hey meiden, Klopt het dat je zo vaak moet plassen? Ik moet soms echt heel veel wel ieder uur en als ik eens iets gedronken heb, dan wel om het half uur. Nog mensen die dat hebben? Liefs Winter ***
Heeeeeeeeeel herkenbaar, ik moet er 's nachts om het uur uit om te plassen, volgens mij ligt die kleine vent gewoon op mijn blaas te drukken ofzo...
's nachts valt het bij mij nog wel mee. maar overdag heb ik het idee dat ik elk glas net zo goed direct kan wegspoelen...
Ik heb 't 's nachts ook niet zo heel erg (alhoewel... ik pies 's nachts gewoon in mijn broek ). Overdag ook wel hoor!
yep hier precies hetzelfde. Nu drink je natuurlijk al wat meer door de warmte, maar het lijkt wel alsof ik 1 uur nog niet eens red. Af en toe loop ik echt om het kwartier naar de WC. 's Nachts is het meestal 1 of 2 keer raak, maar omdat ik veel dorst heb 's nachts is het 's morgens echt meteen de eerste stop. Liefs, Duveldraakje
Hoi, Ik ben nog maar net zwanger en moet er nu s'nachts al uit om te plassen. Overdag moet ik ook regelmatig, hiervoor ging ik een aantal keren perdag nu zeker zo'n 10 keer. En dan zit je te plassen en dan komt er bijna niets . Waar komt die drang dna vandaan? Heel vreemd!
ik wod er per nacht zo`n 3 van wakker, dat het gewoon pijn doet...overags nergens geen last van eigenlijk, aleen snachts....vreemd..
Bij ons in de vriendengroep drie zwangere meiden. Twee van hen hebben dat ook: ieder half uur plassen. Hoort er dus gewoon bij.