14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peach85

    Peach85 Actief lid

    27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    @Snies nog gefeliciteerd!!

    Ik dacht al een paar keer dat ik iets gevoeld had, maar gisteren toen ik in bed lag wist ik het zeker!! Was zo blij.
     
    Julias en Wanda68 vinden dit leuk.
  2. Jabinca

    Jabinca Fanatiek lid

    25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Pff ben al wel weer klaar met deze dag.. de jongste wou niet aan zijn ochtendslaapje. Wel goede nacht gehad maar ga zo tegelijk met de jongens maar weer op bedje. Manlief heeft ook beetje rare dienst vandaag van 9-18, normaal ploegendienst. Dus doe het vandaag in me eentje.. morgen weer werken zo na de vakantie misschien toch wel weer zin aan.
     
  3. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Het is eigenlijk heel grappig tot stand gekomen dat hij het uiteindelijk toch wilde.
    We zaten altijd al te dollen want ik vermoed een meisje en hij een jongetje.
    En als hij dan zijn hand op m'n buik legde sprak hij altijd in hij vorm, en zei ik altijd je beledigd haar! Hahahahaha :roflmao:
    Op een gegeven moment zei hij dus nu ben ik er klaar mee ook en wil ik het gewoon weten ook. (ook vooral om hopelijk te kunnen zeggen zie je wel ik had gelijk. :D)
    Maar goed.. Beiden zijn welkom hoor, maar toch altijd leuk om elkaar te plagen.

    @Wanda68 ik heb dat met mijn knie, 3x aan geopereerd geweest. En ieder jaar slaat de kou op de littekens en de knie zelf dat het zo pijnlijk is..
    Ben ook bang dat deze winter echt afzien word, omdat ik normaal gesproken daarvoor 3x per dag tramadol er voor slikte en ik die nu absoluut niet mag hebben.
    En merk het inderdaad nu ook al weer dat het komt op spelen, dus van mij mag het koude weer nu helemaal snel voorbij zijn.

    Al heeft de maand december ook altijd wel iets, met het koude weer, sneller donker worden en dan binnen met de kaarsjes aan en een dekentje op de bank haha. Maar voor mijn knie sla ik het liefst de herfst en de winter over. ;)

    Dan vroeg nog iemand wanneer ik meer weet over het huis..
    Woensdag hebben we de bezichtiging en dan weten we daarna ook gelijk of wij het krijgen of toch de nummer 1.
     
    Peach85 en Wanda68 vinden dit leuk.
  4. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Oh wat leuk @Snies dat hij toch om is. Ik denk dat ze het dan wel kunnen zien hoor. Ik mocht eigenlijk 30 sep al komen, maar ze had geen plekje meer dan was ik ook 14+5 geweest.
    Vervelend van je litteken. En we hebben altijd al zo'n lekker klimaat in Nederland.
    Succes woensdag. Zijn jullie er al uit of jullie het willen?

    @wanda wat vervelend. Krijg je er ook meer last van tijdens een zwangerschap?

    @Jabinca succes vandaag. Zwaar dan he.

    Super fijn @Peach85! Heerlijk gevoel! Ik raak er ook steeds meer van overtuigd dat mijn plopjes de baby zijn. Als ik ook zag hoe hard van ze bewoog, zou het best kunnen. Het wordt ook steeds duidelijker.

    Hier laatste vakantiedag. Lekker rustig. Straks even met m'n vriend mee naar de tandarts dan kan onze dochter dat ook een keer zien.
     
    Snies en Wanda68 vinden dit leuk.
  5. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Wat leuk! Hier exact hetzelfde. Ik zeg meisje en ml jongen :roflmao::roflmao: 2 oktober weten we wie er gelijk had :D:D
     
    Peach85 en Snies vinden dit leuk.
  6. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Nou dat valt mee eigenlijk. Pas op het laatst als ik niet meer zo soepel kan bewegen krijg ik meer last.
     
  7. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Zo even bij gelezen, was van het weekend bij familie en lig nu in een hotel bij te komen van de lange reis hiernaartoe. Morgen cursus en ik moet er nog wat voor leren, dus daarom ben ik nu al in het hotel.

    Namen hebben we nog niet helemaal. Voor een meisje al wel, ik denk dat het een meisje wordt. Voor een jongen hadden we een naam, maar die is ineens veel gegeven in de omgeving en mijn schoonzus heeft haar nieuwe kat net zo genoemd, dat wordt hem dus niet. Al wel een paar andere kandidaat namen, maar nog niet een waarvan ik zeg dit is hem.
     
  8. Lievekind

    Lievekind Bekend lid

    15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Dames, ik ben net een beetje geschrokken. Tijdens afvegen zag ik iets op t papier wat verdacht veel op een slijmprop leek, ben hem tijdens mn 2e zwangerschap heel bewust verloren een paar dagen voor m'n bevalling en dat zag er net zo uit, alleen wat groter.. Moet ik me zorgen maken?? Of denken jullie dat ik me zorgen maak om niets? Jakkes, vind het maar niks!!
     
  9. Miepje123

    Miepje123 Actief lid

    5 jan 2014
    206
    98
    28
    NULL
    NULL
    @Lievekind Ik heb geen idee, kan het niet wat meer afscheiding zijn door de zwangerschap? Schijnt niet ongebruikelijk te zijn?
    Anders morgen ff checken en navragen bij de vk?
     
  10. Vivian22

    Vivian22 Actief lid

    7 apr 2012
    182
    128
    43
    Wij krijgen er een meisje bij :D
    Ik begin al steeds meer aan het idee te wennen haha
     
    Julias, caroline1, Allie7 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    De slijmprop kan zichzelf weer aanvullen, maar ik zou voor de zekerheid sowieso de verloskundige even bellen hoor! Ik hoop dat het allemaal meevalt ❤
     
  12. Nikki2018

    Nikki2018 Lid

    17 jul 2017
    88
    84
    18
    Vrouw
    Voor de geruststelling zou ik ook de Vk even bellen. Ben je de nacht rustig doorgekomen?
     
  13. Nikki2018

    Nikki2018 Lid

    17 jul 2017
    88
    84
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd, meisjes zijn heel erg leuk :)
     
    Vivian22 vindt dit leuk.
  14. Lievekind

    Lievekind Bekend lid

    15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Bedankt meiden! Ik wacht het nog maar even af.. Heb verder helemaal nergens last van gelukkig.

    @Vivian22 gefeliciteerd! Heel leuk zeg!
     
    Vivian22 en Peach85 vinden dit leuk.
  15. Jabinca

    Jabinca Fanatiek lid

    25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Vivian22 leuk een meisje en dat na 2 jongetjes...
    @Lievekind geen ervaring met slijmprop maar ik heb zelf enorm veel afscheiding dus kan dat het niet wezen? Lijkt mij sterk dat je dat nu al kwijt kan raken.. ma idd anders ff bellen.
     
    Vivian22 en Wanda68 vinden dit leuk.
  16. liske

    liske Actief lid

    11 apr 2011
    297
    237
    43
    Vrouw
    Supervisor
    noord brabant
    Pff wat een nachten tegenwoordig zoveel last van onderrug en heupen word er echt niet goed van. Overdag gaat het redelijk. Merk wel dat ik erg onzeker word, denk een paar dagen het kleine beebje gevoeld te hebben en nu helemaal niks. Zit ff niet helemaal lekker in me vel misschien ook wel omdat ik een deze dagen de uitslag van de nipt krijg. Met jullie allles goed
     
  17. Jabinca

    Jabinca Fanatiek lid

    25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik merk dat als me wat dwarszit of als de kindjes onrustig zijn ik best krampachtig kan liggen en mijn lichaam de volgende dag zeer kan doen.. misschien dat dat bij jou nu ook speelt? Gek genoeg gaat t bij mij goed met me gewrichten.. liep vorige zwangerschap met 10 weken al bij fysio, zit nu eigelijk gewoon af te wachten tot het echt nodig is..
     
    liske vindt dit leuk.
  18. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Is niks hoor. Ik heb dat heel vaak gehad. En aan de vk gevraagd. Lees overal dat het normaal is.
     
    Lievekind vindt dit leuk.
  19. liske

    liske Actief lid

    11 apr 2011
    297
    237
    43
    Vrouw
    Supervisor
    noord brabant
    Had je toen iets aan je bekken of dat niet?
     
  20. Jabinca

    Jabinca Fanatiek lid

    25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Officieel geen bekkeninstabiliteit maar zat er wel tegenaan en zat ook met 30weken al thuis, mede omdat het mentaal ook te pittig was.
     

Deel Deze Pagina