•••Uitgerekend in mei•••

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LiefenLeed, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

    maansneeuw VIP lid

    14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Anders schrijf je tot die tijd gewoon op papier of op de computer (zoals ik) wat je voelt en bezighoudt? Ik heb het vanaf de dag voor de eerste test gedaan en vind het nu al erg leuk om terug te lezen.
    Gefeliciteerd met de 6 weken trouwens!
     
    Soturi vindt dit leuk.
  2. 3boymom

    3boymom Actief lid

    3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

    Heb allea bij gelezen. Was een tijdje afwezig. Komt omdat ii me zo beroerd en moe voel. Sorry, zal weer proberen mee te schrijven
     
  3. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Sorry voor mijn afwezigheid dames.

    Weekend is altijd druk en op dit moment is het op het werk zo gigantisch druk dat ik dan ook niet even kan spieken en in de avonden lig ik knock-out o_O
     
  4. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    ******Uitgerekend mei 2018******

    1:
    Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje

    2:

    3:
    Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje MMM

    4:
    Sado - 25 jaar - 2e kindje
    3boymom - 25 jaar - 4e kindje
    Saona - 38 jaar - 3e kindje


    5:

    6:
    LiefenLeed - 31 - 3de kindje

    7:

    8:
    Miyou - 28 jaar - 2e kindje

    9:

    10:
    LVtje - 32 jaar - 2e kindje MMM

    11:

    12:

    13:
    Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje

    14:
    Bieni - 27 jaar - 2e kindje
    Marleen1 - 30 jaar - 2e kindje
    xMekirin - 23 jaar - 1e kindje

    15:


    16:


    17:

    Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje

    18:

    19:
    LizMe - 23 jaar- 1e kindje

    20:
    Jacky86
    Piewy

    21:
    Star2017 - 28 jaar - 2e* kindje MMM
    Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje


    ********************************************
    Afspraken:

    September:

    18:

    Saona: eerste echo

    20:
    LiefenLeed: Intake bij VK

    21:
    Cindy83: 2e echo
    Justme1985: 3de echo VK

    22:
    LVtje: eerste echo gyn
    Saona: Intake vk

    25:
    Justme1985: 4de echo gyn

    26:
    LizMe: Eerste echo gyn

    29:
    Bieni: 1e echo
    3boymom: intake en vitaliteitsecho


    Oktober:

    2:
    xMekirin: 1e echo


    3:
    Star2017: 1e echo gyn 7 wkn
    Raaf92: 1e echo VK

    5:
    Marleen1: Echo/ intake
    Raaf92: intake VK


    10:
    Sado: Termijnecho
    Piewy: intake / echo VK

    13:
    Star2017: Echo VK
     
  5. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Mijn eerste echo is vorige week verplaatst naar vandaag :)! Helaas pas 17:30 dus ik moet de hele dag geduld hebben :confused:
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  6. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Dat is nog een lange dag wachten!
    Moet je wel gewoon werken zodat je dag wat sneller gaat?
     
  7. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik werk thuis... ben nog niet begonnen voel me zo misselijk :cry:. Mijn jongste zoontje is ziek dus hij is thuis. Onbedoeld word ik alleen ziek van hem... hij heeft net gegeten en gedronken maar hij is zo verkouden dat hij alleen door zn mond kan ademen... en mijn reuk is zo sterk dat ik daardoor precies kan ruiken wat hij gegeten heeft... samen met snot enz. Bah dus :p
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  8. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Jakkes! Ik kan me dit geur helemaal voorstellen. Lief zijn ze maar soms komen er zulke vieze dingen uit ze! Brrrr... Dat is echt niet fijn als je misselijk bent!
     
    Saona vindt dit leuk.
  9. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Wie van jullie kan mij helpen?
    Ik zoek namelijk een leuk ideetje om een hele goede vriendin van mij te vertellen dat ik zwanger ben.

    Dit zal ik vrijdag de 29e dan vertellen.

    Achtergrondinformatie.
    Ik woon zelf in het oosten van het land. Zij zit voor een intensieve psychische therapie in Den Haag voor nog minimaal een jaar.
    Die vrijdag haal ik haar op met de auto. Want ik ben zelf de dag ervoor jarig. En haar moeder is de dag erna jarig. Dus wil ze in het weekend bij haar moeder zijn. Ik haal haar op omdat ze vanwege bepaalde redenen niet met de trein durft. En daarnaast zou ik eerst dat weekend gewoon naar haar toe gaan.
    Mijn echo heb ik maandag 2 oktober. Dus die kan ik al niet gebruiken om het haar te vertellen. En daarnaast wil ik het haar graag persoonlijk vertellen. En ik weet niet wanneer het volgende haalbare moment zou zijn om dat persoonlijk te doen. Na de termijnecho wil ik (als alles nog goed is natuurlijk) het bekend maken op Facebook. Zodat ik iedereen die het niet al persoonlijk gehoord hebben, het ook kan vertellen. Dus het moet voor die tijd.

    Naja, ik weet dus wanneer ik het haar wil vertellen. Maar ik wil dat op een leuke manier doen. Hebben jullie ideeën? Ik wil eventueel wel wat leuks ervoor halen.
     
  10. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Saona wat balen dat jullie ziek zijn!
    Hoe was de echo?

    @xMekirin Moeilijk he iets leuks bedenken? Wij zijn ook al aan het bedenken hoe we het mijn zusje + vriend willen vertellen. Hun gaan we dit x als eerste op de hoogte stellen na de 7 wkn echo daarna ouders. Mn moeder is 1 dag voor mijn UD jarig dus wil daar miss iets mee doen maar weet nog niet wat.
     
  11. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ja, verschrikkelijk!
    Vooral omdat hierbij de basic dingetjes als een speen of romper met I <3 Oma (of opa, tante...) niet van toepassing zijn.

    Voor nu weten mijn schoonouders het. En twee vriendinnen van mij.
    Mijn schoonzus gaan we het nog vertellen met een rompertje waar I <3 Tante op staat.

    Schoonouders hebben een pakketje gekregen. Met een dekentje, twee mutsjes, een paar schoentjes en twee paar sokjes (I <3 Oma en I <3 Opa)

    Die twee vriendinnen heb ik het wel gewoon verteld.

    Maar ik weet niet, bij de vriendin van bovenstaand voorbeeld zegt mijn gevoel toch dat ik dat specialer moet doen.

    Mijn ouders en zusje moeten we het ook nog vertellen. Maar daar wachten we ook sowieso mee tot na de eerste echo.
     
  12. Piewy

    Piewy Actief lid

    13 aug 2015
    310
    118
    43
    Hoe was de echo? Ik hoop dat alles goed is!!
     
  13. Piewy

    Piewy Actief lid

    13 aug 2015
    310
    118
    43
    @xMekirin vind het ook altijd lastig iets te bedenken. Vorige keer dat ik zwanger was was het vlak voor sinterklaas en heb toen een kadootje gemaakt voor mn vader en een voor mn schoonmoeder. Met als thema nog eendje met rubbere eendjes. Helaas werd dat een miskraam.

    Mn beste vriendin weet het al sinds de positieve test. Andere vrienden vertel ik het gewoon. Dus hier geen leuke ideeën ben wel erg benieuwd hoe de rest het bekend gaan maken.
     
  14. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    545
    456
    63
    Nou dames, hier is het ook begonnen.. voor het eerst weer gekotst vanmorgen:confused: dan komen er van die dagen dat je smorgens al denkt; hoe overleef ik dit?! 'Gelukkig' nu even vrij van werk... dat is anders zo lastig!
     
  15. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Ik ben ook net als @Piewy benieuwd hoe de rest het bekend gaat maken aan familie/ vrienden.
    Vorige keer hebben we het gewoon verteld. En vrienden/ familie verder weg via FB.
    Wil het nu anders doen, niets met kleertjes oid hebben we al zoveel liggen vd vorige zwangerschap. En koop nu niets meer tot ik zeker weet dat ik 30weken ga halen! :oops:
     
  16. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Hier niet speciaal. Een paar weken geleden aan onze ouders verteld met een blauw/roze taart (m'n man en ik vierden onze verjaardagen). Mijn beste vriendin heb ik gewoon gebeld.

    De rest vertellen we het ook "gewoon" over een paar weekjes. ;)
     
  17. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Bah balen meid :( hoever ben jij nu?
     
  18. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Mijn (schoon)ouders en (schoon)zus komen dit weekend voor mijn verjaardag.
    Onze dochter krijgt dan een shirtje aan met; Kus ik word grote zus.

    Ben benieuwd wie het het eerste opvalt.

    Vrienden zullen we het tzt gewoon vertellen zonder poespas en op FB nog geen idee maar dat laatste zal ook nog wel ff duren.
     
    Piewy vindt dit leuk.
  19. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @LVtje wat een leuk idee met dat shirt! Ben benieuwd hoe snel het opvalt!
     
  20. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik ook, straks gaat iedereen naar huis zonder dat ze het gezien hebben :roflmao::roflmao::roflmao:

    Dit is het shirtje:
     
    maansneeuw en Cindy83 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina