Man schopt pup dood

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mirella28, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirella28

    Mirella28 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Man aangehouden voor doodschoppen puppy
    Rotterdam - De politie van Rotterdam heeft een 34-jarige man aangehouden die er van wordt verdacht een hond te hebben dood geschopt. Een 12-jarige jongen had een hond gekregen van een kennis en wilde deze samen met een 8-jarig vriendje naar huis brengen. Bij de Schietbaanstraat aangekomen wilde de hond de trap niet oplopen van een portiek. Dit schoot de man, die met het tweetal was meegelopen, in het verkeerde keelgat.

    De man schopte de hond diverse keren tegen zijn kop en in de buik van het dier. Uit een verklaring van de jongeren blijkt dat de man dit onderweg ook al meerdere malen gedaan te hebben. Eenmaal in huis werd de 9 maanden oude herderpup onwel. De 12-jarige dacht dat de puppy met wat frisse lucht wel zou opknappen en nam het hondje mee voor een wandeling. Hier overleed de hond. Een dierenarts constateerde dat de puppy door mishandeling om het leven was gekomen.

    Getuigen van het incident herkende rond 21.00 uur de 34-jarige man en wilde aan de Brederodestraat de mishandelaar een lesje leren. Bij aankomst van de politie rende de man weg en werd na een achtervolging aangehouden. De Rotterdammer is aangehouden en ingesloten voor nader onderzoek.
     
  2. Mirella28

    Mirella28 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hier wordt ik nou ziek van. En die gestoorde idioot loopt waarschijnlijk zo weer buiten met alleen een boete.

    Hoop dat die getuigen hem nog een keer goed te grazen nemen zodat ik niet meer kan schoppen.
     
  3. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat een idioot! Opsluiten en ook schoppen! Laat hem maar voelen wat dat arme beestje heeft gevoeld. Sommige mensen... :confused: :rolleyes: :evil:
     
  4. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Bahbahbah, waarom zie ik zulke dingen niet?
    Ik had hem ook wel een koekje van eigen deeg gegeven, met een stuk hout... :evil:
     
  5. Mirella28

    Mirella28 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik bedoelde natuurlijk "hij" niet ik...
     
  6. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mag ik zijn adres?
     
  7. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    Wat een drama zeg. :evil: Wanneer beseffen mensen nou eens dat dieren afhankelijk van je zijn en ook wezentjes met gevoel! Handel daar nou eens naar. Die lieve beesten zijn zo trouw, hoe komt dit nou ooit in je hoofd op!

    Goeie straf naar mijn idee: verplicht een lange tijd vrijwilligerswerk in het asiel doen en daarna nog een tijdje in de bak je zonden overdenken. :(
     
  8. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Doodschoppen die idioot...
     
  9. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    [-X :D
     
  10. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Heel langzaam dan....?
     
  11. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Klinkt stom, maar eigenlijk ben ik blij dat het diertje hier niet meer verder aan bloot gesteld kan worden....
    Wat een zieke gast zeg...
    Wie was die vent? Hoorde die bij dat jongetje?
    Ik zou helemaal gek worden als iemand mijn hond zou schoppen! :evil:
     
  12. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Dat vraag ik mij dus ook af?
    Wie is die vent?
    Niet de hond zijn baasje!
    Lekker dan,je hond doodgeschopt door een of andere randdebiel..
     
  13. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vreselijk ik vind dit echt erg kan er wel om janken!
     
  14. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Gadver! Wat een gore klootzak! :evil:
    Ik kan je wel vertellen, dat als ik hem te grazen had gehad, hij nu waarschijnlijk niet meer geleefd zou hebben :evil: En ja, daar heb ik graag een celstraf voor over. Je staat met het oh zo mooie strafrechtstelser van nederland toch zo weer buiten :( :rolleyes:
     
  15. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    wat een ongelovelijke idioot.sorry hoor zulke mensen moeten ze zelf dood schoppen.
     
  16. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    :confused: :confused: tis echt niet normaal :evil:
     
  17. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    mja...wat doen een broekie van 12 en n broekie van 8 dan ook met n pup alleen?
    Sorry hoor...heb hier 2 honden en 2 zoontjes van 9 en 11 maar geen van beiden gaan mijn opgevoede honden uitlaten. Mogen ze echt niet. laat staan dat ze een pup ALLEEN op mogen gaan halen.
    Daar naast...wat mankeert die idioot om zon beestje te gaan lopen schoppen als t niet doet wat hij wil dat t doet. Alsof t dan ineens snapt wat de bedoeling was!

    En dan lees ik dit terwijl mn moeder hier in zak en as zit omdat haar hond waarschijnlijk de morgen niet zal halen....
    Ze is hier ivm mijn bevalling zodat ze mn kinderen kan opvangen als ik aan de gang ga.
    En nou belde mn vader net dat de hond (14 jaar oude jack russel) ineens steeds om valt...zomaar... Pfff... :cry: :cry:
     
  18. Mirella28

    Mirella28 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Vroeger (tot 2005 want toen is hij overleden op 80 jarige leeftijd) hadden we nog Pistolen Paultje.

    Hij had contacten in het criminele circuit en pakte personen zoals deze man aan - om een voorbeeld te noemen; toen een man die paarden in een weiland verkrachtte en verminkte vrij was gekomen heeft ie opdracht gegeven aan een van zijn 'masseurs' om die persoon een bezoekje te brengen.... Die man kan paarden of enig ander dier niet meer lastig vallen kan ik je vertellen.

    Je mag het niet zeggen maar...Heerlijk vind ik dat soort gerechtigheid!
     
  19. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Mijn zoon zou dat ook niet mogen hoor...

    Maar wat moeilijk voor je mams, Wilma....wens haar maar heel veel sterkte van mij!
    En jij ook, met het oog op de bevalling, spannend! :D
     
  20. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Vreselijk, ik hoop dat ze die vent een lesje leren.
     

Deel Deze Pagina