❤️ Februari/Maart 2018 mama’s ❤️

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske2015, 20 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.207
    113
    Vrouw
    @Pitahaya och meid toch. Wat een ellende :( arm mannetje. Hopelijk vinden ze snel wasr hij last van heeft. Heel veel sterkte.
     
  2. brocante

    brocante Bekend lid

    27 aug 2013
    645
    811
    93
    Leuk om te lezen dat sommige over een volgend kindje denken.

    Hier komt absoluut geen tweede. Zijn we het samen over eens. Ik vond zwanger zijn voornamelijk verschrikkelijk en de baby periode is ook echt niet mijn ding. Ik kan niet wachten tot de kleine wat ouder is. Als ik het als prettig had ervaren zou mijn man best nog kindjes willen, helaas ruk ik hem keihard van zijn roze wolk af.
    Mijn omgeving zegt regelmatig dat het behoorlijk vreemd is hoe ik over mijn zoontje spreek. Echter wist iedereen vooraf al dat ik geen baby-mama zou zijn. Ik vind kids het einde maar kunnen we de klok astjeblieft 4 jaar vooruit zetten?

    Omdat ik er best doorheen zat gaat de kleine 1 dag per week naar opa en oma. Kan ik even een beetje tot rust komen. Merk goed dat ik de dagen daarna wat meer kan genieten.
    Ergste is nog dat ons kindje super gemakkelijk is... heeft hij zo’n heks van een moeder, haha.
    Liefde komt hij zeker niet te kort, maar de babytijd mag van mij zo snel mogelijk voorbij gaan.
     
    Powerwoman en Babbelboxje vinden dit leuk.
  3. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik vind de baby tijd ook het minst leuk.
    Ondanks dat het heerlijk is om zo’n ukkie te knuffelen. Vind het nu al wel leuker worden omdat ze alle kanten op rolt, lacht wanneer je tegen haar praat en heerlijk aan het brabbelen is.

    Hoe lastig mijn peuter soms kan zijn is het ook een fantastische leeftijd.
    Veel leuker dan een baby :oops:
    Lekker samen knutselen, op stap gaan, spelletjes doen, taarten bakken. Heerlijk!
     
    brocante vindt dit leuk.
  4. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Meiske2015 fles gaat super! Dus dat is erg fijn.

    O jeetje mijn probleem is dus dat ik dat baby zijn zo heerlijk vind en het verschrikkelijk vind dat ze al 3 maanden is.
    Maarja als ik om die reden nog een kind wil heb ik er straks 11. Hahaha

    Ik vind meestal kinderen van 3+ een beetje irritant worden. Ik hoop dat ik dat dus niet bij mijn eigen kids heb. Hahahaha
     
    Powerwoman, Baloo, Popidepi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Haha :roflmao:
    Denk dat je eigen kind sowieso anders is.

    V. wordt volgende maand 3.
    3!! :eek:
    En ze kletst de leukste verhalen, is zo trots als ze iets ontdekt heeft en ze wilt graag alles wat ik doe/heb.
    Van de week probeerde ze mijn bh aan te doen :roflmao::roflmao:
    ‘Hij is een beetje groot mama’ Hahahah.
    Nee ik vind het heerlijk deze leeftijd ondanks dat ze verschrikkelijk vervelend en tegendraads kan zijn.
    Maar een seconde later ook weer zo lief ❤️
     
  6. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.207
    113
    Vrouw
    Ohhhh die babytijd heerlijk!!! Mij gaat het echt veel te snel. Vind ik wel moeilijk. We houden het ook bij 2. Lekker knuffelen met zo een kleintje. Lacht nu al lekker als je tegen der praat en maakt geluidjes.

    Maar elke leeftijd heeft wat. Onze andere dochter is 3,5 en verteld al heeeele verhalen. Praat sowieso goed voor haar leeftijd tegenover andere kinderen. Moet vaak met der lachen.

    Vriendlief heeft ook helemaal niks met de babytijd. Hij kan niet wachten tot de tijd dat ze gaan lopen. Je kan dan meer met ze en allemaal nieuwe dingen leren ontdekken.
     
    Babbelboxje vindt dit leuk.
  7. Lena1982

    Lena1982 Niet meer actief

    *slik* zojuist mijn moppie voor het eerst naar de opvang gebracht.. over 3 uurtjes mag ik haar weer ophalen!
    Even lekker het huis poetsen met de radio op volle sterkte:)
     
  8. Lena1982

    Lena1982 Niet meer actief

    Hier sluit ik mij bij aan
     
    Babbelboxje en Meiske2015 vinden dit leuk.
  9. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Spannend hoor :)
    Ging het goed met achterlaten?
     
  10. Lena1982

    Lena1982 Niet meer actief

    Ja.. verstand op 0 en gaan..
    Kreeg net foto's waarop ze het zichtbaar naar haar zin had!
     
    Babbelboxje, Kimjoy en Meiske2015 vinden dit leuk.
  11. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Fijn!!
    Geeft toch een gerust gevoel.
     
  12. Popidepi

    Popidepi Bekend lid

    25 sep 2017
    672
    791
    93
    Ik zei juist voordat ik kinderen kreeg dat ik baby's geweldig vond en oudere kindjes niet.
    Maar het is nu helemaal omgedraaid. De oudste is bijna 2 en echt het wordt met de dag leuker hoe ze doet. En nu vind ik juist baby's dus weer minder leuk. Al hou ik evenveel van ze hoor :roflmao::roflmao:
     
    Powerwoman, Babbelboxje en Meiske2015 vinden dit leuk.
  13. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier ook geen baby mama. Ik vind het de meest vervelende tijd, maar je moet er doorheen. Gelukkig gaat het eerste jaar zo voorbij.

    Hier ook de eerste kdv dag. Volgende week weer lekker werken en vandaag is ze dus bijna 5 uurtjes geweest om te wennen. Best redelijk gegaan, met slapen en eten. Had er zelf totaal geen moeite mee om haar daar achter te laten. Ze zal toch moeten dus heeft weinig zin om er moeilijk over te doen.

    En mijn binkie is vandaag 5 jaar geworden. Was is hij toch groot al. Echt heerlijk.
     
    Powerwoman, Babbelboxje, Lena1982 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.207
    113
    Vrouw
    @Lena86 fijn dat de kleine het naar de zin had op het kdv. Dan ben je ook al meer gerust :D
     
  15. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Boebels vindt dit leuk.
  16. Mir78

    Mir78 Bekend lid

    21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Jeetje wat krijgen jullie een hoop voor jullie kiezen. Had zo gehoopt dat na de operatie alles bergopwaarts zou gaan. Sterkte
     
  17. Mir78

    Mir78 Bekend lid

    21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zoon :)
     
    Boebels vindt dit leuk.
  18. Mir78

    Mir78 Bekend lid

    21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
     
  19. Mir78

    Mir78 Bekend lid

    21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    @Draaikont, dit wat jij schreef ;

    O jeetje mijn probleem is dus dat ik dat baby zijn zo heerlijk vind en het verschrikkelijk vind dat ze al 3 maanden is. Maarja als ik om die reden nog een kind wil heb ik er straks 11. Hahaha/QUOTE]

    Is of ik mijn eigen worden lees.
     
    Powerwoman, Baloo, Draaikont en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.207
    113
    Vrouw
    Dat heb ik dus ook. Vind het zo erg dat het zo snel gaat. Maar nu is het toch echt klaar.


    @Boebels nog gefeliciteerd met je zoon!
     
    Mir78, Draaikont en Babbelboxje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina