1-15 mei 2018 sterretjesgroep

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Raket78, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mie88

    Mie88 Bekend lid

    9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Goed.. inmiddels 31 week (morgen dan volgens banner :cool:)
    Gaat echt mega snel.. nog 6 diensten werken en verlof.. Goed vooruitzicht:D
     
    Mleenvs en Soturi vinden dit leuk.
  2. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Gaat echt snel zeg!

    Ik ben net ondergekotst. Heb de kinderen van mijn zusje weer hier om op te passen. Oudste is blijkbaar niet helemaal lekker in orde. Dus toen ik hem wilde helpen naar de wc gaan, kwamen er ineens 3 of 4 flinke ladingen. 2 ervan vol op mijn hoofd.

    Maar gelukkig hebben we een douche en een wasmachine. Dus is het ook zo weer opgelost.
     
  3. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Haha, je hebt je handen er maar vol aan. Wel leuk dat je lekker kunt oppassen op die kids. Heb zelf ook anderhalf jaar lang een dag per week op de baby van mijn schoonzus gepast. Vond het superleuk om te doen!
     
    Soturi vindt dit leuk.
  4. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Haha. Maar ben ook wel blij dat ik ze nu weer weggebracht heb hoor. Slaap blijkbaar heel licht omdat ik ze wel wil kunnen horen. En ze hangen wel heel erg aan mij omdat ze mijn vriend niet zo heel goed kennen. Hij kan ze wel een beetje vermaken, maar de belangrijke dingen moet ik toch doen voor ze. En ze lopen dan overal heen waar ik heen loop.
    Dus moet dan wel veel tegelijk doen. Maarja, hoort er ook wel bij natuurlijk.
     
  5. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Stil hier!
     
  6. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
  7. Ise

    Ise VIP lid

    28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Hier stabiel. Donderdag hebben we de GUO.

    Hoe is het met jou @Soturi? En de andere getagden uiteraard :D
     
  8. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Hier heeft mijn lichaam/cyclus besloten een eigen leven te leiden.

    Was eerst bezig met de ovu's, kon mijn ei niet vinden. Op een gegeven moment beïnvloedde het mijn stemming, dus besloten om een pauze te houden, want de ronde erna zouden we dat sowieso doen ivm vakantie.
    Toen wilde ik toch weten wanneer mijn ei ongeveer was. Maar die heb ik nog steeds niet echt kunnen vinden. Maar heb ook niet iedere dag getest met de ovu's.
    Had eerst tussen CD 17 en 20 ongeveer niet getest. Toen op dag 21 wel weer en de ovu was best donker, maar niet positief. Bleef ook vrij lang donker, met een hele langzame afloop. Dus in theorie had mijn ei kunnen zijn in die dagen. Die dagen ook heel lichte verkleuring bij de afscheiding. Dus misschien ovulatiebloeding. Schijnt een ding te zijn. Dus daar 12 dagen (lengte LF) op gegooid om een NOD te schatten.
    Toen een week later ongeveer (8 á 9 dagen) weer wat roze/bruinverlies. Meer dan de vorige keer, duurde een dag of 5. Maar het was echt heel weinig. Ook geen rood gehad.
    Dus nu zou het mijn menstruatie geweest kunnen zijn. Al denk ik toch ergens van niet omdat het dus amper wat was. Moest wel wat in mijn onderbroek, maar dat was meer vanwege hygiëne dan echt wat anders. Had alles al met al denk ik ook op kunnen vangen met 1 dun maandverband.

    Nu zijn we weer een week na de start van dat gedoe. En heb ik echt van die hele vage zwangerschapstests. Had er een kruidvat/wondfo tussen zitten die toch redelijk duidelijk werd ook binnen afleestijd. Maar in combinatie met de andere tests (oa predictor) heb ik er toch weer mijn twijfels bij. Want die tests lijken ook wel iets te laten zien, maar echt amper. En dan is het weer afvragen of ik wat zie omdat ik dat wíl zien of omdat het er daadwerkelijk is.

    Nu dus nog even doortesten om te kijken wat daarmee gebeurt. Als het wel wat is, lijk ik een middag/avondtester te zijn. Ondanks dat de urine 's ochtends toch echt donkerder was.


    Dus zoals je vast snapt, heb ik geen idee wat mijn lichaam aan het doen is. Als ik zwanger ben nu (en die test dus klopt), is het echt heel pril. En heb ik ook geen idee wat mijn uitgerekende datum moet zijn. Alleen dat ik dan in het 1-15 maart groepje zal vallen.
     
  9. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Hey @Soturi , je maakt me nu wel benieuwd naar die testjes. Als je ze toch doet, mag je ze ook best hier posten hoor. Ik tuur nog steeds graag mee!

    Met mij gaat het nog steeds prima. Net het derde trimester in gegaan. Had de hele zwangerschap weinig klachten maar nu opeens word het wel wat zwaarder. Last van mijn bekken af en toe, 's nachts beenkrampen of maagzuur en soms (vooral tijdens werk) harde buiken. Ben vanaf vorige week ook 50% in de ziektewet gegaan, omdat ik die lange diensten niet meer trok. Nu dus nog maar diensten van 4 uur de komende 5 weken en dan ga ik met verlof!

    Ben net ook terug van een lang weekend in Frankrijk. Ik ga op vakantie en neem mee terug... 20 stuks babykleding. :oops:
    Moet echt stoppen met shoppen maar het is zo leuk!

    Spannend @Ise , succes donderdag!
     
    Ise en Soturi vinden dit leuk.
  10. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ZP de foto's weer verprutst hoor. En ik ben zelf ook nog niet zo overtuigd hoor. Er is er eentje bij die echt al binnen de tijd kleurde. Eerst wel een pennenstreepje, maar later wat breder. De rest is allemaal echt afhankelijk van lichtval en alles.

    Maar ik ga zo wel de foto's plaatsen. Mag jij foto's plaatsen van je aankopen. :D
     
  11. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Dit zijn de tests. Leg in de volgende post wel even uit welke van wanneer is.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Foto 1: Wondfo met daarboven zo'n vochtvreter zakje.
    Deze heb ik afgelopen zondag gedaan. Had hem 's middags gedaan, de 5 minuten afgewacht en toen moest ik weg. Foto is van 's avonds, ruim na afleestijd dus.
    In de 5 minuten twijfelde ik wel een beetje, maar ging ook weg met de gedachte dat het niks zou zijn. Toen ik terug kwam, meende ik dus wel heel licht/tuur wat te kunnen zien. Al ben ik er nog niet zeker van. De urine was ook niet volledig geconcentreerd.

    Foto 2: Wondfo > Ovu dipstick > Wondfo > Predictor express
    De bovenste wondfo is dezelfde als die van foto 1.
    Dan heb je een ovu dipstick, die deed ik er eigenlijk vooral bij om te kijken wat hij deed. Om misschien toch een ei op te sporen ofzo. Of uit te sluiten dat de tests op ei reageren.
    Dan nog een wondfo en de predictor. Die zijn alledrie gedaan met dezelfde urine. Overigens op zondagavond. Omdat ik die andere wondfo bekeek ver na afleestijd.

    Foto 3: Ovu > wondfo > Predictor express > Zo'n gratis geval van z&k bij bepaald bestelbedrag.
    De wondfo hier op de foto is tevens ook de wondfo die ook binnen de tijd kleurde. En omdat hij dat deed, heb ik daarna de predictor gedaan en weer daarna dat gratis geval. Omdat hier op ZP de wondfo's niet zo goed meer bekend staan. En de predictor zou dat streepje dan moeten bevestigen voor mij. En dat gratis geval, tja, gewoon even kijken wat die zou doen. Allemaal dus ook met dezelfde urine gedaan. Tests zijn van gisteravond.

    Foto 4: Predictor
    Dit is de predictor uit foto 3.

    Foto 5: Wondfo
    Dit is de wondfo uit foto 3.

    Tussendoor nog wel een paar keer getest, voornamelijk wondfo. Maar die waren toch minder duidelijk dan dit. En ik denk dat de meeste hiervan al niet eens ZP door komen. Die beschouw ik dus ook haast als wit.
    Een ding mag duidelijk zijn, als dit wat is, dan is het echt nog lang niet bij de 4 weken.
     
  13. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Alleen op die laatste wondfo zie ik een heel licht tuurstreepje idd. Dus de laatste tests zijn van maandagavond? Ga je dan vandaag weer testen?
     
  14. Ise

    Ise VIP lid

    28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @Soturi, ik zie bij sommige lichte streepjes. Spannend hoor. Ga je dan vandaag weer testen?

    @Mleenvs goed dat je halve dagen bent gaan werken. En ja.. shoppen is zo leuk haha

    @Viviennee hoe gaat het met de verhuizing?
     
    Soturi vindt dit leuk.
  15. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    IMG_20180627_123144787.jpg

    Zal niet van alles een foto plaatsen maar vond deze wel heel leuk !:D
     
    Ise en Soturi vinden dit leuk.
  16. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik heb al een week weeën, ben er nu al klaar mee
     
  17. Mie88

    Mie88 Bekend lid

    9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Zo ik ben ook weer es op zp
    En zie tests voorbij komen.. ben benieuwd of ze duidelijk worden @Soturi


    Weeen?
     
  18. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Helaas, valse hoop hier. Vanmorgen een predictor early gedaan. Hartstikke wit.
     
  19. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Indalingsweeën? Toch nog niet het echte werk?
     
  20. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    :(:(

    Nu dan echt even pauze @Soturi ? Lekker genieten van je vakantie :)
     
    Soturi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina