1 nov - 15 nov '17 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kiewie, 25 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Wel redelijk! Nog wel wat hoesten, maar ben weer voor 80% de oude
     
    chantalvl vindt dit leuk.
  2. Aanne88

    Aanne88 Bekend lid

    19 feb 2016
    741
    233
    43
    He meiden,

    Weer even een berichtje van mij. Heb een weekendje zwarte cross overleefd. Het ging harstikke goed en ook ik voel me erg fit. Gelukkig had ik twee beveiligers bij want als er maar iemand te kort op me liep of in mijn buurt kwam, dan werd dat wel even verteld dat ze moesten oppassen ;).

    ph1 fijn dat je je al wat beter voelt. Op naar de 100% oude jij!

    Is iedereen al druk bezig met het kamertje? Wij zijn nog eerst bezig met de tuin en willen daarna de babykamer doen. Wanneer moet het kamertje ongeveer af zijn?
     
  3. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Haha ik heb best wel veel zwangere vrouwen gezien. Was gezellig he?!:D

    Onze kamer word in week 33 bezorgd, dat ja geloof ik de 2e week van augustus. Babydump wil namelijk na 30 weken zwangerschap liever niet meer bij je over de vloer, en aangezien ik dan op vakantie ben komen ze 2 weken eerder. Als het goed is, is ons kamertje dus af als ik zo'n 30 welen zwanger ben.
     
  4. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Moeten is een groot woord, maar ik zou proberen rond de 30 weken! Mocht je kindje wel eerder komen dan wil je die verantwoordelijkheid niet meer hebben.
     
  5. Aanne88

    Aanne88 Bekend lid

    19 feb 2016
    741
    233
    43
    Woow ja echt ik heb ook echt heel veel zwangere vrouwen gezien. Ik vond het super leuk! Ik ben nu ook fitter dan mijn vriend wahah.

    Bedankt voor de richtlijn. We hoeven niet zoveel te doen aan het kamertje, maar wel een leuk kleurtje aan de muur.
     
  6. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Haha ik had de volgende ochtend wel last, maar dat was meer omdat ik nog 2u terug moest rijden terwijl de rest lag te slapen in de bus.:p
     
  7. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ons kamertje is deels af. Donderdag komt de monteur van de leverancier omdat er dingen kapot geleverd waren en het in elkaar zetten niet lukte, klopte iets niet. Dan is de commode bedje en kast in elk geval klaar. Dan kan ik alles gaan schoonmaken en inruimen, en lekker se decoratie ophangen. Ik wil het ook op tijd klaar hebben omdat ik een klein risico op vroeggeboorte heb, ben blij als het staat!

    Ik ben vandaag even twee uurtjes naar de stad geweest naar terras met vriendin, verga van de rugpijn heb te ver gelopen maar was het waard. Zat er gisteren zo doorheen, moest er echt even uit. Vanavond plat op de bank met een filmpje!
     
  8. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Je had er wel lekker weer bij vandaag voor een terrasje. :D
     
  9. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Wij zijn vandaag bij een kinderopvang in de buurt geweest, om even een indruk te krijgen van hoe het werkt e.d.. ze hebben nu wel een wachtlijst, ik hoor nog hoelang die is.:eek:

    Verder hebben we vandaag lekker plantjes in de bloembakken gedaan en even in de stad geweest. Ook moest ik vandaag naar het ziekenhuis, m'n kaak zit op slot en m'n mond wil niet zo ver meer open.
    Heb al 8 jaar dat m'n kaak knak na een trap van een paard op m'n hoofd (oeps) maar nu zit ie dus de helft van de tijd muurvast (sinds zondag). Ik moet nu naar de fysio, hopen dat dat een beetje helpt. :thumup:

    Zo weer even naar de sportschool!

    We hebben wel de goede week uitgekozen voor een weekje vrij, het is heerlijk weer!
     
  10. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Misschien toch op zoek naar een positie sport shirt, deze kruipt steeds omhoog intussen.:D:p
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Je kan er ook een buikband onder doen, gewoon zo'n simpele
     
  12. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Deze broek is positie broek van noppies, zit heel fijn, maar dat shirt hangt er steeds zo raar bij, Haha. Ach, kom niet op de sportschool om mooi te zijn, heb toch al verkering. :p
     
  13. MvB83

    MvB83 Actief lid

    16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    1 t/m 15 November mama's

    1. (3)
    Katin87 - 29 jaar - 1e kindje ♥
    Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♥
    ManuelaJ - 29 jaar - 2e kindje ♥

    2. (3)
    JSV87 - 29 jaar - 1e kindje (al wat verder dan gedacht, 31-10 voorlopige datum)
    Joy13 - 27jaar - 2e kindje ❤
    Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje ♥

    4. (1)
    MvB83 - 34 jaar - 1e kindje ♥

    5. (2)
    Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje
    chantalvl - 25 jaar- 1e kindje ♥

    6. (1)
    Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje ♥

    7. (4)
    Elita - 32 jaar - 2e kindje ♥
    La Vita Belle - 35 jaar - 3e kindje
    Joy28- 30 jaar - 2de kindje
    Sam01 - 33 jaar - 3e kindje ♥

    8. (1)
    DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje ♥

    9. (3)
    Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje ♥
    PH1- 28 jaar - 2e kindje ♥

    Aanne88 - 26 jaar - 1e kindje ♥

    10. (2)
    Miesjella - 27 jaar - 1e kindje ♥

    11. (2)
    Bloempje123456 - 31 jaar - 1e kindje
    Eslief- 31 jaar- 1e kindje

    12. (1)
    Samila- 31 jaar - 3e kindje

    15. (1)
    Billy112 - 29 jaar - 2e kindje ♥


    Totaal: 24

    Sterretjes:
    Nuage - 35 jaar - 3e kindje *;
    Iez - 35 jaar - 4e kindje (2e om voor te zorgen) *


    Afspraken

    Juli:
    21 juli - DangerBlonde - controle vk
    24 juli - Billy112 - controle gyn
    26 juli - Aanne88 - controle VK
    27 juli - chantalvl - controle VK
    28 juli - Samila - controle gyn + groei echo

    Augustus:
    8 augustus - MvB83 - controle VK

    Meisje (11) / Jongen (5) / Verrassing (1)
     
  14. MvB83

    MvB83 Actief lid

    16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier weer even een berichtje van mij. Ik zette net mijn volgende afspraak op de lijst, jeetje het is alweer bijna augustus! Gaat toch bizar snel allemaal? Of ervaren jullie dat niet zo?

    Hier gaat het goed, begin nu wel echt last van m’n onderrug te krijgen af en toe, dat is niet zo fijn. Dus probeer goed op m’n houding te letten. Ook heb ik echt opgezette enkels/voeten en dikke vingers, haha… Maar goed, als dat alles is klaag ik niet!

    Bij ons vordert het kamertje ook goed, vind het zo heerlijk om daar een beetje aan te rommelen. Ook in de rest van het huis wil ik vanalles veranderen, heb volgens mij echt nesteldrang al! :)
     
  15. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Fijn dat het goed gaat! Ennuh die nesteldrang.. je mag hier ook wel wat rommelen.:p

    De tijd gaat inderdaad supersnel! Mijn vriendin is gisteren bevallen, kan me nog zo herinneren dat ze zei dat ze zwanger was. Als dat bij mij ook zo snel gaat.:eek:

    Wij hebben gisteren gordijntjes gekocht voor op de babykamer, word nog een hele klus, we hebben een koof pal naast het raam (was ook de reden dat er nog niets hing). We gaan straks proberen de rails op te hangen. Zie foto, dat is hoe het raam is met die koof.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MvB83 vindt dit leuk.
  16. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik zit nogal hoog in mijn emoties op het moment.

    Afgelopen maandag is de opa van mijn man overleden. Gisteren bij oma geweest en alle achterkleinkinderen geven een roos met een kaartje eraan met een persoonlijke boodschap of tekening. Voor buikbaby is er een rode gerbera. Heb op het kaartje een echo foto geplakt. Ook op de rouwkaart staat er achter onze namen een hartje voor de baby. Vind het heel bijzonder!

    Vanmiddag druk bezig met onze speech afmaken die een vrouw zou voordragen. Morgen is de crematie
     
  17. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ach jee. Heel veel sterkte!
     
  18. Aanne88

    Aanne88 Bekend lid

    19 feb 2016
    741
    233
    43
    PH1 heel veel sterkte toegewenst!!

    Hier gaat alles heel erg goed. Ik voel me aardig fit en heb eigenlijk last van een paar kleine dingen.. Mijn heup, waar ik fysio voor heb en maagzuur. Verder voel ik me goed.

    Ik krijg een beetje stres van het idee wat we nog moeten. We zijn nu druk bezig met de tuin om die netjes te maken, daarna volgt de babykamer pas. We moeten ook nog heel wat kopen voor onze kleine man. De babykamer vind ik ook een lastige. Ik vind voor een jongen stone green een mooie kleur maar ook weer lastig. Ik zit veelte veel in dubio over alles ;). Sow wat een gezeur van mij zeg, sorry ;)!
     
  19. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Sterkte @PH1 ! Wel een mooi gebaar met die bloemen, ook voor je buikbaby.

    Vanmorgen is de monteur voor de babykamer geweest omdat er bij ons wat fout ging, en wat onderdelen kapot waren geleverd. Inmiddels gelukkig opgelost! De commode en het bedje staan. Nu kan ik lekker stukje bij beetje aan de slag om de decoratie af te maken en alles schoon te maken en de kleertjes te wassen (ja hoor die nesteldrang is hier ook!)

    Net weer nieuwe maagzuurremmers gehaald bij de apotheek. Mijn onderrug begint ook steeds meer pijn te doen, kan nog maar een uurtje zitten dan moet ik even lopen. Staan en lopen wordt moeilijker. Trekt nu ook door naar mijn billen en bekken. Morgen weer controle bij de vk, heb een vermoeden dat ze me naar de fysio gaat sturen.

    Ben wel al opgelucht dat ik de 24 weken voorbij ben. De angst voor een vroeggeboorte zit er door de vele harde buiken goed in. Ik tel af naar de geboorte en probeer zo min mogelijk inspannends te doen. Ben ook volledig moeten stoppen met werken. Saai..

    Baby reageert al leuk op mijn hand of die van mijn man, of op zijn stem. Of als hij zijn hoofd op mijn buik legt. Heb hem nog niet vaak zo trots gezien, genieten is dat.
    Ze reageert ook leuk op de muziek in de auto, wordt een danseresje haha!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MvB83, Aanne88 en chantalvl vinden dit leuk.
  20. MvB83

    MvB83 Actief lid

    16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    @PH1 Wat verdrietig, veel sterkte gewenst! Wel heel mooi hoe jullie de baby erbij betrekken.

    @Aanne88 Stone green is gaaf! Lekker stoer, maar toch ook lief. En weer eens wat anders dan blauw. Er is gewoon te veel keus, haha… ‘Worstel’ ik ook een beetje mee. Fijn dat jij je ook goed voelt trouwens!

    @DangerBlonde Fijn dat de basis van het kamertje staat, nu lekker aankleden. Heerlijk om te doen, vind ik. Echt gaaf dat je ook dingen zelf maakt, ik ben niet zo handig. Wel echt balen dat je zo rustig aan moet doen, stom… :(
     

Deel Deze Pagina