1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nog niet gedaan! Denk deze week.
     
  2. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zou maar zo toch het begin kunnen zijn!
    Ben benieuwd! ;)
     
  3. Foeke

    Foeke Bekend lid

    19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Niks aan de hand hier.. alleen gewoon echt veel harde buiken. En kan niet slapen.. grrr.

    @Ladylola cute!
    @poedel2015 ik heb t nog niet gedaan.. eigenlijk ook niet van plan:)
     
    Luna30 en Essje vinden dit leuk.
  4. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Pff. Hopeloos die nachten :')
    Maar nog steeds kans dat die harde buiken opeens gaan doorzetten en overgaan in 't echte werk!! Je kunt zomaar de eerste zijn..
    We kijken allemaal uit naar babynieuws ;)

    Ook @Essje ligt weer wakker? Last van de jeuk? :(
     
  5. Foeke

    Foeke Bekend lid

    19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Ik ben maar echt beneden gaan zitten met een bak vol fruit en thee. Nu begin ik eindelijk weer wat slaap te vatten dus denk zo weer richting bed.
    Stom he.. je hebt je slaap zo hard nodig en ineens zit je uren beneden met je dikke buik! De natuur...
     
  6. Appelsientje89

    Appelsientje89 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Waarom eet ik nou weer n halve zak chips vanavond laat als ik weet dat dat maagzuur betekend?
    Oooo en niet zo'n beetje ..
    wat n ellende. Antagel doet echt niks!! Verder niks anders meer in huis.
    Achterlijke trut.. :(
    Rechtop, links, rechts. In of uit bed, niks helpt :(
    Dat fijne koppie erbij helemaal bovenin en we zijn weer zeker van n slapeloze nacht.
     
  7. MMD86

    MMD86 Fanatiek lid

    14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ohh.. balen @Foeke , vervelend die harde buiken.. maar er is zeker wat aan het rommelen!

    @Appelsientje89 , auwieee! Maagzuur is niet fijn.. vette dingen helpen niet indd!! Voortaan even opletten wat je eet, met name in de avond. Hoop dat je beetje hebt kunnen slapen!

    Matje
    Jaa , ik heb hem al erop liggen een weekje! Dacht met het bed opmaken, ach, beter te vroeg dan te laat hahaha! Het zou je maar gebeuren.. hebben een duur bed die nog niet zo oud is, dus zou er behoorlijk ziek van zijn als die verpest zou zijn!

    Hier trouwens goed geslapen ! Gaat eigenlijk best lekker! *klopt even af* behalve dan, dat ik wat sneller uitgeput ben! Heb zelf het gevoel dat ukkie nog prima zit en dan ie indd niet uit zichzelf eerder komt.. andere kant, kan ik me ook niet voorstellen dat het al bijna zover is, ook al weet ik beter ! Heel dubbel! Het is letterlijk voorbij gevlogen die tijd !
     
    Luna30 vindt dit leuk.
  8. poedel2015

    poedel2015 Fanatiek lid

    12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Pfff ga ik net plassen heb ik een paar druppels bloed bij t afvegen grrr ... zal wel een adertje zijn die zomaar gesprongen is maar al heel lang niet gehad ! Toch weer schrikken
     
  9. Mooss

    Mooss Bekend lid

    16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    @Appelsientje89 waardeloos dat maagzuurr!

    @Foeke dan duren de nachten ook wel lang! En inderdaad die slaap heb je zo hard nodig!

    Matje
    Ik ga vandaag weer bedden verschonen dus leg ik meteen m'n waterdichte molton erop. Hebben deze matrassen nog niet zo lang dus het zou zonde zijn als het meteen weer verpest wordt!

    Hier vannacht bijna hele nacht voorweeen gehad. De ene echt wel pijnlijker dan de ander maar zetten niet door. Ben bang dat dit nog wel n paar weken gaat duren... bij de tweede heb ik dit twee weken gehad... wel een beetje jammer dat dit steeds 's nachts was!
     
  10. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauw kwebbels zo vroeg al!

    Morning!

    Oh poedel ff schrikken. Was het echt alleen met afvegen?

    Ooh bummer mooss! Is niet prettig als je dit straks nog weken heb. Heb je het echt paar x per uuur de hele nacht? Ja in dd nacht heb je absolute rust, misschien daardoor?

    Irritant van de chips! Bah vervelende maagzuur.

    En thx zijn ook erg blij met het kamertje.

    Hier de afgelopen dagen een beetje extreem gespitst op der bewegingen. Voel der nog wel, maar patroon is anders. Maar goed voel der nu volop duwen en schuiven, gelukkig.

    Ga hier straks mijn bed verschonen en alvast de molton erop doen. Matje doe ik vanaf 37 weken.
     
  11. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    #4951 Donutlover, 11 sep 2017
    Laatst bewerkt: 11 sep 2017
    @Foeke irritant die voorweeen! Die had ik bij N. Ook zo erg altijd vanaf 35weken ofzo

    @Mooss ook al! Idd je hebt je rust goed nodig
    Ik klop t even af maar ben blij dat ik er deze keer geen last van heb

    Matje:
    Hier ook niet.. ik hoor vast niet bij die 10% waarvan de vliezen breken haha
    Zo'n krakerig ding vind ik onwijs irritant.. en om nu nog die andere te halen.. t zit me wel snor haha moeten zowiezo nieuwe matrassen

    @Appelsientje89 oh balen zeg! Hier vaak ook spijt daarna haha

    @Ladylola
    Anders word t he? Ik merk dat ik soms idd alleen nog billen zachtjes voel verschuiven. Maar de andere dag is hij weer volop aanwezig.

    Hier weer lekker geslapen! Tweede nacht al dat t zo goed ging met inslapen.
    Zo de kids naar school en dan maar een bakkie doen met een vriendin.

    Bedacht me gister avond dat ik de vitamines voor de beeb nog niet heb.
    Dus die heb ik gisteravond nog maar besteld!
     
  12. Mooss

    Mooss Bekend lid

    16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb ze vannacht echt heel de nacht gehad. Begon gisteravond al een beetje en vannacht gewoon door gegaan. M'n buik voelt nu ook heel onrustig. Geen harde buik nu maar gewoon niet lekker... alsof je spierpijn hebt... vannacht wel een paar keer gedacht dat het doorzette maar ze hadden niet van die pieken. Dus nou ja hopelijk zakt het allemaal weer een beetje!

    Hmm bloed bij afvegen, hopelijk alleen maar een adertje!!

    De vorige keren ook biet nodig gehad hoor zo'n matje... en trouwens daar kan ik echt niet tegen, dat gekraak is super irritant!! Nee hoor waterdichte molton vind ik nog wel te doen!
    Als ik straks de oudste naar school heb gebracht, ga ik meteen m'n vluchttas inpakken... dan staat ie maar alvast, ook al duurt het nog misschien wel weken!
     
  13. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat ga ik deze week ook maar ff doen, de vluchttas voor het grootste gedeelte inpakken. Je weet maar nooit ;)!
    Wil nog steeds weer graag voor een thuisbevalling gaan, maar je weet natuurlijk nooit hoe het loopt.
     
  14. MMD86

    MMD86 Fanatiek lid

    14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ohja, @Ladylola prachtige kamer!!!

    En balen zeg.. al die vervelende vooweeën in de nacht... dat herken ik niet?!
    Maar rommelt dus al wel bij de 37+'ers... spannend !!!
     
  15. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Wees blij! T zegt namelijk ook nog eens helemaal niks.
    Ik weet nog dat ik bij N. Na weken voorweeen dacht; dan moet ik nu toch wel ontsluiting ofzo hebben
    Maar met 38w zat ik nog potdicht was echt een domper, stom lichaam haha

    Ohja de vluchttas.. moet ik nog afmaken.
    Aan de andere kant denk ik ach tijdens de weeen is er nog wel tijd voor.
    Maar niet tijdens een bevalling thuis die ineens even anders loopt... dus ga t toch maar klaar zetten.
     
  16. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Foeke vervelend die nachten!!

    @Appelsientje89 bahhh maagzuur.. lijkt me echt heel verrot!!

    @Mooss bahhhh niet fijn! Hopelijk zijn je de komende periode ook nog goede nachten zonder voorweeen gegund ;)!
    Of heel snel een baby haha! Het kan maar zo!

    @poedel2015 kan me voorstellen dat je toch weer ff schrikt als je bloed ziet. Waarschijnlijk idd een adertje.

    Hier een heerlijke nacht gehad, waarbij ik er niet eens uit hoefde om te plassen. Joepieee!

    Het wordt nu ineens wel heeeeeeel echt allemaal. De eerste baby's laten vast niet lang meer op zich wachten!
     
  17. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou hier uiteindelijk weer in slaap gevallen - maar nu alles behalve uitgerust.
    Ik had grote opruim en schoonmaakplannen voor vandaag - mijn man is weer werken / vakantie voorbij. Nou; daar zal wel helemaal niks van komen. Ik ga terug naar bed :D
     
    Appelsientje89 en Foeke vinden dit leuk.
  18. Mooss

    Mooss Bekend lid

    16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Ja dat is de ellende dat die voorweeen niks doen... en het is ook niet zo dat ik gisteren veel gedaan heb, zeg maar gerust helemaal niks. Dus daar kan het ook niet van zijn. Nou ja vanmorgen maar lekker rommelen in huis. Kan ik vanmiddag weer even languit op de bank of in bed! Verheug mij er nu al op!!
     
    Nyna87 vindt dit leuk.
  19. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Deze ochtend ga ik ook heerlijk op de bank doorbrengen! Lekker surfen en de laatste dingen bestellen!

    Balen van die voorween. Ik ken het niet. Ben ook net 35 weken, dus misschien komt dat nog over 2/3 weken.
     
    Nyna87 vindt dit leuk.
  20. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Stom he! Miss een warme kruik? Dat hielp hier altijd best goed!


    Pff mn buik groeit en groeit.. volgens mij krijgt deze beeb echt een mega spurt ofzo :oops: denk dat dit de grootste buffel word van de 3:roflmao:

    Succes dames lekker rustig aan doen!
     
    Nyna87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina