12 weken zwanger, vriend blijkt ineens getrouwd te zijn

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Anoniem888, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem888

    Anoniem888 Nieuw lid

    6 apr 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste meiden,

    Mijn ex heb ik 3 jaar geleden leren kennen in een club, het klikte meteen en sindsdien waren we onafscheidelijk.
    Ik was zo verliefd op hem, hij zou de vader van mijn kinderen worden. Wij besloten samen om zwanger te worden.
    Na een jaar het te geprobeerd te hebben vertelde de gyno dat ik pcos heb en dus hormoontabletten moest slikken om zwanger te raken.
    Dit heb ik 6 maanden volgehouden zonder resultaat. Een maand nadat ik gestopt was met de tabletten bleek ik zwanger te zijn!

    Ik vertelde het nieuws aan mijn ex en die reageerde heel raar. Toen ik hem vroeg of hij er blij mee was zei hij dat hij zijn twijfels erover heeft.
    Ik was natuurlijk heel erg teleurgesteld dat ik mijn blijdschap niet met mijn partner kon delen.
    Die dag hebben we er niet meer veel over gesproken en is hij vroeg naar bed gegaan.
    Ik kon niet slapen en ben maar televisie gaan kijken. Zijn telefoon lag in de woonkamer en bleef maar afgaan..
    Toen ik ging kijken zag ik een vrouwen naam staan. Ik heb in al die jaren nog nooit in zijn telefoon gekeken maar ik kon het dit keer niet laten.

    Wat ik in zijn telefoon zag had ik liever echt niet willen zien. Hij was getrouwd en had twee kinderen. Op de fotos in zijn telefoon droeg hij een trouwring die ik nog nooit eerder had gezien.

    Ik maakte hem wakker en confronteerde hem ermee, hij ontkende en bleef ontkennen..
    Op een gegeven moment gaf hij het eindelijk toe en vertelde dat hij niet gelukkig was blabla . Uiteraard geloof ik dit niet en heb ik hem de deur gewezen.

    Na een week geen contact te hebben gehad stond hij weer voor me deur om te praten wat betreft het kind.

    Enigste wat ik wil van hem is dat hij het kind erkend zoals het hoort. Dit wilt hij niet. Hij wilt dit kind geheim houden voor de wereld omdat hij bang is dat zijn vrouw hierachter komt.
    Hoe ga ik dit aan mijn ouders en vrienden vertellen?ik ben zwanger van een getrouwde man die niet achter zijn kind staat?

    Hij heeft mij drie jaar lang voor de gek gehouden en nu zwanger achtergelaten. Ik probeer me sterk te houden maar het is zo moeilijk.

    Ik vind dat zijn gezin moet weten dat hij straks een buitenechtelijk kind krijgt en uiteraard moet hij alimentatie gaan betalen.

    Ik heb al een afspraak met een advocaat gemaakt om hem voor de rechter te slepen wanneer het kind wordt geboren.

    Wat vinden jullie
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wat een vreselijk verdrietige toestand bevind je je in, hoe oneerlijk om iemand zo lang voor de gek te houden...ik kan je geen advies geven hierin.
    Wel wil ik je veel sterkte wensen!
     
  3. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik zou vooral de steun van je familie zoeken nu.. ik neem aan dat ze hem kennen? dan snappen zij ook wel dat hij je bedrogen heeft. ik denk dat je daar veel meer mee kan winnen dan met het van hem verwachten.

    ik zou hem er ook niet mee weg laten komen. ik zou het aan zijn familie willen vertellen en ik zou ook willen dat hij alimentatie betaalt, helemaal als jullie er 1,5 jaar bewust voor aan het gaan waren.

    maar ik begrijp dat hij dus niet bij je woonde? hadden jullie plannen om samen te wonen?
     
  4. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig meid! Dat hij jou ook gewoon in de waan laat door mee te gaan in de behandeling tbv kinderwens en als het dan zover is komt deze aap uit de mouw. Omdat je er zelf achter komt nota bene.

    Ik zou inderdaad ook willen dat zijn vrouw op de hoogte is van het kindje dat geboren gaat worden. En van hoe de situatie is gelopen, dat jij dus ook helemaal nergens van af wist!

    Maar hoe ik dit zou aanpakken?? Man geen idee... sorry. Evenals het wettelijke gedeelte zou ik écht niet weten wat ik zou willen.

    Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen in deze heftige situatie!
     
  5. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Stuur me maar een P.b. Je verhaal had bijna dat van mij kunnen zijn behalve dat het bij ons niet een geplande zwangerschap was. mijn zoontje is inmiddels 2.5 dus heb het nodige meegemaakt.
     
  6. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Onvoorstelbaar wat lopen er toch asociale mannen op deze aardkloot rond. Echt bizar.

    Ik wens je veel power en wijsheid toe en gun je het beste! Goed dat je een advocaat in handen neemt. En zoek aub ook steun bij mensen in je omgeving en bijv. huisarts.
     
  7. flower861

    flower861 Actief lid

    4 dec 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Wat een kl**tzakken lopen er toch rond, onvoorstelbaar.. Ik weet er alles van helaas.
    Ik heb momenteel heel veel steun van mijn verloskundige en een maatschappelijk werkster die ook een adviserende rol spelen in bijvoorbeeld het erkennen, de bevalling etc.
    Goed dat je een advocaat gaat inschakelen. Verder wil ik je heel veel sterkte wensen en uit eigen ervaring momenteel, je komt er zelf ook wel. Zoek steun bij je familie/vrienden en probeer je hoofd boven water te houden voor de kleine.
    Als je behoefte hebt om even van je af te kletsen kun je me altijd een pbtje sturen. Sterkte meis
     
  8. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een bizar verhaal. Dat hij een geheim heeft, betekent niet dat jij dit voor hem moet gaan bewaren. Hij heeft jou en zijn vrouw keihard bedrogen. Geen idee wat ik zou doen, maar ik zou wel mijn familie inlichten en ik ging absoluut mijn kind voor niemand geheim houden! Dan had hij zijn l*l in zijn broek moeten houden en jou niet bewust zwanger moeten maken. Of ik die vrouw zou inlichten geen idee. Ik weet niet wat voor type man je mee te maken hebt. Maar die arme vrouw is net zo keihard bedrogen als jij. Wie zegt dat hij er naast jou niet nog een paar op nahoudt?
     
  9. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Jeetje....:$

    Jullie waren onafscheidelijk schrijf je in een van je eerste zinnen. Dus hij was altijd bij jou? Hoe zat dat dan met zijn gezin?

    Wat een kl**tzak om jou en eigenlijk ook zijn vrouw en gezin, zo te bedriegen. Drie jaar lang.
    Je kunt zijn vrouw daarom dus eigenlijk ook niks kwalijk nemen, maar hem des te meer!
     
  10. Roos32

    Roos32 Bekend lid

    2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Dus 3 jaar lang dacht jij een relatie te hebben en was hij ondertussen getrouwd? Hoe voer je in godsnaam 3 jaar lang zo'n dubbelleven?

    Wat ik het meest trieste vind aan dit soort situaties is dat kinderen hier hoe dan ook de dupe van worden. Jouw kind heeft straks misschien geen vader waar het op kan bouwen en is ook nog eens buitenechtelijk en zijn kinderen zullen te weten komen dat ze een half broertje of zusje hebben die papa bij een andere vrouw heeft gekregen.
     
  11. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    3 jaar onafscheidelijk samen en niks merken van een dubbel leven? Zijn vrouw moet hem toch 3 jaar gemist hebben? Uitgerekend die ene avond laat hij zijn telefoon in de huiskamer terwijl hij gaat slapen. Je geeft aan dat jullie een jaar geprobeerd hebben zwanger te raken en zelf een half jaar met tabletten geprobeerd hebt zwanger te worden. Inmiddels 3 maanden zwanger, dan was je al vroeg in je relatie begonnen voor een kindje.

    Speciaal een account aangemaakt en verder niks geplaatst maar wel online geweest icm het wel heel erg bijzondere verhaal zorgt er hij mij voor dat ik er helemaal niks van geloof.
     
    Bollen vindt dit leuk.
  12. kim2306

    kim2306 Fanatiek lid

    23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik begrijp t stukje compleet onafscheidelijk niet als hij getrouwd was had zm vrouw m toch moeten missen?

    Verder sterkte ermee!
     
  13. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Scenario van overspel in de liefde?
     
  14. Hommeltje

    Hommeltje Niet meer actief

    Ik dacht ook echt aan een troll account eerlijk gezegd.
     
  15. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Ik denk dat je gelijk hebt.
    En ik hoop het vooral heel erg!
     
  16. Anoniem888

    Anoniem888 Nieuw lid

    6 apr 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij heeft het echt heel goed gespeeld. Ik had niet eens een vermoeden! Hij sliep minstens 3 x in de week bij me en we waren bijna elke dag samen. Hij heeft me zelfs meegenomen naar 'zijn' huis. Achteraf blijkt dat het zijn moeders huis te zijn geweest , daar nam hij me dus mee wanneer zij op de camping zat.
    Hij heeft inderdaad een dubbelleven.

    Na een week geen contact te hebben gehad probeert hij mij te bereiken. Hij vraagt of ik hem een kans wil geven en of we hierover kunnen praten maar ik zie het nut niet ervan in?
    Zl
     
  17. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Precies wat ik dacht.. Alsof ik naar dit programma aan het kijken ben. Of beschuldigd.

    Vind het wel erg, voor zowel de TS maar ook voor de vrouw van de man in kwestie. Maar ik vind het wel een apart verhaal zo eerlijk gezegd. Woonden ze Samen? De TS en de man? Dan mist zijn vrouw hem toch? Hadden ze een LAT relatie? Wat zei man dan tegen zn vrouw als hij bij TS bleef slapen? Kwam TS nooit bij hem thuis? Indien ze een LAT relatie hebben.. Hier word ons maar een half verhaal neergezet.. Waardoor er veel onduidelijk blijft. Sorry!
     
  18. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Of het een troll is of niet, kans bestaat altijd dat het een echt verhaal is. Als je man/vriend/partner een drukke baan heeft waarvoor hij weg moet.. Volgens mij is het niet super moeilijk, vooral niet als je ver uit elkaar woont (dus niet in dezelfde stad).

    En praten... waarover? Over hoe nu verder? Die vent gaat zijn vrouw heus niet verlaten, drie jaar heeft hij je aan het lijntje gehouden. Dikke vinger ermee en oprotten.
     
  19. MotherMary

    MotherMary Fanatiek lid

    10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Jeetje TS, wat een akelig verhaal... Mocht je besluiten om inderdaad met je ex te gaan praten hierover, besluit dan vast vooraf wat je tegen hem wilt zeggen en hoe je er in staat. Ik weet niet hoe gevoelig je voor hem bent, maar je zou de eerste niet zijn die bezwijkt voor een zielig door-het-stof-verhaal.
    Dus stellig zijn: wil je rechten, dan erken je dit kind. Ja, een kind heeft baat bij een vader in zijn/haar leven, maar dat begint wel bij een vader die in eerste instantie jouw bestaan erkent. Wil hij een bezoekregeling ofzo, dan moet dat wat mij betreft voorop staan.
    En wat betreft jullie samen... Ik heb geen idee hoe je er in staat. Wat nu als hij zegt dat het hem zo spijt, dat het over is met zijn vrouw en dat hij nu echt voor jou/jullie gaat? De beslissing is niet aan mij natuurlijk, maar ik weet niet of ik zomaar een vertrouwensbreuk van 3 jaar aan de kant zou kunnen (of willen!!) zetten.
    Ik wens je hoe dan ook heel veel sterkte, met je verdriet en met de spannende tijden die komen gaan.

    NB even voor de dames die hier hun ongeloof spuien, dat vind ik ZO TOTAAL respectloos! Waarom zou je nou toch jullie wantrouwen projecteren op iemand die met zo'n gevoelig verhaal aan komt, alleen maar vraagt om meedenkers en verder niks? TS heeft jullie niets misdaan en als je dit verhaal niet vertrouwt, kun je tenminste het fatsoen opbrengen om dan maar niet te reageren, in plaats van iemand publiekelijk voor leugenaar uitmaken.
     
  20. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Ik maak helemaal niemand publiekelijk voor leugenaar uit. Ik heb mijn twijfel over het verhaal uit geproken. Met de magische woorden IK DENK.

    Jij kunt respectloos vinden wat je wil. Maar als het geoorloofd is om te zeggen dat iemand respectloos is, is het ook geoorloofd om te zeggen dat je ergens aan twijfelt.

    Zwangere vrouw komt er achter dat haar vriend getrouwd is, 2 kinderen heeft en al minstens 3 jaar een dubbelleven.. En dan vraagt ze zich af of ze met hem moet gaan praten?? :$

    Ik ken werkelijk waar geen 1 vrouw in de hele wereld die zich dan op een forum afvraagt of ze nog met die man moet gaan praten.
     

Deel Deze Pagina