1+1 gratis aanbiedingen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door zwangerevrouw, 4 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.980
    113
    Vrouw
    Had mijn berichtje kunnen zijn :thumup::D
     
  2. jojo85

    jojo85 Fanatiek lid

    14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik probeer dit alleen te doen met producten die ook vrij snel op gaan en dus niet te lang in de voorraadkast blijven staan: verzorgingsproducten (lang leve kruidvat), appelmoes, soep, pasta en saus.
     
  3. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Vaak houdbare producten, vorige week en deze week veel bij de ah gekocht. Kruidvat heeft ook vaak merk producten koekjes/drinken voor een stuk minder dan in de winkel. Veder ben ik eigelijk heel slecht in aanbiedingen in de gaten houden, maar wil het wel op gaan letten.
     
  4. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik koop graag in de aanbieding.

    Zoals de luiers bij Wehkamp, en Bol.com. (z'n maandbox, maar was toen nog met extra korting)

    Billendoekjes bij Kruidvat (2 van die grote dozen voor 20 euro)
    Billendoekjes Etos 1+1
    AH Hamsterweken.
    Hema heeft ook vaak 15 of 20% korting (niet op etenswaren, maar wel op textiel bijvoorbeeld)
    Voor onze baby heb ik ook bij Prenatal gekocht als er 20% korting was. (Op Aerosleep bijvoorbeeld)
    Oja en Vitamine D druppels voor de baby 1+1 gratis gekocht.

    Douchegel etc koop ik van een heel prijzig merk, dus wel handig als ik op andere dingen kan besparen. :roflmao:
     
  5. RoBiJe

    RoBiJe Niet meer actief

    Wasmiddel en verzorgingsprodukten koop ik vrijwel alleen als het in de aanbieding is. Verder let ik ook op de acties van groente en fruit. Dat eten wij veel dus dat loont wel om er naar te kijken. (Maar ik vergelijk alleen de vomar, ah en lidl. 2 ervan zitten naast mn werk en de derde rij ik 2x per week langs, ik ga niet op mn fiets nog ergens anders heen voor een aanbieding)
    Verder eten wij vrij weinig pakjes/zakjes/snoep/koek/chips dus ik hamster niet.
     
  6. babbel1983

    babbel1983 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.324
    298
    83
    Ik koop altijd de Robijn wasverzachter en wasmiddel in de 1+1 zoals vorige week bij de AH. Daarnaast koop ik meestal ook de drogisterijspullen in de 1+1, Nivea, Axe en Dove deodorant, Andrelon shampoo, Elmex tandpasta, zonnebrand etc. Heb altijd een voorraadje van deze producten in huis, dus vul dat met een 1+1 actie weer aan.
    Vorige week idd ook bij de AH veel producten gekocht in de 1+1, cup a soup, glorix, milner kaas, bros toetje, brie light.
    Ik hou wel van de 1+1 aanbiedingen haha
     
  7. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Groentemix ( of was het wokgroente?) is bij de ah momenteel 1+1. Die hebben wij wel vaker voor de luie dagen. Hoewel het een versproduct is, doe ik de zakjes gewoon in de vriezer.

    Andere fruit en groente soorten haal ik meestal op de markt. Dat scheelt enorm met de prijzen in de supermarkt. Zo vorige week ook aardbeien gehaald, 800gram voor 3euro. In de supermarkt betaal je (hier) voor een bakje van 250gr tussen de 1.99 en 2.99euro.
     
  8. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja blijven die zakken lekker in de vriezer? Toch ook maar eens proberen dan, zijn regelmatig 1+1
     
  9. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier sla ik altijd voor 6 maanden of langer in bij de hamsterweken. Zo heb ik deze keer:

    12 shampoo
    4 cremespoeling
    8 tandpasta
    3 karvan cevitam
    6 pakken drinken
    10 wasmiddel (plus)
    4x24 rollen page
    4 pakken vlees
    8 deodorant
    6 pakken lipton.

    Was iets van 85 euro kwijt totaal.
     
    zwangerevrouw vindt dit leuk.
  10. Maagd

    Maagd Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Eigenlijk alles wat houdbaar is en we ook gebruiken koop ik ruim in met 1+1. En niet houdbaar kijk ik wat we nodig hebben komende tijd. Dus heb van allerlei dingen altijd een voorraad zoals:
    Babyspullen; luiers, billendoekjes/toetenvegers, spenen etc
    Lichamelijke verzorging: tandpasta, tandenborstel, shampoo, deo, dagcreme etc
    Huishoudelijke spullen: wc papier, afwas/vaatwasmiddel, bleek, allesreiniger, azijn, batterijen etc
    Eten: brood, alles in blik of pot, drinken, bier, yoghurt, melk, hagelslag, pindakaas etc
     
  11. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.973
    7.903
    113
    Vrouw
    Klopt. Met bijvoorbeeld de knackworstjes scheelt het maar weinig met ah merk.

    Ik koop Pampers, make up, shampoo ed altijd met korting. Met hamsterweken sloeg ik altijd veel in maar daar ben ik een beetje mee opgehouden. Ik heb nog genoeg wasmiddel en schoonmaakmiddel voor een jaar.

    Ik zou de Perla wel weer graag 1+1 willen zien. Die doet al even niet meer mee en daar sloeg ik gelijk 2 planken vol van in. Mocht dat weer komen vul ik zeker een hele kast.
     
  12. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Zelf koop ik met 1+1 gratis altijd:
    Robijn
    Pampers
    Billendoekjes
    Wc papier
     
  13. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    En nog een tip qua luiers: die koop ik via Marktplaats. Veel mensen verkopen de restanten luiers die ze nog hebben voor een prikkie. Ik heb hier een voorrraad van 36 pakken luiers mt 5,6 voor 100 euro liggen! Voor dat geld kan ik ze niet in de winkel kopen!

    En kleine maatjes worden soms helemaal voordelig aangeboden! Zeker de moeite waard!
     
  14. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Wel eerst laten ontdooien en uit laten lekken, anders krijg je zo een natte bende.
     
  15. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
  16. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Huh? Maar binnen 36 pakken luiers zit jou kindje toch ook niet meer in die maat??
     
  17. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Haha! Nou bij ons wel (helaas).. We hebben op dit moment 3 kinderen in de luiers en de maten die we nu hebben is 5 en 6. De jongste is 16 maanden dus die zal nog wel een tijdje er in blijven en de oudste is bijna 6 maar hij heeft een darmafwijking waardoor hij nog steeds luiers draagt! Voor ons dus een zeer voordelige deal!
     
  18. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Hier vrijwel alles als het 1+1 gratis is. En idd geen impuls aankopen, maar echt dingen die we nodig zijn.

    Ik neem ieder weekend standaard de folder app uitgebreid door en weet precies wat ik in huis heb en nog nodig.

    Dit bespaart veel geld :D en mijn motto is altijd ; iedere euro die je niet uitgeeft, hoef je ook niet te verdienen :rolleyes:
     
  19. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    @Bloem85,
    vanaf 5 jaar worden luiers soms vergoed, ben je hier al mee bezig geweest?

    Wij krijgen ook luiers voor onze bijna 6 jarige zoon, die door een forse ontwikkelingsachterstand en klassiek autisme nog niet zindelijk is. Ik moet er wel bij zeggen dat hij dagelijks doorlekte omdat maat 6+ hem te klein is.
     
  20. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Bedankt voor je tip! Wij hebben nachtluiers voor hem die vergoed worden (hij heeft luiers met grote absorptie nodig) maar overdag heeft hij er soms ook nodig, maar die worden helaas niet vergoed! Maar lief dat je het aan geeft!
     
    Berte vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina