Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique1991

    Dominique1991 Fanatiek lid

    29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    holy moly.... De warme week is in aantocht... Ik ben echt helemaal kapot na 5 dagen alleen met een kind van 1.5 jaar zeg! Vandaag ook 25 weken... Nog 15 weken te gaan, maar als deze tegelijk komt met de vorige dan begint het al over 12 weken en 6 dagen... Echt tijd dat wij aan de kinderkamer gaan beginnen!
     
  2. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat snap ik! Ik zou dat nu echt niet trekken zeg.
     
  3. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wij hebben onze nieuwe kinderwagen grotendeels binnen. Net in elkaar gezet en ben helemaal in love. Komen nog een paar onderdelen aan dus hij is nog niet helemaal compleet.
     
    AB25, rissie10, qwerty123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier het begin gemaakt hoor. In de zin van... ons zoontje in een ander bed. Zodat zijn ledikant over kan naar de andere kamer. Daar hoeven we weinig aan te doen. Gordijnen bestellen en de meubels plaatsen. Verder is het een neutrale kamer en dat houden we voorlopig tot ze ouder is.
     
    AB25 en Amelie vinden dit leuk.
  5. Vrouwke87

    Vrouwke87 Fanatiek lid

    26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Wat een mooie kleur roze!
     
    rissie10 vindt dit leuk.
  6. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Super mooi:)
     
  7. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Zien jullie ook zo tegen de warme week op?
    Wij hebben onverwachts een nestje konijnen.
    De konijnen waren een paar weken geleden uitgebroken dus je raad al wat er is gebeurt.
    Moeder konijn is zaterdag bevallen van 5 kleintjes
    Dat word het hok goed koel proberen te houden
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  8. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jaa zie er erg tegen op! Vandaag drukke dag werken. En verder deze week alleen een beetje s avonds. Vrijdag ochtend een bruidskapsels. Maar verder hou ik me koest! Moet er niet aan denken om te trouwen met dit weer my God!

    Oeps haha een wel leuk een nestje kleintjes..

    @bijnamama1988 Jaa zeker goedkoper dan een nieuwe haha. Drrm heb ik ook een cover gekocht.

    @laurazoey das makkelijk dan! Hoef je niet zoveel te doen. Blij dat wij het grootste gedeelte gedaan hebben zeg!
     
    Stampertje1 vindt dit leuk.
  9. AB25

    AB25 Bekend lid

    17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Hier 3,6 kilo aangekomen, maar ik zit dan weer met een 90 grens waar ik waarschijnlijk wel overheen ga....

    @Vie87 beterschap voor je zoontje! Hopelijk is het een beetje uit te houden met gips..

    Mooi kleurtje @pooh82!! :)

    Mooie kamertjes @Amelie en @rissie10!! :)

    Ik zie ook wel op tegen de warme week, eind van de week wordt echt verschrikkelijk volgens mij hihi veel ijsjes eten haha

    Wij hebben van het weekend het kamertje geschilderd, over 2 weken komen de meubeltjes :D
    Heb ineens zo'n zin om alles klaar te maken haha koop ook steeds meer kleertjes, kan mij inhouden gelukkig, wil eerst de kast hebben staan, voordat ik echt los ga hahaha :D
     
    Stampertje1 en laurazoey vinden dit leuk.
  10. Vie87

    Vie87 Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb ook echt geen zin in die hitte. Zie net 34 graden staan voor donderdag hier :cry: ik vind het nu wel warm zat. Heb ook echt nergens zin in nu.

    @Stampertje1 succes met je konijntjes koelen.

    Ik zag al mooie kamertjes. Leuk!
     
  11. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Ik zie ook best op tegen deze warme dagen. Moet 3 dagen werken, dus kan dan wel lekker bij de airco zitten. Maar merk wel dat zo'n hele dag zitten vervelender wordt. Weet op den duur niet meer hoe ik zitten moet..
    Met deze week nog 3 weekjes werken, dan 3 weken vakantie, dan ca 4 weken werken en dan verlof..:)
     
  12. pooh82

    pooh82 Fanatiek lid

    11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @rissie10 prachtige babykamer zeg!

    Zijn jullie ook Al aan het aftellen voor het verlof?:D
    Ik moet nu nog 5 dagen werken, dan 2 weken vakantie en daarna nog 12 dagen werken!
    17 daagjes.....ik hoop dat ik ze doorkom!
    Morgen ook weer alleen werken (met gelukkig maar 4 kids). Maar wel allemaal in een beugelstoel, dus dat wordt toch tillen:$
    Merk dat ik dat zwaar begin te vinden, tillen en bukken enz.
    Beetje jammer dat ik dan ook net last heb van nesteldrang, net even de hele voorraadkast overhoop getrokken en opgeruimd.
    Eindresultaat: een opgeruimde kast en ik zit al een half uur bij te komen op de bank:roflmao:
     
    rissie10 vindt dit leuk.
  13. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Dankje wel!!

    Oo zo dan schiet je verlof al op zeg!
    Lekker nog ff vakantie tussendoor.

    Hier tot 6 okt werken als ik het red. Anders stop ik eerder.
    Nesteldrang heb ik nog niet echt erg.

    @wiedeltje oee hele dag zitten is ook niet fijn. Kan het ook niet hoor. Afwisselen is het beste!

    En idd ik heb het heeeeeeeeet bah!
     
  14. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.171
    4.233
    113
    Vrouw
    Hier al 10kg aangekomen. Boehoehoe...
     
  15. Vie87

    Vie87 Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Mijn verlof duurt ook nog ff hoor. Nlg 5 weken vrij nu en dan nog 6 weken werken.

    Heb jij niet heel vroeg verlof dan? @pooh82
     
  16. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier ook nog geen verlof. Over anderhalve week vakantie voor 3 weken.
    Daarna nog 5 weken werken. Hopelijk na de vakantie wat minder heet ;)
     
  17. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Oei hihi
    Hier toevallig net gewogen en ben nu 4 kilo aangekomen.
     
  18. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Die hitte is echt niet lekker als je zwanger bent. Ik lag er gisteren helemaal af. Ben om 8 uur al op bed gaan liggen om te slapen. Vandaag weer werken, dan heb ik in ieder geval weer airco. :D Alleen daarom al zou ik willen gaan werken. Maar inderdaad ook hier, het zitten hele dag wordt steeds moeilijker. Ik probeer veel af te wisselen maar in de middag weet ik niet meer waar ik het zoeken moet. Toch prijs ik mij gelukkig dat ik niet de hele dag kinderen moet tillen want dat zou me echt niet lukken. Sorry @pooh82! ;) Ik vind het met mijn dochtertje al zwaar zo'n hele dag. Krijg steeds meer last van mijn bekken.

    De kleine vermaakt zich in ieder geval prima, die is lekker druk. Heb al aardig wat leuke filmpjes van mijn buik kunnen maken.:p
     
    rissie10 en laurazoey vinden dit leuk.
  19. BabyLady87

    1 mrt 2018
    72
    146
    33
    Vrouw
    Hee meiden oooh die hitte is echt verschrikkelijk nu het koelt binnen ook niet af gewoon en laat hele dag alles dicht (zon staat precies hier hele dag erop)
    Ben gister weer vk geweest alles was weer goed ben tot nu toe 4 kg aangekomen was in het begin alleen maar afgevallen maar me buik is nu wel echt huge hoor
    Mooie kamertjes zag ik al voorbij komen zo leuk allemaal
     
    qwerty123, laurazoey, AB25 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. AB25

    AB25 Bekend lid

    17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Hier nog 8 dagen werken (waarvan 3 thuis), dan 3 weken vakantie en dan nog 6 weken werken tot verlof. Hopelijk voel ik mij dan nog fit genoeg om naar de in de wolkenbeurs te gaan hihi :D
    Heel veel zin in de 3D/4D echo, ben toch zo benieuwd, alleen is dan ook mijn vakantie alweer afgelopen...

    Zien jullie ook zo op tegen donderdag en vrijdag? Hier geven ze 34 en 35 graden op...
     

Deel Deze Pagina