2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

    Yummy Fanatiek lid

    7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hier sluit ik mij volledig bij aan. De manier waarop hij de kinderen heeft verstopt is voor mij het keiharde bewijs dat hij alleen maar uit was op wraak/pijn doen. Geen greintje respect voor deze twee prachtige mannetjes. Hij heeft tijd genoeg gehad om hierover na te denken en het was dus absoluut geen opwelling. Willens en wetens je kinderen hiervoor gebruiken en ze het leven afpakken, afschuwelijk. Uit zijn daad en handelingen komt veel naar voren, maar liefde zie ik er niet in terug.
     
  2. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief


    Eens!
     
  3. noensje

    noensje Bekend lid

    25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Sorry die man is gewoon een beest dames, houden van zijn kindjes? Ja ooit gedaan misschien.
     
  4. noensje

    noensje Bekend lid

    25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    UTRECHT - „Oké Jeroen, je hebt gewonnen.” Deze woorden van verslagenheid schreef moeder Iris van der Schuit zondagmiddag op haar Facebookpagina, nadat ze door de politie was geïnformeerd dat in het Utrechtse Cothen twee lichaampjes waren gevonden.











    Op dat moment was nog niet officieel bevestigd dat het om Ruben (9) en Julian (7) ging. Hoewel Van der Schuit de tekst korte tijd later van de pagina verwijderde, spreekt de tekst boekdelen. Een jarenlange strijd tussen de ouders is op de meest gruwelijke manier door de vader beëindigd. Zondagmiddag vond een vader in het bijzijn van zijn zoontje, terwijl ze samen op kikkerdril visten, een van de lichamen. De politie werd gealarmeerd en ’s avonds om elf uur volgde de bevestiging: het bleek inderdaad om Ruben en Julian te gaan. Ze lagen in een duiker, een afwateringsbuis in een sloot, bij een afgelegen landweggetje in het Utrechtse dorpje Cothen.
     
  5. MamaTal85

    MamaTal85 Fanatiek lid

    13 sep 2011
    2.084
    199
    63
    NULL
    NULL
    Dames, weer deze discussie?!

    Er is geen excuus voor deze daad, begrijp me niet verkeerd!

    Maar wij weten niet hoe het huwelijk was, we weten niet hoe de scheiding was, we weten niet hoe de levens van deze mensen er precies uitzagen en we weten niet wat hij gedacht heeft, we weten niet hoe lang en hoe erg hij psychisch niet in orde was!

    Nogmaals, dat is geen excuus, maar je weet niet of hij uit (in zijn ogen) liefde heeft gehandeld of uit haat of wraak! Natuurlijk hebben we er allemaal onze gedachten over, maar we zullen zijn gevoel hierover nooit te weten komen!

    Het is verschrikkelijk slecht, en ongelovelijk, maar geen discussie of ruzie waard!
     
  6. Oh echt heel erg.. een jongetje met zn pappa aan het vissen en hun vinden ze precies!! :(

    En die woorden van de moeder. ja heel erg.. dat zegt genoeg!
     
  7. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Nou precies dit. Om met zekerheid te kunnen zeggen wat deze zieke man dacht en voelde dan zouden we in zijn hoofd hebben moeten zitten.
    Iedereen mag er een mening over hebben maar vergeet niet dat er dan wordt gesproken door iemand die bij zijn volle verstand is en deze man was dat duidelijk niet (meer).
     
  8. Buikje0

    Buikje0 Fanatiek lid

    24 nov 2011
    1.095
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk:(. Eindelijk duidelijkheid..

    Rust zacht jongens..
     
  9. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Ja, dat mag je vinden. Iemand die ziek is in zijn hoofd neemt beslissingen die in zijn wereld gedaan worden omdat hij juist van die kinderen houdt. We weten gewoon niet wat er voorafgaand is gebeurd.

    Ik keur het niet goed hoor, begrijp me goed, Ik vind het verschrikkelijk, dat iemand dat zomaar kan doen, maar er zit meer tussen hemel en aarde zeg maar. Zo stellig roepen dat het haat is ... neuh, daar geloof ik inderdaad niet in.

    Feit is gewoon dat we het niet weten.
     
  10. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina