1 nov - 15 nov '17 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kiewie, 25 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiewie

    Kiewie Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Hoi ladies!

    Ik zag dat er nog geen topic was voor deze data.. dus voila! 😁

    Ik zal me in het kort voorstellen, ik ben sinds zondag 30. Ik heb een tweelingzusje en een zoontje van 4 jaar.
    De eerste ronde heb ik met 4w4d een vmk gehad. Nu in de 2e ronde weer zwanger mogen worden!
    Mijn cyclus is heel onregelmatig, dus ik weet niet zeker of mijn datum van 2 november klopt ;)
    Ik vind het spannend, maar hebber evengoed wel een goed gevoel over, heb namelijk prachtige testen!
    Zo duidelijk waren ze bij mijn zoontje niet eens hihi
    De onderste test is die van vanmorgen 😍

    Hopelijk wordt dit een gezellig klets topic!

    Liefs!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Purkeltje

    Purkeltje Actief lid

    11 sep 2016
    126
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hai!
    Ik ben purkeltje, 29 1e kindje en ronde 7 lijkt helemaal te zijn gelukt... nod is officieel pas 2 maart..
    8 november zou de datum moeten zijn :eek:

    De CB is van gisteren... 9 dpo!

    Spannend!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Kiewie

    Kiewie Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Wat spannend!!
    Wanneer ga je weer testen? Merk je er al iets van?
    Enne.. gefeliciteerd!💋
     
  4. Purkeltje

    Purkeltje Actief lid

    11 sep 2016
    126
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jaaa ik heb echt de hele dag door gerommel onder in mijn buik.
    Jij?
    Ik test met sensitest gewoon nog even door voorbij mn nod om echt te zien dat het oploopt. So far so good.. Fingers crossed.
    Jij bent al na je nod zie ik. Test je nog?
     
  5. Kiewie

    Kiewie Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik heb vandaag nog een test gedaan (de 3e van mijn foto) echt een knaller gelukkig! Donderdag doe ik nog een digitale van clearblue en dan stop ik (lees: dan zijn mijn testen op 😂). Ik ben dan als het goed is 5 weken.

    Ik merk eigenlijk niet zo veel. Alleen is mijn eetlust helemaal anders. Voorheen was ik gek op snoep en chocolade, maar nu.. blegh! Smaakt me gewoon niet meer. Het liefst eet ik droge roosjes haha
    Sinds vandaag zijn m'n borsten niet meer gevoelig, maar pijnlijk haha
     
  6. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

    Ik zou hier ook graag meekletsen. :) ik ben 35 en dit zal ons derde kindje worden, de andere 2 zijn al wat ouder dus het is toch wel weer erg spannend allemaal. :)
    Begin vorige week heb ik 2 dagen echt krampen gehad (misschien een innestelling?!) En nu in het weekend ook weer wat krampen. Mijn uitgerekende datum zal rond 7 november zijn.
    Dit is een kruidvattest van vanmorgen.

    Groetjes parapluutje
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Remoon

    Remoon Actief lid

    24 aug 2013
    148
    0
    16
    NULL
    samenwonend
    Hallo allemaal,
    Ik heb gister een test gedaan van de etos! 2 streepjes 😁 en ik zal morgen een test doen van clear blue met weekindicatie. Ik denk 2 weken zwanger.

    Gaan jullie ook direct naar de huisarts ofzo.. ?

    Ik zal me ook nog even kort voorstellen. Ik ben 28 jaar en heb een zoontje van 2 jaar. In april wordt hij 3.
     
  8. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik ga niet naar de huisarts ik bel op een gegeven moment de vk.
     
  9. Remoon

    Remoon Actief lid

    24 aug 2013
    148
    0
    16
    NULL
    samenwonend
    Oja. Ik bedenk me net dat ik geen 2 weken zwanger kan zijn.. weet niet hoelang precies. Komen we vanzelf achter.
    Ik zal direct doorverwezen moeten worden naar zh denk ik. In verband met vroeggeboorte bij mijn zoontje. Dat zal wel via de huisarts moeten denk ik. Ik bel morgen wel even met de assistente.
     
  10. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ja dan zou ik inderdaad ook de huisarts bellen Remoon!
     
  11. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ik ben waarschijnlijk rond 1 november uitgerekend. Spannend! Het is onze eerste kindje :)
     
  12. Remoon

    Remoon Actief lid

    24 aug 2013
    148
    0
    16
    NULL
    samenwonend
    Leuk! Gefeliciteerd
     
  13. Purkeltje

    Purkeltje Actief lid

    11 sep 2016
    126
    2
    18
    NULL
    NULL
    De testen lopen nog op, strepen duidelijker met de dag. Ik ga morgen/overmorgen testen of ook de cb al 2-3 aan geeft...
    Vrijdag nog geen bloed dan geloof ik het echt!!
    Wel apart om het al 5 dagen te weten en nog geen 4 weken te zijn. Langer zwanger is echt niet mogelijk!hahaha


    Ik was vandaag op mijn werk in een vergadering en ik dacht alleen maar.. Somebody in this room is pregnant! Hahahahahha shhhh
     
  14. Purkeltje

    Purkeltje Actief lid

    11 sep 2016
    126
    2
    18
    NULL
    NULL
    Correctie.. ik heb net maar een cb digital gedaan. Toen ik klaar was met typen dacht ik.
    Ik doe ht nu!!
    Hij zegt 2-3 weken. Nu ben ik met mijn NOD in de war..

    13 feb positieve ovulatietest
    14 feb temp daling
    Volgens FF was op 15 feb de eisprong..
    Had op donderdag 23 een vaag lijntje vast en op vrijdag 24 een CB 1-2 weken..

    Wanneer us nu mijn NoD. Ik dacht dus woensdag.. Zou hij dan morgen Zijn?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Kiewie

    Kiewie Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Hmmm geen idee.. misschien dat het vruchtje heel snel is ingenesteld? Dan stijgt je hcg ook sneller 😊

    Ik heb de eerste echo op 10 maart staan! Nog 1,5 week wachten haha

    Ik ben zo blij dat gisteren voorbij is.. de vorige keer ging het mis met 4w4d 😯
     
  16. Remoon

    Remoon Actief lid

    24 aug 2013
    148
    0
    16
    NULL
    samenwonend
    Purkeltje, wat fijn dat het goed gaat. Hoe het precies zit met dagen enzo weet ik ook niet.

    Kiewie, ja fijn dat die dag voorbij. Ik snap dat dat een spannende grens blijft. En ook al een echo afspraak, super.

    Ik heb verwijsbrief voor de gynaecoloog. Nu wachten op een brief met daarin een afspraak.
     
  17. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

    Vanochtend weer getest :) gistermiddag ook maar die was wat vager dus ben blij dat deze weer wat donkerder is.

    Hoe voelen jullie je?.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Kiewie

    Kiewie Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Wat fijn parapluutje! Mooie test hoor! zo was die van mij ook toen ik voor het eerst testte bij mijn zoontje :)

    Ik voel me opzich wel goed, maar ik merk wel dat ik moet blijven eten. verder alleen pijnlijke borsten, maar verder voel ik me top! :)

    Alleen geen zin om te werken, maar dat staat hier los van hahaha
     
  19. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    ja gisteren aan het einde van de dag was hij een stukje lichter maar nu dus weer zo wel opgelucht!

    bellen jullie deze week de vk/ dokter?.

    ik heb weer dat rare gevoel met vlagen, geen trek maar ik moet wel wat eten, had ik de vorige keren ook.

    haha herkenbaar van het werken ;)
     
  20. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik mag ook meeschrijven!

    Vanochtend om 6 uur met een hartslag van hier tot ginder een test gedaan en hij is positief. Denk uitgerekend te zijn rond 10 november.

    Ik heb al een dochtertje van 14 maanden en ben in november gecuretteerd bij een zwangerschap van 9 weken, dus dat maakt het wel weer extra spannend.

    Ik weet niet of ik de periode voor 12 weken veel mee ga schrijven, want merk dat de onzekerheid van anderen mij ook onzeker maakt!

    Op naar mooie en lieve baby's :D
     

Deel Deze Pagina