zwtesten thuis positief, bij huisarts negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mvs84, 3 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvs84

    mvs84 Lid

    17 feb 2009
    9
    0
    0
    Hallo,

    Donderdagmiddag heb ik met de kruidvattesten 2 voor 5 euro, getest. Een vrij dikke, donkere streep. Vanmorgen met ochtendurine weer getest, de streep is iets lichter. Daarnaast ook nog met een clearblue test getest. Een dik blauw kruis. Vanmorgen ook maar meteen wat urine afgegeven bij de huisarts. Alleen was het negatief volgens de huisarts. Volgens de assistente volgende week nog maar eens testen, omdat er wellicht nog niet genoeg hcg in mijn urine zit. Ze konden mijn vraag: 'Of thuistesten gevoeliger zijn dan hun test', alleen niet beantwoorden. Ik had er meteen alweer spijt van dat ik dit had laten doen. Wat denken jullie? Zijn er mensen die dit ook hebben gehad? Ik neem aan dat deze testen betrouwbaar zijn en anders negatief hadden moeten zijn?

    Groetjes!
     
  2. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    De testen van de ha hebben 25 hcg nodig net als kruidvat en cb testen.. Misschien was de urine te lang bewaard voordat ze hebben getest

    Maar het zit wel goed hoor als je thuis posi test, waarom wou je bij de ha laten testen dan?
     
  3. Bruisje

    Bruisje Fanatiek lid

    17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Als je thuistesten zo overduidelijk positief zijn dan hoef je dit niet bij de ha te laten controleren hoor.. gewoon vk bellen en afspraak maken...

    en voorla GENIETEN.. gefeliciteerd....

    (lees regelmatig dat testen bij ha negatief geven bij zwangerschap...raar gedoe)
     
  4. Gentle

    Gentle VIP lid

    10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wat vreemd! Ik ben niet eens bij een HA geweest, dus ik zou me er niet te druk om maken.
     

Deel Deze Pagina