat ik te vroeg getest heb?
    of heerst er ergens een griep?
    kruidvat is toch de gevoeligste test die er is?
    iemand advies of raad?
    groetjes en liefs joyce
     
  2. poeze

    poeze Actief lid

    10 dec 2010
    381
    0
    0
    Ik denk te vroeg.
    Ik heb afgelopen maandag getest, negatief en gistermiddag positief (gisteren NOD)
    En volgens mij heerst er van alles maar ik zou wachten tot je NOD
     
  3. Hajar

    Hajar Actief lid

    25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    pff ik heb dat dus ook. Ik ben zelfs ongesteld geworden maar heel anders dan normaal. Toen het bloedverlies stopte was ik nog steeds misselijk, moe en pijn aan mijn borsten. Ik heb gisterenavond weer getest maar negatief. Dus ik denk dat ik niet zwanger ben maar dat mijn lichaam helemaal in de war is :(
     
  4. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    van harte gefeliciteerd meid super :D
    ik heb nog een paar testen van kv in huis als ik zo missenlijk blijf en blijf overgeven dan test ik nog wel een keertje kheb het ook verschrikkenlijk koud en me wangen gloeien maja als er van alles heerst dan kan het net zo goed griep zijn natuurlijk.
    iedergeval bedankt voor je reaktie en ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe
    groetjes en liefs joyce
     
  5. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie

    jeetje meis dat is ook niks zeg pfff toen ik vanmorgen me test deed had ik gehoopt op een 2de streepje maar echt helemaal nega zelfs geen vaag streepje moe missenlijk koud hebben en gloeiende wangen is waar ik last van heb en zo nu en dan steekjes onderin me buik ik test over een paar dagen weer mocht het zo blijven en als ie dan nog nega is dan zal het wel een griepje zijn.
    sterkte meis en hoop dat je snel opknapt of er alsnog een positieve test komt.
    groetjes en liefs joyce
     
  6. Hajar

    Hajar Actief lid

    25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vervelend is dat he. Nou laten we hopen dat we snel een positieve test mogen krijgen. Succes er mee!!!!!!
     

Deel Deze Pagina