1 t/m 15 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyTooBee

    MommyTooBee Bekend lid

    22 sep 2015
    512
    88
    28
    Ja dat is zeker waar. Ik hoop heel erg dat ie niet te groot is en ik niet ingeleid hoef te worden.. We wachten t maar weer af..
    Oh spannend! Hopelijk loopt ie nog netjes op de middellijn. Succes! En idd, de bevalling gaat nu echt dichtbij komen. Kijk ernaar uit maar vind t ook wel weer heel spannend hoor, ben er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor haha.
     
  2. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik word niet ingeleid heb vorige keer uiteindelijk keizersnede gehad dus week 40 krijg ik geplande keizersnede. Omdat ik ook weer bang ben dat dit kindje ook weer groot wordt. Dus hoop echt dat hij nog op de middenlijn zit.
    Oo ja vind het ook heel spannend hoor. Wij zijn qua voorbereiding sinds gister klaar babykamer en vluchttas. Maar moet nog wel een lijst maken met aantal geboorte kaartjes en de enveloppen bestellen en schrijven. En mentaal ben ik ook nog niet klaar hahaha!
     
    MommyTooBee vindt dit leuk.
  3. Lesa

    Lesa Niet meer actief

    Ik heb de test gedaan.
    Nuchter 4,6 met drankje op en 2 uur wachten is mijn waarde 5,3.
    Meer dan netjes!! Dus geen zwangerschapdiabetes.
    Opluchting....
     
    Patri1982, ilse1986 en Joyce2013 vinden dit leuk.
  4. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Dat is super goed nieuws! Fijn!
     
    Lesa vindt dit leuk.
  5. MommyTooBee

    MommyTooBee Bekend lid

    22 sep 2015
    512
    88
    28
    Dat is fijn zeg! Snap dat het een opluchting is :)
    Hier vanmiddag bij de diëtist geweest. Ik was al heel goed bezig en krijg zeker de helft minder suikers binnen als hiervoor.. Nog wat tips etc gehad. Nu morgen die echo afwachten en dan horen wat het beval plan gaat worden...:eek:
     
    Lesa en Joyce2013 vinden dit leuk.
  6. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @MommyTooBee spannend, ben benieuwd. Hoe laat moet je morgen?
     
  7. MommyTooBee

    MommyTooBee Bekend lid

    22 sep 2015
    512
    88
    28
    @Joyce2013 Kwart voor 12 echo en kwart over 3 helaas pas gesprek met gynaecoloog.. Dus we moeten een poos wachten. Hoop zo dat t meevalt, volgende week bevallen is me veel te snel.. Ik heb nog helemaal geen rust gehad voor mn gevoel.. Maargoed je hebt t niet in de hand hè, afwachten maar!
     
  8. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik heb vandaag de zelfde afspraken...9:55 echo en om 10:15 naar de gyn gelukkig sluit her bij mij wel aan:)

    Ben ook benieuwd of mevrouw al vast ligt, en ik wil vragen of ze willen toucheren omdat ik de vorige keer bij 32 weken al 2cm ontsluiting had.
     
  9. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @MommyTooBee en hoe was het gesprek en de echo, viel het mee? Ben je gerust gesteld?
    Hier echo perfect ligt mooi op de P50 lijn, helaas niet ingedaald. Bij de vorige zwangerschap ook niet dus voor de zekerheid wel al vast een keizersnede gepland. Zo spannend! Hij heeft nog even maar anders toch helaas weer een keizersnede.
     
  10. MommyTooBee

    MommyTooBee Bekend lid

    22 sep 2015
    512
    88
    28
    #2830 MommyTooBee, 17 mei 2018
    Laatst bewerkt: 17 mei 2018
    @debby25 hoe was het bij jou?

    @Joyce2013 wat fijn dat ie zo mooi op de middellijn ligt! Bij mij duurde de vorig zwangerschap ook erg lang voor hij was ingedaald, maar dit kan toch ook pas net voor de bevalling? Vanwaar die keizersnede als ik vragen mag?

    Hier zijn we eigenlijk nog geen steek verder.. Echo van vanochtend was exact hetzelfde als 2 dagen terug. Dus om en nabij die 54 dus mooi gemiddeld.. Vervolgens zon 3u gewacht op de gynaecoloog, die zegt ja we willen het morgen nog even bespreken in het overleg dus we bellen u naar aanleiding daarvan eind vd dag terug.. PFFFFFF. 3 dagen ziekenhuis verder en ik weet nog steeds niet wat er gaat gebeuren. Wel gevraagd wat zij dacht. En uitgaande van deze laatste echo + dat het kindje niet groot voelt op de hand ging ze ervan uit dat ik niet ingeleid hoef te worden. Maarja, dat gaan ze dus eerst nog overleggen. Ik word er wel een beetje moedeloos van en vind het toch ook heel vaag dat grote verschil tussen de 35 weken echo en deze.. Maar die vrouw heeft wel 3x gemeten vandaag en ze zei ja ik kan het buikje echt niet groter maken dan dit.. Naja lekker verwarrend dus allemaal maaaar we wachten dus wéér af...
     
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Hey Dames, sorry voor de afwezigheid. Ik kreeg gewoon geen meldingen meer :eek:
     
    MommyTooBee vindt dit leuk.
  12. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @MommyTooBee Controle verslag:)
    Hb 4.2 glucose 4.5 beide prima
    Bloeddruk 109/68 ook goed.
    Kleine meid...hoofd 34+2....buik 37+3 en benen 39+2 oeps lange benen maar over het algemeen dus goed. Bij ons werken ze niet mer de P's omdat ze weken duidelijker vinden....ik ook. Schatting is bij 40 weken 6 pond.
    Placenta ligt 2 cm van de uitgang dus dat is niet ver maar gelukkig geen keizersnede :D

    En dan nu maar aftellen :cool:
     
    MommyTooBee vindt dit leuk.
  13. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @MommyTooBee ik zou meer vertouwen hebben in de gyn dan in de vk. Mijn vorige zwangerschap dacht de vk kindje van 3500 gram. Dus ook gewoon doorgelopen tot 41,6 dag er na zou ik ingeleid worden. Na meerdere pogingen strippen kwamen de weeen toch op gan met 41,6 maar na uren weeen kwam ik niet verder dan 7 cm. Naar het ziekenhuis afgevoerd daar weeenopwekkers etc weer 5 uur verder nog steeds geen 10cm. Gyn gebelt 1 echo zegt mevrouw hij is ruim 9 pond en ligt nu dwars het word een keizersnede. Bleek dat hij nooit was ingedaald en dat ze er qua gewicht een kilo naast zaten, hij woog 4532. Ik heb dus veel meer vertrouwen in de gyn dan de vk.
    En daarom dus ook een geplande keizersnede als hij niet binnen 40 weken zelf komt. Mijn slagingskans is maar 65% op vaginaal bevallen en inleiden doen ze liever niet ivm de oude wond. Ik heb dus een gentle sectio gepland staan, en de gyn gaf aan dat de kans groot is dat hij zich niet eerder aandient. Omdat de vorige ook nooit is ingedaald en er niks vanzelf opgang kwam.
    Ben benieuwd wat ze je vandaag einde dag zullen vertellen, spannend.
     
    MommyTooBee vindt dit leuk.
  14. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik ook niet en er is toch weer wat terug te lezen! Weet je al je meer @MommyTooBee ?
    Vanochtend naar de gyn gegaan en ik word volgende week vrijdag ingeleid! Zo vervelend sommige het vinden, hoe fijn ik het vind. Voor de rest niets te melden. Alles gaat zijn gangetje.
     
    itsann en Joyce2013 vinden dit leuk.
  15. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Dan weet je in elk geval waar je aan toe bent :)
     
  16. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Patri1982 vindt dit leuk.
  17. MommyTooBee

    MommyTooBee Bekend lid

    22 sep 2015
    512
    88
    28
    @Patri1982 Fijn dat jou dat rust geeft en je nu weet wanneer ie geboren gaat worden. Weet je al of je baarmoedermond ver genoeg is of kijken ze daar volgende week naar?

    Nou ik ben eind vd dag gebeld en ze zagen geen reden om me in te leiden, jeej :) Het is nu dus gewoon wachten tot meneer er zelf klaar voor is.. En hopen dat t allemaal klopt en hij écht niet te dik is.. Ik hou me iig voorlopig nog goed aan mn dieet!
     
    Joyce2013, Patri1982, itsann en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Hi, nee, niet gekeken. Dat zien we dan wel. De gyn zei wel dat de vk mij kan strippen deze week om het voor te bereiden. Maar bij de andere twee was mijn bmm al wat open, dus ik ga er van uit dat dat nu ook zo zal zijn.
    Gefeliciteerd! Ik hoop het ook voor je, maar na je berichten denk ik dat je wel okay zit.
     
    MommyTooBee vindt dit leuk.
  19. dilaaaaar

    dilaaaaar Lid

    1 nov 2017
    76
    34
    18
    Vrouw
    mag ik jullie voorstellen aan mijn zoontje Regilio Sandjai Elia ? roepnaam Regilio. geboren met 37+4 weken op 18 mei wegens langdurig gebroken vliezen. woog 2850 en was 48 cm kort. duur van de bevalling was 4 uur.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mooncalf, Libra89, Joyce2013 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Gefeliciteerd!
     
    dilaaaaar vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina