1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Wij ook niet :( tis zo fijn om het te weten..
     
  2. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Lijkt me echt stressvol om er nog niet uit te zijn!

    Misschien kunnen wij/en of andere forumleden je helpen met een naam @Monet? Maar alleen als je de namen natuurlijk wilt delen die je mooi vind bijvoorbeeld. (Inclusief een paar "nep" namen) zodat we niet zo snel weten welke naam je echt mooi vind. ;)

    Of anders jij en je partner wat namen opschrijven die jullie mooi vinden en dan serieus overleggen wat de voor en nadelen zijn van de namen op jullie lijstje. Namen wegstrepen waarvan een van de twee echt direct NEE roept ofzo?


    Had het er vandaag toevallig nog met mijn vriend over dat ik het echt knap vind dat we gewoon allebei dezelfde naam heel mooi vinden. Dat is echt een wonder! :roflmao:

    Wel fijn dat jullie kamertje ook zo goed als klaar is. (Op wat decoratie na dan) maar dat is niet het allerbelangrijkste. Wel heel leuk haha! :D
     
  3. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Oja, weet ook zeker dat 95% van de forumleden zijn tweede naam echt verschrikkelijk gaan vinden.

    Maar dat maakt me gelukkig helemaal niets uit. Wij vinden het perfect. :D
     
  4. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Nog gefeliciteerd met jullie dochter @Monet
    Lastig he die namen... Ik hoop dat onze huidige selectie de definitieve is. En dan hopen dat t ook bij t kindje past als t geboren is.

    @Prettykitty nu word ik nieuwsgierig naar die 2e naam ;) volgens mij hebben wij wel wat dezelfde smaak :)

    Pfff we zijn een portie verkouden hier! Bah bah... En m'n slapeloze nachten zijn begonnen. Zo gek, had ik bij de eerste ook, dan word ik midden in de nacht wakker alsof ik al voldoende geslapen heb, en reken maar niet dat ik binnen een uur weer slaap.. Zal wel voorbereiding zijn op de gebroken nachten...
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  5. Monet

    Monet Bekend lid

    13 nov 2012
    586
    225
    43
    Wij houden van unieke vrij gedurfde namen die je niet al te veel hoort... denk aan; kick, rock.. maar ook gewoon "normalere" namen hahaha.. vind het wat te eng om hier het lijstje te delen maar onze dochter heet Jacky.. dus moet daarbij passend zijn! Lewis, Bruce, Otis zijn namen die al zijn afgevallen om bepaalde redenen..
     
  6. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Nog gefeliciteerd met jullie dochter Monet!

    Ik heb nog steeds geen jongensnaam waarbij ik denk; ja! Dus ik kan je niet helpen helaas.


    Gister weer begonnen met werken na 3 weken vakantie. Even wennen hoor! Ik ben nu wel voor de helft ziek gemeld, dus eigenlijk hoef ik maar 18,5 uur per week te maken. Maar ik probeer gewoon halve dagen te maken zolang het gaat..

    Pff ik slaap al 2 nachten zó slecht! Gevoel alsof ik gewoon niet slaap, alleen een beetje Dommel. Zou dat dat lichter slapen zijn als voorbereiding? Mooi kak :p

    Gister een coole babygym voor in de box gekocht!
     
  7. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    IMG_8884.PNG
     
    JG1986 en Jairy0811 vinden dit leuk.
  8. Monet

    Monet Bekend lid

    13 nov 2012
    586
    225
    43
  9. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Monet, nog gefeliciteerd met je dochter!

    Wij hebben onze naam al een hele tijd vast staan. Het grappige is wel dat het totaal het tegenovergestelde is van waar ik eigenlijk naar op zoek wilde. Ik ben namelijk van de korte namen, die je niet kan afkorten (ik daar zo'n hekel aan haha) en wilde eigenlijk een naam met een andere begin letter dan die van de oudste twee.
    Onze naam nu is dus wel afkortbaar (Ik doe het zelfs zelf, nu al) en heeft dezelfde twee beginletters als mijn dochter, maar we vinden hem zo stoer en zijn er zo weg van dat we niet anders willen.

    Boedah, die is echt heel gaaf! Ik moet ook nog opzoek naar iets voor in/boven de box, maar heb nog niks leuks gezien.
     
  10. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het door het weer komt (verkoudheid) ik ben al sinds ik zwanger ben non stop verkouden. Maar nu heb ik vanmorgen alleen al een halve wc rol opgemaakt aan mijn snotneus. :p


    Ik slaap ongeveer van 1.00 tot 5.00 en dan houd het ook wel op. Zit nu ook te gapen! Ga zo maar op de bank liggen, maar slaap meestal niet op de bank. o_O


    @Monet leuk joh! Rock, Kick is ook wel echt mijn smaak! :D

    Hier wat namen die ik op mijn lijstje had staan.

    Landon
    Maxson
    Lennox
    Mason
    Niké (volgens mij wel meer een meisjes naam)
    Nino
    Zion
    Raign
    Ravi

    (Lijstje is aardig kort, want ik vond al snel "onze" naam) dus toen hoefde ik niet meer verder te zoeken.


    @Boedah wat een super leuk ding! :D Mooie kleuren ook.
    Werkse, lijkt me ook wel weer ff zwaar. Ff wennen enzo!

    @JG1986 Ik stuur je een pb! :roflmao:

    @Jairy0811 Nu ben ik wel benieuwd naar de voorletter.

    Hoe grappig zou het zijn als we allemaal dezelfde namen op het oog hebben. :p:o:
     
  11. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Hmm van 11:00 tot 15:00 gewerkt en toen alweer zo'n pijn van de ischias :(

    Ook beetje zeurderig gevoel in mn buik nu, en beetje donkere afscheiding...
     
  12. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Oh bah, teken dat je maar rustig aan moet doen dan! Heb je de vk gebeld?
     
  13. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Nee niet gebeld, smiddags zijn ze alleen met een spoed nummer bereikbaar en zo voelt het nou ook weer niet.. dus ik hou het even in de gaten!
     
  14. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    He bah @Boedah wat sh*t weer. Pas goed op jezelf! Als je t niet vertrouwd moet je wel bellen hoor!
     
  15. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dat is niet zo fijn, pas wel goed op jezelf hoor! Denk dat je lijf het werken in combinatie met de ichias toch net iets teveel vind.
    En spoednummer of niet, ze zijn er altijd voor je om te bellen dus houd jezelf daarin niet tegen!
     
  16. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Precies. Spoed is relatief. Ik vind als je je zorgen maakt je hier best om mag bellen.


    Heeft iemand nog leuke namen?? :(
     
  17. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Nou meiden, het bleef gister een beetje zeuren dus heb toch maar de verloskundige gebeld. Ik had verwacht dat ik langs moest komen, maar ze kwam zelfs hierheen!

    Waarschijnlijk heb ik toch teveel gedaan, is er een adertje geknapt, en heeft dat beetje bloed de baarmoeder wat geïrriteerd.

    Gelukkig niks ernstigs dus!
    Ik heb vannacht redelijk geslapen, en nu voelt alles rustig.
    Toch houd ik me vandaag maar even rustig..

    Voelde wel eng hoor!
    Dan ben je zo dichtbij, en zou het nog mis gaan ofzo.. brrr.

    Bedankt voor jullie adviezen :)
     
    Jairy0811, JG1986 en Lies1611 vinden dit leuk.
  18. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Goed dat je gebeld hebt! Doe maar lekker rustig aan!
     
  19. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Lies, zat er toevallig niks leuks tussen het lijstje wat Prettykitty plaatste?


    Wij hebben gisteren de 4D echo gehad en we zijn helemaal verliefd! ♡
    Ons kleine ventje was wel lekker eigenwijs en hield vaak zijn handje voor zijn gezichtje, of hij lag tegen de placenta aan, maar we hebben een paar mooie plaatjes meegekregen! Ook zo bijzonder, zowel de vk als vriendlief (en ondertussen nog een paar mensen ) vinden dat de kleine man qua profiel erg veel op mijn jongste lijkt en dat terwijl de oudste twee een andere papa hebben. Hebben ze toch iets meer van mama mee dan ik altijd dacht haha.
     
  20. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Wat leuk! Ik ben zo benieuwd of ze op elkaar lijken of dat het echt twee totaal verschillende kindjes zijn! We zoeken een meisjesnaam.. dus het lijstje van pretty heb ik niet zo heel veel aan :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina