‘Langdurige’ ziekenhuisopname kind

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Tuttebella, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoBiJe

    RoBiJe Niet meer actief

    Wat goed en fijn dat ze wat gegeten heeft! Hopelijk komt er nu een stijgende lijn in.
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  2. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik denk aan jullie:thumup:
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  3. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Zet hem op I. Vandaag weer lekker yoghurt eten! :thumup:
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  4. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Gister had ze wel een oke dag. Niet zo goed als de dag daarvoor, maar wel wat gegeten. Paar stukjes brood, wat vla en water.

    Vandaag ging het dan weer iets beter. Ze heeft drie lepeltjes grof geprakte banaan op, de calorie yoghurt en wat van het Olvarit potje. Ook zitten we vanaf vandaag in stap drie!

    We zijn hier alweer een week, de tijd gaat zo snel maar ook zo tergend langzaam.
     
    Lisa2, Nescio, MamaChantal en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    Hartstikke goed toch. Niet "het is geen volwaardige maaltijd" maar wel "ze heeft het geprobeerd, een nieuwe smaak een nieuwe structuur". Elk hapje is dan toch winst :) het is gewoon heel moeilijk (ik ken het helaas van dichtbij) maar houd vol :)
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Het klinkt al heel goed! Knap van haar!
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  7. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.610
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het voor nu wat beter gaat!:)
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  8. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Tuttebella vindt dit leuk.
  9. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Gaat steeds een klein beetje beter! Gister had ze helaas een slechte dag waarbij ze bijna alles weigerde.
    Maar vandaag een goede dag! Sochtends een halve boterham met jam in hele kleine stukjes, een fruit potje met grove stukjes, ongeveer 30 gram macaroni met tomatensaus, extra calorieën yoghurt en savonds een kwart omelet met spinazie.
    Dus vergeleken met een week gaat het geweldig. Echter eet ze nog niet zoveel als ze verwacht hadden en normaliter zien. Maar ik vind het al super goed, als je na gaat van hoe ver we komen..

    Wel zitten we inmiddels bijna op de max van afvallen, ze mag nog 75 gram afvallen. Hopelijk komt ze morgen of overmorgen weer een keertje wat grammetjes aan.
    Het blijft spannend of ze wel of niet blijft eten, maar merk af en toe wel dat ze honger heeft geloof ik.

    Hopelijk mogen we snel door naar stap 4! Dan mogen we haar eindelijk zelf proberen eten te geven en zien hoe het eten gaat! :)
     
    Ffion, Fuddey, Nescio en 14 anderen vinden dit leuk.
  10. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Wauw wat goed al!! Het zal vast verschillend werken bij kindjes, maar ik vind dit echt al heel knap!!

    Hoe gaat het met jou en je vriend? En je andere meiden? Is het nog een beetje te over zien?
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  11. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Ja vind het zelf ook super knap van haar!

    Mwah, zit er zelf aardig doorheen merk ik. Het is echt super eenzaam zo in het ziekenhuis en je hebt weinig aanspraak. Heb m’n vriend al 2 dagen niet gezien..
    Met de meisjes gaat het goed! Ze vinden het wel lang duren nu en zijn wat sneller pieperig, maar het is ook een gekke situatie natuurlijk.
     
  12. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Nescio, Liekje81, Wenda en 10 anderen vinden dit leuk.
  13. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.533
    1.550
    113
    Wát een schattige kleertjes ook:)
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  14. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat ze al wat meer eet! Het is een toppertje die kleine I! Zet m op meis. Gauw naar stap 4 :thumup:
    Denk aan jullie.. :)
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  15. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.610
    113
    Vrouw
    Aaaahhw wat schattig!:D


    Wat fijn dat jullie zo’n goede dag hebben gehad!!
    Hoop dat je daar een beetje energie uit kan halen :)
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  16. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Snap ik!! Is het een optie om een paar uurtjes met oma te ruilen? Dat je even een paar uur de deur uit kan? Dat je wellicht even thuis kunt gaan eten of iets dergelijks, het is voor jou ook niet niks!
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  17. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    Wat eet ze al veel verschillende dingen! En met grovere structuur ook al! Dat gaat toch super zo. Ik zou nog wel ff navragen hoe het zit met afvallen.. gaan ze nou 1op1 dat protocol volgen of kijken ze naar de enorme behaalde winst en huppelen we verder. Ik mag hopen dat ze niet ihkv pure hoeveelheden eten die sonde weer aanzetten.
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  18. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Tjee wat heftig zeg! Maar wat doet ze het goed, knap dat ze al die verschillende dingen toch gegeten heeft. Hopelijk gaat ze nog iets meer eten en komt ze snel wat grammetjes aan. Sterkte!
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  19. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Tuttebella vindt dit leuk.
  20. maliro

    maliro Niet meer actief

    Ik lees regelmatig even mee. Wat is je dochter goed bezig. Hoe gaat het nu? En is het voor jezelf nog vol te houden?
     
    Tuttebella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina