16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Zo, wat een pagina's weer haha, en al deel 2, leuk hoor! :D

    Ik heb mijn ontbijt alweer op haha, hopelijk gaat dit niet zo vaak voor komen :p Maar ben ook nog lekker verkouden dus ook vaker wakker 's nachts.. Maar goed, verder voel ik me niet ziek, dus we stomen vrolijk verder en dan hopelijk snel beter ;)

    Mooie echo's gezien, wat fijn dat ze allemaal goed zijn! Hier nog even geduld hebben tot donderdag..

    En ook gister gebeld door de Babydump, ons kamertje wordt de 21e bezorgd :D Moeten dus ook btje op gaan schieten met het schilderen en behangen hihi..

    Nou k ga nog even proberen te slapen, fijn weekend allemaal!
     
  2. zwangernr2

    zwangernr2 Fanatiek lid

    21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Hihi lekker leo.. Had ik bij mn zoontje ook heel erg:D elke ochtend voor 6uur at ik al mn brood.

    Masami: mooie foto's

    Peetje en zeester: grappig dat jullie vlak bij elkaar wonen :) kennen jullie psz dikkiedik ook? Daar woont mn vriend in de buurt.

    Hier lig ik ziekjes in mn bed te wezen.. Heb geen koorts maar spuug alles wat ik drink en eet weer uit en heb me toch wel eens beter gevoeld :( hopen dat het snel over gaat want wil maandag toch echt wel weer beter zijn
     
  3. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    zwangernr2 beterschap wat rot dat je ziek bent

    en Leo hopelijk kan je nog wat slapen , gelukkig verder geen last van je verkoudheid en stomen helpt toch hopelijk wel iets.

    hier ook op en ja we gaan weer verder met het klussen aan het kamertje . vriendin komt weer helpen gezellig..

    en volgende week heeft mijn man 2 dagen vrij. dat is ook erg lekker

    ik begin nu de dagen af te tellen dinsdag hebben we de 20 weken echo helaas pas s'avonds maar die dag is wel mijn man ook thuis dus heb ik daar mooi afleiding aan.
     
  4. beertje1987

    beertje1987 Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    He wat vervelend zwangernr2! Rustig aan doen en probeer te blijven drinken! Veel beterschap

    Hier ook al vroeg wakker... en dat in mijn vrije weekend. Straks even op klusjacht. Gaan vandaag de kozijnen, deur en radiator verven. Ik wil eigenlijk ook nog even op zoek naar een mooie lamp en gordijnen dan kan ik maandag echt gaan decoreren :D
     
  5. Bl0empje

    Bl0empje Bekend lid

    9 mei 2012
    763
    0
    16
    Zieken: Beterschap!!
    Wensdroom: Klus-ze!!

    Wij gaan vandaag de hele dag shoppen voor onze kleine meid!!!
    Eerst naar de Babydump en daarna naar een nét geopende heeeeele grote prenatal..... Ik heb er zo'n zin in! Heb al een hele boodschappenlijst met dingen die we moeten hebben. Hihi

    Iedereen een hele fijne dag/weekend. Wij hebben het nog druk, vanaf 17:45 alweer carnavalsactiviteiten tot, waarchijnlijk, de kleine uurtjes!
    Morgen ook de hele dag en dan gelukkig nog 1 weekend en de dagen zelf. Vind het altijd erg leuk, maar ben ook blij als die drukke periode van IEDER weekend maar erop uit gaan voorbij is!!
     
  6. Malaika

    Malaika Fanatiek lid

    27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Zwaai voor allemaal. Fijn weekend. Wij gaan vanmiddag ook eindelijk shoppen voor de beeb. Ik heb er zo'n zin in!!!
     
  7. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    He Bloempje leuk lekker shoppen voor de kleine meid.. logisch dat je er zin in hebt veel shop plezier !:)
     
  8. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Malaika jij ook vele shop plezier leuk!:)
     
  9. Snoeppie

    Snoeppie Bekend lid

    10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloempje; Ga je naar de Prenatal in Eindhoven? Wist je dat als je daar op afspraak gaat shoppen je extra korting krijgt? Ik geloof uit mijn hoofd tot 1500,- 10% tot 2000,- 15% en vanaf 2000,- 20%.

    Ik ben nog steeds in dubio waar ik mijn kinderwagen wil halen. Van mijn schoonouders mogen we een kinderstoel uitzoeken, dat gaat de TrippTrapp worden maar ik weet nog niet in welke kleur. Als we die 2 al bij elkaar aanschaffen zitten we al rond de 1600,- en krijgen we al 15% korting bij de Prenatal. De Mama Massel Dagen lonen blijkbaar ook altijd wel.

    Beterschap aan alle zieken! Fijn dat we nog zo'n mooie echo's hebben allemaal.. Gefeliciteerd voor degene met baan, nog even spannend voor degene die op 2e gesprek is geweest. Trots op jullie!

    X
     
  10. koesterhoop

    koesterhoop Actief lid

    20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    Leuk zeg volgende topic al :)

    Wat een mooie babykamer wil ook graag met de kleur groen werken zeker omdat
    Het een zomer kindje word

    Ik heb wel even een vraag, kan dat dat ik de baby niet voel bewegen enz? Zijn hier nog dames die hun baby nog niet voelen? Ik het mr 2 x gevoeld nu ben ik nog aan het twijfelen of het de baby wel was :(
     
  11. Linie

    Linie Bekend lid

    2 okt 2012
    903
    38
    28
    #91 Linie, 2 feb 2013
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
    Goedemorgen meiden!

    Er zijn weer vroege vogels bij zeg! Hopelijk ben je gauw weer opgeknapt Leo!

    Kaatje, jippie wat fijn dat de echo goed was! Gisteren geen tijd meer gehad om te reageren, maar wel even in de gaten gehouden omdat ik me ook een beetje zorgen maakte.
    En de andere meiden ook goed nieuws en wat een lieve foto's allemaal!

    Maggi, bedankt voor de linkjes! Ik ga eens op zoek! Wel jammer zeg dat het bij de Hema uit de collectie is. En dat kussentje is ook echt super leuk!!

    Bloempje, veel plezier met je carnavalsactiviteiten!
    Zijn er hier meer meiden die volgende week carnaval gaan vieren? Ik twijfel nog, heb nog niet zo'n zin en met m'n rug is het ook altijd wel pittig, ik mag nu natuurlijk ook m'n pijnstillers niet en eerlijk gezegd zie ik ook een beetje op tegen drukte met ellebogen in m'n buik :( Zoals ik er nu over denk zal ik dus misschien maar overslaan.

    Ik heb 's nachts en 's ochtends steeds erg harde buiken! Herkent iemand dit? Ik geloof dat Kleinmonster het er ook al over had.. Het is best pijnlijk. Het lijkt soms ook wel met mijn blaas te maken hebben, want het gaat soms wat beter als ik naar de toilet ben geweest, maar niet altijd.
    Mijn vriend heeft vanochtend ook voor het eerst de kleine goed kunnen voelen! Erg leuk!

    Wij hebben gisteren de babykamer ook besteld :):):):) Zo blij! We zijn uiteindelijk toch weer bij babydump uitgekomen bij babykamer Denver. Deze kleur lichtgrijs bleven we erg leuk vinden en staat lekker warm en knus op ons kamertje denken we. En toevallig ook nog eens voor een leuk prijsje in vergelijking met vele andere kamers. De laatste week van februari zou het geleverd worden, dus de komende weekenden kunnen we de kamer leeg ruimen.
    En het werd inderdaad best een prijzige dag, want gisteravond hebben we ook de nieuwe auto gekocht! Die staat over 2 weekjes voor de deur :)

    Allemaal veel plezier met shoppen, de carnavalsactiviteiten of wat jullie dan ook gaan doen dit weekend! Wij hebben vandaag 2 verjaardagen, ook gezellig!
     
  12. Strijkertje

    Strijkertje Actief lid

    15 okt 2012
    264
    0
    0
    Zo wat een pagina's alweer! Leuk leuk leuk!

    @Linie wat een goede keus de DENVER die hebben wij ook uitgezocht hahah.

    En velen mooie echo's gehad zie ik.

    Ik ga zometeen alleen nog voor een verduisterend rolgordijn kijken en dan is ons kamertje klaar als de meubels in maart komen.

    Ik wil een een pretecho doen in later stadium, ik vraag het voor mijn verjaardag. Eerst nogmaals de 20 weken echo in het VU in Amsterdam dinsdag, wil gewoon bevestigd krijgen dat het jongen wordt! Best wel zenuwachtig en spannend....

    Iedereen een heel fijn weekend!!

     
  13. Kimmey

    Kimmey Bekend lid

    23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Bloempje en Malaika veel shop plezier
    Strijkertje veel plezier met een rolgordijn uitzoeken
    Koesterhoop ik voel sinds 2 dagen de kleine pas en ook niet heel duidelijk. Heb je een voor liggende placenta? (ik wel)

    Ik moet tot 13 werken helaas tijd gaat heel langzaam en heb steeds harde buiken
     
  14. Bl0empje

    Bl0empje Bekend lid

    9 mei 2012
    763
    0
    16
    Ja klopt!! Wij gaan naar Eindhoven.
    Was inderdaad op de hoogte van die actie, maar denk dst we niet aan die bedragen komen bij Prenatal! We hebben het kamertje van mijn schoonouders gekregen en de wagen van mijn moeder. Dus de exhte hofe bedragen zijn er al uit. Haha. Toch bedankt voor de tip!!!
     
  15. Peetje2012

    Peetje2012 Bekend lid

    17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL

    Hihi daar heb ik vroeger op gezeten. Is in het PWA toch?

    Beterschap!!
     
  16. Peetje2012

    Peetje2012 Bekend lid

    17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel de baby ook nog niet. Komt volgens de verloskundige omdat ik sterke buikspieren heb en de placenta ligt ervoor.
     
  17. zeester

    zeester Bekend lid

    28 jun 2012
    780
    0
    16
    Pwa is haasje wip toch? Dikkie dik ken ik niet geloof ik...

    Hier trouwens (nog) een pretecho, maar met 27 a 28 weken. Hebben we bij de jongens ook gedaan, bij babyview.

    Wie gaat er ook naar de 9 maandenbeurs? Ik de 20e met mijn mama ik heb er zo,n zin in!
    Nog twee weekjes werken en dan een heerlijke voorjaarsvakantie:
    18-2 geslachtsbepaling, 19-02 dagje bubbelen met vriendinnen, 20-2 9 maandenbeurs....heerlijk!!

    Fijn weekend

    Liefs
     
  18. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Zo, net weer wakker, wel nog lekker geslapen gelukkig na half 8 :)

    Veel shopplezier dames! Ik wacht even tot manlief terug is van z'n werk, en dan pak ik ook lekker de auto richting de stad :D

    @ harde buiken: die heb ik hier nu ook af en toe, gek gevoel, maar duurt niet lang en is niet vaak, dus volgens mij hoort het er bij :)
    @ baby voelen: dat kan heel goed hoor dat je die nog niet voelt, ik zou me er niet druk om maken, met deze termijn hoef je nog niks te voelen.. Ik voel ook soms dagen niets, en dan ineens weer wel, er is nog zoveel zwemruimte :)
    @ pretecho: wij willen die ook graag gaan doen, denk rond de 30 weken ofzo.. Wanneer je het het beste in 3d kan zien :D
     
  19. mama15

    mama15 Bekend lid

    29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hallo dames
    weer flink wat moeten lezen en wat leuk dat deel 2 van start is gegaan teken dat er behoorlijk wat word afgekletst
    hier ook alweer ziekenboeg de 3de x al in de zwangerschap
    heb me gister dan toch maar extra zwangerschapsvitaminen gehaald
    word tijd voor beter en warmer weer
    ook de 2 meiden en manlief zijn ziek de 2 jongens hebben nog nergens last van
    hier voel ik de baby best vaak en erg goed manlief heeft pas 1 x kunnen voelen, iedere x als hij voelt verplaatst de baby zich dan is die gewoon papa aan het pesten hahaha
    de vraag of het kan dat je je baby nog niet voelt dat kan idd als je voor liggende placenta hebt en vaak bij een eerste kindje herken je het niet zo gauw
    ik weet dat je vanaf 24 wkn je baby minimaal 1 x per dag moet voelen en vanaf 28 wkn meerder keren per dag
    er zijn al aardig wat mama's aan het klussen aan de baby kamer
    hier is het kamertje leeg de deur al 1 x geverfd en daarna weer geen zin meer omdat ik me niet lekker voelde
    dit keer doe ik alles op de lange baan bij mijn andere zwangerschappen waren ze al klaar
    manlief wil dat deze in de carnavals vakantie wel klaar is aangezien ik bij 3 kids eerder ben bevallen dus de kans is groot dat deze ook eerder kan komen
    woensdag bij vk geweest en weer even mogen spieken naar onze uk
    ze vond m n baarmoeder wat klein voor een 5de zwangerschap ze had de stand van de baarmoeder liever wat hoger gezien voor een 5de zwangerschap, maar goed ik heb 4 kids die klein zijn voor hun leeftijd dus dit zal dan ook geen reuze baby worden ( hoop ik dan )
    ook had ik deze zwangerschap veel vruchtwater had ik bij m n andere kids ook niet
    maandag de 20 weken echo ben benieuwd of het kindje groeit naar termijn en of alles netjes aangelegd is en werkt zoals het hoort te werken
     
  20. Maggi

    Maggi Niet meer actief

    Zo ben ik weer na een ongeruste ochtend. Voelde de baby heel de ochtend al niet terwijl hij zich normaal in de ochtend als ik nog in bed lig al meldt. Gelukkig toch wel een paar keer gevoeld erna, dus wie weet een groeispurtje en is hij wat rustiger.

    Linie mooie kamer zeg! Dat zal heel mooi staan met het lime groen, lekker fris :) En ook nog een nieuwe auto, welke is het geworden?
    Ik heb dat trouwens ook, dat ik graag drukte vermijd ivm die ellebogen. Ben daar echt heel bang voor. Ik kom ook uit Brabant maar sla de carnaval dus maar over. Heb er ook geen energie voor en veel te veel pijn later op de dag!
    Veel plezier op de verjaardagen!

    Strijkertje inderdaad nog even spannend voor jou! Maar snel genoeg zul je duidelijkheid hebben en zekerheid of het een jongen is of niet :) Veel plezier met het uitkiezen van het rolgordijn. Moeten wij hier ook nog gaan doen!

    Mama15 succes maandag! Het kan inderdaad dat het gewoon weer een klein kindje is. Zat je baarmoeder bij de vorige zwangerschappen wel sneller hoger?

    Veel winkelplezier iedereen die de stad in gaat :)

    Ik heb daarnet mijn kussen thuisgeleverd gekregen en oh wat staat ie mooi! Erg blij mee. Ik kreeg er ook nog gratis een houten speenkoord bij ter waarde van 6 euro! Vond het zo leuk :)

    Heb trouwens laatst nog de blije doos opgehaald. De bon zat bij de WIJ jonge ouders. Hoop stiekem dat ik de bon nog een keer per email krijg.. dan kan ik 'm nog een keer ophalen. Zaten toch wel erg mooie dingen in. Het pak luiers en de avent fles! Zou het niet erg vinden die nog een keer te krijgen ;P

    Wat een prachtig weer vandaag zeg. Zo nog maar een blokje om gaan. Het wordt steeds pijnlijker om te bewegen ivm de bekkeninstabiliteit dus ik zit veel binnen. Gelukkig binnenkort naar de fysio. Hoop dat het de pijn iets kan verlichten want op deze manier ben ik wel een heel ongezellige versie van mezelf!

    Nou ik ga rustig eens lunchen en dan even naar buiten. En hopen dat de baby zich vandaag nog een paar keertjes meldt om mama gerust te stellen :)
     

Deel Deze Pagina