hallo dames ik snap er allemaal niets meer van heb vanmiddag een test gedaan, en toen kwam mijn ma aande deur, of ik mee ging dus ben zo weg gegaan zonder de test te bekijken, weet het dat is dom, maar toen ik thuis kwam wel een paar uur laten, dacht ik er weer aan en toen heb ik gekeken en toen zag ik dus een 2de streepje, even dik wel rozig, maar nu weet ik het dus niet he omdat het buiten de aflees tijd is, zouden jullie eens willen kijken en dan je mening geven? alvast bedankt gr lianne
Ik zou morgen nog eens testen en dan wel binnen de tijd aflezen, dan pas kan je het zeker weten, maar heb goede hoop, ik had hetzelfde, alleen dan 4 dagen voor nod met dezelfde test
meid.. ik heb helaas hier een stuk of 10 van die testen liggen... helaas negatief.. ben nu ongi geworden
nou ik heb vanmiddag een test gedaan(had geen testen meer in huis en moest vanmorgen werken, en kon niet wachten tot morgenvroeg) dus die heb ik maar gelijk gedaan met middag urine maar ik zie er eigelijk niet wat op ja heeeeeel vaag, kan er geen foto van maken, maar ik beschouw hem maar als negatief, want als hij positief was dan had hij al vele donkerder moeten zijn.
misschien ben je gewoon minder ver dan dat je gedacht hebt doe er morgenochtend nog eentje met ochtendurine, deze urine bevat de meeste hcg en als je dan nog geen streepje hebt dan zou ik zeggen nega maar zoals ik jouw test bekijk zie ik een streepje op de foto en een streepje verschijnt natuurlijk (meestal) niet zomaar
ik zou ook zeker nog een keer testen....Mijn eerste test zag er namelijk precies hetzelfde uit...Zou het nog niet opgeven! Laat je het nog ff weten? groetjes!
hoi dames ik heb vanmorgen weer een test gedaan, deze keer met ochtend urine en was niets op te zien, dus denk dat het allemaal valspoitief was. dus wachten op de duiveltjes.
maar ik ben nog niet ongi, dus snap er nog niets van, wat zit een vrouwen lichaam toch raar in elkaar, en dan snap je er ook nog niets van
nee ik gebruikte de ring, en werd niet ongesteld en heb voor de zekerheid maar geen ring meer ingedaan, maar snap er gewoon geen snars van, heb alleen last van af en toe bruin verlies