1-15 mei 2018 sterretjesgroep

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Raket78, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik denk dat ze er nooit uitkomt

    Veel plezier op vakantie!
     
  2. Mie88

    Mie88 Bekend lid

    9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    s Nachts wakker liggen.. zo kom ik weer op zp,,,
    Inmiddels nog 5 week te gaan.. heerlijk genietend van Mn verlof..
    De laatste dingen nog uitwassen
    Weinig klagen hier!
     
    Ise en Mleenvs vinden dit leuk.
  3. Mie88

    Mie88 Bekend lid

    9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Was al benieuwd of je bevallen was.. maar vanaf nu wel veilig termijn
     
  4. Mie88

    Mie88 Bekend lid

    9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Fijne vakantie!!
     
    Soturi vindt dit leuk.
  5. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    If only!
     
  6. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ben de laatste week ook 's nachts meerdere keren wakker ineens
     
  7. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Heb veel aan mijn hoofd op het moment. Financiële situatie nog verder verslechterd en we horen maar niets van die baan. De veiligheidscheck is er ook nog niet door. Intussen wordt mijn man opnieuw steeds depressiever en we gaan maandag de huisarts bellen om de antidepressiva op te hogen.
    Er moeten een paar dingen aangeschaft worden (waterdichte molton voor ons bed, matrasje voor het ledikant, en liefst ook een handkolf-cup en een voedingskussen), maar hoewel dat allemaal niet duur is, zit het momenteel niet in het budget. Volgende maand moeten we wel, maar deze maand stellen we het even uit.
    Wasmachine is voor de 2e keer binnen een maand kapot. Omdat er geen budget is voor een monteur of een nieuwe tweedehands (zijn allebei ongeveer even duur), is de enige optie zelf proberen te repareren. Gelukkig is mijn man vrij handig, maar de motivatie ontbreekt vaak door de depressie. Momenteel wachten we tot morgenochtend een winkel open gaat (familiebedrijfje, dicht in het weekend), waar ze hopelijk het gereedschap en het onderdeel hebben wat we nodig hebben. Zo niet, dan duurt bestellen 5 dagen tot een week voordat het binnen is.
    De oma van mijn man (95) gaat hard achteruit. Hij is er vorige week geweest (een rit van 6 uur enkele reis) en in de 2½ uur dat hij er was is ze 1x 5 minuten wakker geweest en 1x2 minuten. Ze heeft een langzaam groeiende hersentumor en het vermoeden is nu dat die is gaan drukken op een plaats in de hersenen die regelt dat je wakker wordt en blijft. Als ze niet reageert op het verlagen van de medicatie, moeten we denken in weken, hooguit een paar maanden. Mijn man neemt dus deze week Raketje en mij er mee naartoe. Geen idee hoe ik dat ga doen omdat ik na een half uurtje in de auto al kreupel begin te worden. Maar ik doe het voor hem. Gelukkig wonen mijn schoonouders 2 uur hier vandaan op de route, dus daar blijven we eerst logeren om mij te ontlasten. Kan ik daar meteen de vuile was in de wasmachine gooien, dat dan weer wel...
    Dan is er nog een situatie waar ik voor mijn eigen bescherming beter niet op een openbaar forum over kan praten.

    Door het hele gedoe heb ik soms een paniekaanval.

    Kortom: stress zat!
    Gelukkig gaat met de zwangerschap alles prima. De kleine is lekker beweeglijk en ligt immers ook eindelijk met zijn hoofd min of meer naar beneden en niet meer die gekke dwarsliggende of diagonale posities, en zolang ik niet te gek doe gaat het met mijn mobiliteit ook nog behoorlijk goed. En vandaag doe ik een 32 weken dansje!
     
    sweetL vindt dit leuk.
  8. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dikke knuffel voor jou, klinkt echt heel zwaar allemaal. Ik hoop dat er licht en uitzicht mag komen voor jullie.

    Like voor je kleintje wat het wel goed doet♡
     
  9. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik weet nog goed hoe dat voelt. En natuurlijk komt ze er gewoon wel uit, maar als je er middenin zit kan het eindeloos voelen...

    Wat fijn dat het goed gaat!

    Ziet er spannend uit. Wat gebeurde er precies?

    Dat is wel apart ja. Ik snap dat je liever geen tests mee wilt nemen op vakantie. Fijne vakantie en hopelijk lekker ontspannen!
     
  10. Ise

    Ise VIP lid

    28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Dat eindeloze wachten is vervelend.. hopelijk gaat het snel gebeuren
     
  11. Ise

    Ise VIP lid

    28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Had gehoopt dat het beter zou gaan!! Hoop dat er snel uitzicht is op betere tijden. Sterkte om hier doorheen te komen. Fijn dat de zwangerschap goed gaat..
     
  12. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    @Raket78 het zit je ook echt niet mee he. Ik hoop toch echt dat je volgende update goed nieuws bevat. Iets met dat je man die baan heeft gekregen ofzo. Ik duim voor je!


    Hier eindelijk weer ongesteld geworden. En als ik terug kijk, had ik net geen 2 weken geleden een net niet positieve ovu-test. Kon niet doortesten omdat ze op waren. Maar er is nu wel bevestigd wat ik vermoedde.
    Nu maar hopen dat dit een uitzondering was en dat mijn lichaam weer normaal gaat doen. Ongesteldheid mag alleen hit blijven als ik een test krijg met twee streepjes
     
  13. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lieve dames, hoe gaat het bij jullie?

    En gefeliciteerd @Viviennee met je 2e dochtertje!
     
  14. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed. Net terug van twee weken vakantie. De vakantie was wel leuk, maar ben ook wel blij weer thuis te zijn.

    Helaas nog niet zwanger hier. Maar gevoelsmatig is augustus dit jaar mijn maand. Heb ik al een paar maanden zo, dus wie weet.
    Alleen dan moet het nog goed blijven gaan. En dan komen we wel eind april/begin mei uit als uitgerekende datum. Dus hopelijk heb ik gelijk, maar gaat het dan deze keer wel goed, of krijg ik toch geen gelijk.
    3 uitgerekende datums in mei zonder kind zie ik niet zitten namelijk.
     
  15. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dikke kus! Ik ben nogsteeds voor je aan t duimen hoor!
     
    Soturi vindt dit leuk.
  16. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Mooi dat je van je vakantie hebt kunnen genieten @Soturi . Ik ga voor je duimen dat augustus inderdaad jullie maand is!

    Voor @Mie88 zal het nu ook spannend worden denk ik. Hou je het nog vol?

    Bij mij begint die buik toch wel in de weg te zitten. Overeind komen is echt een hele work out. En dan die hitte erbij! Het lijkt wel alsof ik mijn lichaam niet afgekoeld krijg. Vooral mijn voeten blijven branden. Heb een paar slechte nachten achter de rug en ben ook heel slecht in middagdutjes, voelt altijd als een verspilling van mijn tijd. Maar zal er toch aan moeten geloven als ik ook 's nachts niet meer aan mijn slaap kom.

    Verder gaat het prima! De kleine is al enige tijd aan het indalen, bij de controles is ook altijd alles goed. Deze week nog 2 dagen werken en dan lekker met verlof:cool:
     
  17. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ach ik heb wel medelijden met jullie (hoog)zwangere dames hoor! Die hitte is dan idd vreselijk.
     
    Mleenvs vindt dit leuk.
  18. Mie88

    Mie88 Bekend lid

    9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Hallo dames..

    Hier 37 week.. mag dus officieel komen.. al mag het van mij nog wel 3-4 week zitten..
    Nu nog niet gebonden aan huis.. lekker zwembad enz.. maar ben benieuwd wanneer de kleine zich meld.

    @Viviennee hoe is met jou? Geen bevallingsverslag?;)

    @Soturi duim voor mooie maand:thumup:

    @Mleenvs bijna verlof.. goed vooruitzicht
     
    sweetL vindt dit leuk.
  19. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Dankje!

    @Mie88 Weten jullie nog niet wat het wordt?

    Heb t wel getypt, maar gooi 't dan wel op facebook :)
     
  20. Mie88

    Mie88 Bekend lid

    9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Mooi verhaal op fb hoor.. bijzonder weer zon geboorte
    Wij weten idd nog steeds nie wat er in Mn buik groeit.. een broertje of een zusje voor de kids..spannend
     
    sweetL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina