14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Wat een hoop gekletst weer hier zeg! ;)

    Met iedereen verder alles goed?

    Hier nog steeds beetje hectisch met afspraken, klussen in huis ect
     
    Wanda68 en velena vinden dit leuk.
  2. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Hier voornamelijk nu druk bezig in huis, andere vloer enzo.
    Nu voel ik mij nog goed genoeg zodat we nog wat dingetjes kunnen aanpakken. ;)
    Scheelt wel.. Heb ik wel afleiding en gaat de tijd wat sneller tot aan de echo haha!

    Verder merk ik niet echt dat ik zwanger ben ofzo, ja beetje rugpijn en moeheid. Maar verder totaal niet.. is soms verwarrend maar ook wel weer lekker. :D
     
    Beamer, Vaatdoek en velena vinden dit leuk.
  3. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Hier al veel gemerkt van meer vermoeidheid in de middag. Maar kan ook komen omdat ik s nachts korter slaap. Wordt vroeg wakker en ben dan helemaal hyper. Besef me dan dat ik zwanger ben en ga gelijk een test doen. Ik heb dat sinds maandag elke dag gedaan. Is dat raar? Ik vind het namelijk erg fijn om de testen te zien oplopen. Vandaag voor het eerst voel ik m'n baarmoeder. Geen kramp, maar beetje zeurderig gevoel. En ben al vanaf NOD beetje weeïg, kan het nog niet echt misselijk noemen. Verder heb ik zin om tegen iedereen die ik tegenkom te zeggen dat ik zwanger ben. Ik heb het net tegen een verkoopster gezegd toen ik schoenen kocht voor mn zoontje. Belachelijk natuurlijk met nog geen 5 weken! Echt stom, maar nog stommer: zegt de verkoopster "ja, ik dacht het al te zien!". Noujaaa dat kan toch helemaal niet? Ze vond me dus gewoon dik. ;) Verder alles goed hier! Kreeg wel enigszins zenuwen van jullie gesprekken over bevallen, weeën en inknippen. Daar wil ik nog niet over nadenken hoor!! :)
     
    Beamer, Marlau, mamaNath87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Jazz

    Jazz Niet meer actief

    Haha nee ik liep het liefst lekker rond! En toen ik eenmaal onder de douche stond, moest ik me eerst weer afdrogen voor ik weg kon. Dat voelde een beetje opgesloten ofzo, ik vond het maar niks :p
     
    mamaNath87 vindt dit leuk.
  5. Peach85

    Peach85 Actief lid

    27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Ik heb van de ruggeprik eerlijk gezegd niet veel meegekregen omdat ik dus in een weeenstrom zat. Ben als de dood voor naalden en t schijnt een grote naald te zijn maar heb er dus niets van meegekregen.
     
  6. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik weet nog niet zo goed hoe ik wil bevallen. Bij de eerste had ik dit wel voor ogen, namelijk thuis, maar het werd een verplichte keizersnede en daardoor mag ik nu sowieso niet meer thuis bevallen. Het is ook natuurlijk erg afhankelijk van de groei dit keer, als het kindje weer krap zit qua bloedtoevoer vanaf de placenta dan zal ik misschien weer geen keuze krijgen. Dus ik denk dat ik daarom ook maar niet te ver vooruit plan omdat het dan alleen maar tegen kan vallen. Komt nog bij dat mijn zoontje uiteindelijk in stuit lag, hoewel dat niet meespeelde in de reden van de keizersnee.
     
  7. Mooneyglow

    Mooneyglow Actief lid

    28 jan 2015
    192
    80
    28
    dat zei mijn man ook inderdaad. Ik moet zeggen dat ik hem niet gezien of gevoeld heb. Volgens mij was het ook ietsje voor verdoofd maar dat weet ik eigenlijk niet helemaal haha. Ik zat ook in een weeën storm, krijg je toch wel snel als je ingeleid wordt volgens mij. Op de terug weg naar de kamer was ik al weer grapjes aan het maken en heb ik nog geslapen dus ik vindt/vond een ruggenprik echt ideaal, dit keer zeker weer.
     
  8. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd! Onzekerheid hoort erbij!
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik pas vage lijntjes toen ik bijna een week overtijd was. Natuurlijk hartstikke onzeker, maak ik wel genoeg hcg aan?

    Nu testte ik voor nod al erg duidelijk positief! Maar nu ben ik vet onzeker omdat ik behalve erg moe zijn heel weinig nog voel o_O @$^$€£%hormonen :evil:
     
    Marlau vindt dit leuk.
  9. Mooneyglow

    Mooneyglow Actief lid

    28 jan 2015
    192
    80
    28
    Oh zo zie je maar weer dat elke zwangerschap anders is. Daar maak ik me ook zorgen over inderdaad. Niet dat ik weet of het verder nog veel consequenties heeft want de een maakt het meer aan dan de ander. Maar ik ben dan bang dat hij toch niet goed blijft plakken. Pff wat kunnen we onszelf toch gek maken he! Je gaat nu alles ook zo lekker over analyseren.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  10. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Ik weet nog niet of ik weer mee ga doen met mvm. Bij mijn eerste zwangerschap wel gedaan. Daarna bij twee miskramen ook alleen moest ik weer afbellen. Dat laatste vond ik nog niet eens zo erg. Eerst zei ik dat ik pas weer mee wilde doen na een goede echo, maar ik wil dit keer geen vroege echo, dus dat kan niet.
    Ik vind het wel een mooi doel. Een goede vriendin van mij maakt er ook gebruik van.

    Ik heb bij mijn bevalling ook een ruggenprik gehad. Het zetten heb ik ook niet gevoeld. Ik kon die man wel kussen! Bij mij werkte hij niet heel goed. En dat was juist heel super. De scherpe kantjes gingen van de weeen af en heb daardoor ook goede persweeen gehad. Maar mensen die even gingen slapen na de ruggenprik, ik kan het me niet voorstellen. Ik ging nog met een kruik in m'n rug bij elke wee door de grond. Ik kon ook nog prima op m'n benen staan.
     
  11. Mooneyglow

    Mooneyglow Actief lid

    28 jan 2015
    192
    80
    28
    Ik ga dit keer niet met mvm mee doen. Ik vindt het heel mooi en heb het de eerste keer wel gedaan. Maar het werd elke keer niet opgehaald dus bleef elke keer met die kannen zitten.

    Ooh pff dat is nog best wel heftig dan idd. Na het zetten van de ruggenprik ging het zo snel dat ik 2 uur later van 2,5 cm naar 10 cm ging. Vandaar dat het pushen bij mij wel 2 uur duurde.
     
  12. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
  13. Vivian22

    Vivian22 Actief lid

    7 apr 2012
    182
    128
    43
    Ik denk dat ik wel weer mee ga doen met moeders voor moeders na een goede eerste echo..

    En waarschijnlijk zal ik weer moeten bevallen in het ziekenhuis omdat wij alleen maar hele grote kinderen maken tot nu toe haha
     
  14. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Haha grote kinderen.. hoe zwaar eigen ze?
     
  15. Vivian22

    Vivian22 Actief lid

    7 apr 2012
    182
    128
    43
    De oudste was 4980 met de geboorte en de jongste is met 38 weken gehaald en woog toen al 3940 dus als die net zo lang had blijven zitten was hij waarschijnlijk nog zwaarder geweest als de oudste :D
     
    Peach85, Jabinca en Wanda68 vinden dit leuk.
  16. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Jee dat is wel een stukje zwaarder ja :eek:
     
  17. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Soms vind ik het echt doodeng dat ik verder helemaal geen symptomen meer heb ofzo, terwijl ik aan de andere kant mijzelf dan maar moed inspreek dat ik er van moet genieten.

    Echt heel lastig.. Soms zouden wat kwaaltjes dan toch ook wel weer fijn zijn.
    Andere kwaaltjes dan moeheid.

    Probeer mezelf niet gek te maken, maar merk nu ik dichter naar de echo toe ga mijzelf dan toch onzekerder ga voelen. :(

    Maar ja.. Geen bloed of krampen is ook een goed teken, ik ga maar even van het positieve uit. :oops:
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  18. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Herkenbaar @Snies heb nog wat gevoelige borsten en net wat krampen in onderbuik gehad waarvan je hoopt dat het groeikrampen zijn ofzo.

    Geen bloed is moed zei iemand op het NOD forum Haha.
    Daar hou ik mij ook maar aan vast. Maar elke keer naar de wc gaan en bij afvegen goed kijken of ik niets zie. Blijven toch spanend die eerste weken. Pfffff

    Vanmiddag gaan wij het mijn schoonmoeder en ouders vertellen. Wilde wachten tot na de echo, maar ik heb al op momenten zo'n buik dat ik er niet meer onderuit kom.
     
  19. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar! Zo denk ik ook, geen buikpijn, geen bloed, dat zit het vast nog goed ;)
     
    Snies en Vaatdoek vinden dit leuk.
  20. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    En en te bedenken dat over 2 weken pas!!!! De echo is. Pffffff
    Mijn man heeft er ook geen geduld voor.
    Gisteren heb ik een shirt voor mijn zoontje met #1 laten maken en 2 rompertjes met #2 erop, so benieuwd hoe mijn ouders en schoonmoeder reageren.
     
    Wanda68, velena, mamaNath87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina