Zzwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxanne030, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxanne030

Roxanne030 Nieuw lid

2 mei 2010
    3
    0
    0
    Verzorgende Ig
    Utrecht
    Goedemiddag dames,

Ik Ben totaal nieuw hier, ik weet ik zou eigenlijk op een andr forum mij moeten voorstellen, maar nu ik toch eenmaal hier ben, doe ik het gelijk!
    Ik ben roxannen 20 jaar uit Utrecht Half surinaams en half amerikaans. Lijkt me Leuk om graag in contact te komen met andere dames:)...

Nou hier komt me vraag.

Voordat ik begin ik ben een dame met een cyclus van 30 dagen, ik heb nooit de pil geslikt of iets dergelijks.
    Mijn menstruatie is sinds dat ik klein ben altijd optijd!

Afgelopen Februarie begon mijn menstruatie met een klein beetje bloedverlies, het leek er op dat mijn menstruatie nog niet echt door kwam, na 2 a 3 dagen kwam mijn menstruatie eindelijk door gelukkig en zo ging de maand maart ook , klein beetje bloedverlies en vervolgens 2 a 3 dagen er na mijn menstruatie.. ALLEEN midden in de maanden maart en april kreeg ik een beetje bloedverlies van 1 dag.. Nou goed ik d8 dat er helemaal niks aan de hand as kan gebeuren wat normaal neit gebeurt maar ik stond er verder niet bij stil..
    30 maart was mijn laaste menstruatie.. tot de dag vandaag ben ik nog steeds niet aan het menstrueren..
    Ik heb een relatie van bijna 1 jaar deze mnd 7 mei.. En ik vraag me af wat er toch gebeurd zou kunnen zijn dat mijn menstruatie al 2 mnden lang te laat is en niet door wilt komen en waarom ik tot de dag van vandaag nog steeds niet menstrueer

Met veel liefs roxanne

2. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Hoi Roxanne,

Waarom heb je nog geen zwangerschapstest gedaan?
    Dan weet je gelijk waar je aan toe bent ;)

Liefs MammaJo

3. Roxanne030

Roxanne030 Nieuw lid

2 mei 2010
    3
    0
    0
    Verzorgende Ig
    Utrecht

Ik heb het gevoel dat die testen bij mij niet werken hihi..
    ik heb 15 mei afspraak bij het AMC daar loop ik eigenlijk,
    maar het duurt nog wel even en d8 laat me advies vragen aan dames hier op het forum!

liefs rox

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    alleen een test kan je nu antwoord geven op je vraag en anders moet je nog twee weken wachten

5. Zina

Zina Niet meer actief

#5 Zina, 3 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2010
    Mmm.. Ja je bent nu 20, dus de kans dat je cyclus toch nog verandert is er wel. Als je dus de 30e maart had moeten menstrueren, dan ben je nu 34 dagen overtijd begrijp ik.

Heb je miss zwangerschapsverschijnselen? Voel je je zwanger?

Testen levert idd wel het meeste resultaat op!
    De testen van de kruidvat kosten 5 euro, dan heb je er 2.
    Je hoeft geen ochtendurine te gebruiken, want als je eventueel al zo lang zwanger bent, test je gelijk positief.

Maar door stress, slecht eten, snel aankomen en lijnen kan je ook een periode hebben dat je niet ongesteld wordt. Dus als je verder geen verschijnselen hebt zou ik het onderzoek rustig even afwachten. Zo wel, zou ik er voor die 5 euro even een testje tegenaan gooien.

Deel Deze Pagina