1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Ja wel oke! Er zitten inderdaad maar 2 aders dus dat is wel reden om extra in de gaten te houden of ze wel goed groeit.. verder geen afwijkingen te zien!
     
  2. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Fijn dat verder alles goed is! Extra controles is nooit verkeerd lijkt me.
     
  3. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Nee precies! Vind het heel fijn dat ze het serieus nemen en echt de tijd voor je nemen.. we gaan zien hoe het loopt!
     
  4. Chats

    Chats Niet meer actief

    Fijn dat ze het zo goed checken! En vooral dat het je gerust stelt, dat is super belangrijk.
    Wanneer moet je weer terugkomen of is dat afhankelijk van de groei?
     
  5. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Ik moet volgende week op controle bij de vk en in overleg met haar zal er weer een echo gepland worden, eventueel gewoon bij hun in de praktijk. Ik weet het niet precies haha
     
  6. Chats

    Chats Niet meer actief

    @Jairy0811 Thx voor het bijwerken van de lijst.
    Idd dinsdag allebei echo spannend!!! Ik ben einde van de ochtend aan de beurt.
    Hoe laat mag jij?
     
  7. Chats

    Chats Niet meer actief

    Fijn dat alles goed lijkt! Placenta komt vast goed.
    Welkom bij de club- het niet weten wat het geslacht is- haha
    Wie weet zien ze bij een latere echo het geslacht alsnog.
     
  8. Chats

    Chats Niet meer actief

    Wat vervelend dat je schoonzus dat niet zelf kon bedenken......
    ik zou er, op een suptiele manier, een opmerking over maken. Dan zal ze het toch wel snappen???

    Waar blijft je foto? :p
     
  9. Chats

    Chats Niet meer actief

    Goed geslaagd zeg!!! Wij gaan binnenkort ook maar eens op kinderwagen jacht haha
    Even dinsdag de echo afwachten.....
     
  10. kroelen

    kroelen Actief lid

    12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik ben jullie nie vergeten hoor heb alles gelezen!maar ben het alwerr kwijt wie wat heeft getikt jeetje mina..

    Ik heb het druk gehad kleine meid weer 2 jaar en ben op zoek na een nieuwe auto en is natuurlijk zomervakantie dus genoeg te doen met een meid van 6 haha

    Ik heb aanstaande woensdag me 20 weken echo heel spannend weer allemaal ik voel haar wel goed bewegen een beetje te goed jeetje doet ook al een beetje zeer down under als ze strapt zal wel aan mij liggen heb zo ie zo een gevoelige buik..een aanraking van me andere meiden op me buik en heb daar al last van hahaha..hoe gaat het verder met iedereen?
     
  11. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ik geloof dat t nu duidelijk is, ze voelde zich behoorlijk schuldig dat ik zo ziek was. Oooh alweer vergeten haha, zwangerschapsdementie... Zit nu weer in m'n huispakkie, dus ff geduld nog.
    Wij hebben morgen de 20 wk echo, gelukkig al om 9.15, mooi op tijd. Heb om 10.15 intake met de gynaecoloog omdat ik weer onder hun begeleiding moet bevallen.
     
  12. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Geen dank! Ik mag dinsdag om 9 uur meteen, dus dat is lekker optijd. Kan echt niet wachten meer nu!


    Hier ben ik gisteren de hele dag gevloerd geweest door bandenpijn, echt vreselijk. Het begon vrijdagavond al, maar heeft gisteren de hele dag nog aangehouden. Uiteindelijk bracht een warm bad wat verlichting en lijkt het vandaag bijna weer weg te zijn, maar zo erg heb ik er nog geen last van gehad zeg.
     
  13. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Jeetje wat vervelend dat je zo'n last van bandenpijn hebt/had. Heb je dat in je eerdere zwangerschappen ook gehad? Ik ken het gelukkig niet zo erg, wel eens met snel opstaan ofzo.
     
  14. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ja het was echt even niet prettig. Bij mijn vorige twee zwangerschappen heb ik er ook wel wat last gehad, maar ik denk dat gisteren wel het vervelendste van allemaal was. Nu verwacht ik gewoon een subtiele groeispurt in mn buik haha.
     
  15. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Wat vervelend jairy! Ik heb er gelukkig niet al te veel last van.
    Wel steeds meer van pijn in m'n rug,bil en been....

    Ik zat vanmorgen mijn buik te vergelijken met foto's op instagram met #20weekspregnant
    Heb het idee dat hij nog zo mini is :(
    Maar misschien komt dat ook wel omdat het nog ochtend is.. Savonds lijkt m'n buik vaak groter dan smorgens. Hebben jullie dat ook?
     
  16. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Prettig is inderdaad anders, maar we klagen niet (misschien een beetje haha). Het is ook zo dat je er bij een eerste zwangerschap veel minder last van hebt omdat alles van binnen dan nog heel erg straks is en je baarmoeder voornamelijk rust op/aan je buikspieren. Bij een tweede of meer is alles van binnen veel soepeler/losser, waardoor je baarmoeder erg hangt aan je banden en dat kan best vervelend zijn soms - vooral tijdens een groeispurtje.
    Wat vervelend dat je last hebt van je rug, is het BI?

    Hier is mijn buik in de ochtend ook kleiner dan in de avond, er zit natuurlijk dan ook geen eten/drinken Bij en dat doet stiekem toch best iets.
     
  17. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Nou hier dan mijn buikfoto! Beste kogel alweer hihi.
    Vanmorgen 20 wk echo gehad en alles is goed! Vk was helemaal enthousiast omdat ze alles zo mooi kon zien. Was binnen een half uur alweer klaar. Ze heeft ook nog een stukje 3d laten zien, super leuk! Kan nu helemaal niet meer wachten...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Lekker buikje hoor!
    Wat fijn dat alles in orde is. Heerlijk zeg!

    Wij hebben vrijdag de 20 weken echo, ben best wel "zenuwachtig".

    Ons jongetje is echt zo druk in mijn buik.
    Voel hem de hele tijd heen en weer gaan, soms draait hij ofzo en dan voel ik z'n onprettig gevoel en is mn buik op die plek een paar seconde hard. (Hij draait denk ik en dan is het weer over)
    Heel gek!
    Heb vandaag ook last van menstruatie krampjes, en ik heb het warm. Daaraan merk ik dat mn lichaam flink aan het werk is, ben ook moe!

    (Normaal niet z'n last van, alleen als ik groeipijn heb)

    Dit is mijn buik van gister.
     
  19. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ohja heel herkenbaar dat gevoel, ik word er bijna wat misselijk van ofzo. Ik herken het wel van de vorige zwangerschap.
    Ons ukkie lag vanmorgen helemaal dubbelgevouwen, armpjes onder t hoofd en beentjes in de nek haha.
    Jij hebt ook een mooie buik hoor! En wat heb je mooi haar!!
     
  20. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Je zou denken van dat is toch helemaal niet comfortabel voor z'n kleintje, helemaal dubbelgevouwen hihi. Lenige baby dus ;)

    Jaaaa ik krijg dan ook z'n misselijk gevoel ja, echt heel vreemd ook dat gevoel in je buik he? Z'n hard bolletje een paar seconden en dan hoppa is het weer weg!

    Hihi dank je wel :D Ik heb ook wel makkelijk haar moet ik zeggen, gebruik wel altijd haarolie voor in de punten. Anders is het een bos stro :roflmao:
     

Deel Deze Pagina