2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristalhelder

    kristalhelder Bekend lid

    21 aug 2011
    743
    0
    16
    De politie geeft zelf nu ook al aan dat ze er een naar onderbuikgevoel bij beginnen te krijgen. Wat een ellende zeg. Die moeder zal inmiddels wel wanhopiger dan wanhopig zijn.
     
  2. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Je moet je ex wel heel diep haten, wil je haar haar kinderen ontnemen.:x


    Als de jongens ng zouden leven, zou iemand ze toch gezien moeten hebben? 9 en 7 jaar jong, wat een drama ...
     
  3. jojo32

    jojo32 Fanatiek lid

    26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik vrees helaas het ergste een kind van 9 en 7 kinnen zelf ook hulp zoeken of ze moeten opgesloten zitten of het ergste arme moeder
     
  4. kristalhelder

    kristalhelder Bekend lid

    21 aug 2011
    743
    0
    16
    Hier (zuid-limburg) rondcirkelende heli. Bah zeg...wat een laffe daad om een moeder zo in het ongewisse te laten.
     
  5. xd24

    xd24 VIP lid

    27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh vreselijk het zal je gebeuren zeg... Hopelijk vinden ze de kinderen, levend!!
     
  6. Sinaasappel

    Sinaasappel Bekend lid

    24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat te denken van vechtscheiding... moeder ontneemt vader de kindjes, vader ziet geen andere uitweg meer.

    Ik hoop met heel mijn hart dat de broertjes ongedeerd gevonden gaan worden. Het is echt een vreselijk verhaal.

    Heel veel sterkte voor alle betrokkenen!
     
  7. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief


    maar om dan als papa te denken '' als IK ze niet heb dan niemand meer'' zoals dat vaak gebeurd in zo'n situaties,is wel echt bizar.. je ontneemt dan niet alleen je ex vrouw der kinderen, maar ook de 2 kinderen hun leven, die vragen hier niet om :(
     
  8. Sinaasappel

    Sinaasappel Bekend lid

    24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Daantje22, absoluut, dat ben ik helemaal 100% met je eens hoor!!!! Maar zoals al eerder is gezegd, een kat in het nauw...

    Ik hoop (tegen beter weten in...?) dat de jongens ergens veilig ondergebracht zijn...
     
  9. Maira11

    Maira11 Niet meer actief

    Ja inderdaad vreselijk, maar ik vind het nog een stapje verder gaan om je ex vrouw zo in onzekerheid te laten zitten en ze ook nog te verstoppen. Pfff wat moet die arme vrouw doorstaan zeg op dit moment

    Ik blijf hopen voor een goeie afloop, maar die kans word helaas steeds kleiner.
     
  10. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Het is groot uitgemeten in het nieuws. Als jij die kinderen van de vader te logee of wat ook gekregen hebt dan kan je dit bijna niet ontgaan zijn en dan neem ik aan dat je onmiddellijk contact op neemt met de politie... Dus of ze zijn niet veilig of... Ben echt bang dat dit geen goede afloop heeft.
    Die arme moeder :(
     
  11. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik volg het al de hele dag met een schuin oog ivm werk. Ik hoop zo dat ze levend gevonden worden. Dit is wel echt een nachtmerrie voor de moeder. Dat je zelfmoord pleegt is al erg, maar je kinderen meenemen dat gaat mijn verstand te boven.
     
  12. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    NULL
    NULL
    En dat de kinderen dan ook nog onvindbaar zijn, dat maakt het helemaal triest! :(
     
  13. noensje

    noensje Bekend lid

    25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Echt vreselijk!!!!!
     
  14. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Moeder leeft echt tussen hoop en vrees nu, dat is echt erg
     
  15. wondertjenr3

    wondertjenr3 Fanatiek lid

    26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik vrees voor het ergste.:(
    Waarom zou hij zijn kinderen willen nemen op vakantie om ze vervolgens ergens achter te laten en dan zelfmoord te plegen?
    Ik volg het al de hele dag maar ben heel bang dat ze niet meer levend gevonden worden:(
     
  16. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hoor net van een kennis van me dat ze in Doorn op vakantie was, ze is net terug. Ze hebben die vader dus gewoon zien hangen :( en dat was niet aan de boom maar aan het klimrek.

    Ze hebben daar met ze alle lopen zoeken in de bossen, fijn zo'n vakantie afsluiting :(
     
  17. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Erg zeg. Dat beeld raak je nooit meer kwijt denk ik.
     
  18. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nee precies, ze is ook helemaal over de toeren ( logische ) ze wilt het liefst terug om te zoeken maar ze hebben daar het idee dat de kids er nooit zijn geweest, alleen die vader is daar geweest, althans dat denkt iedereen daar omdat de kids niet eerder zijn gezien.
     
  19. JongeMama22

    JongeMama22 Niet meer actief

    Ik hoop heel erg dat de jongetjes nog leven maar ik vrees voor het ergste. Als de kindere nog leven, dan zouden ze toch bij iemand aanbellen of wat dan ook dat ze hulp nodig hebben? Maar ja aan de andere kant. Waar heeft de vader zijn kinderen gelaten?
     
  20. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ben er helemaal misselijk van, ik krijg nu ineens allemaal inside information over die man. Brrr

    Hij blijkt ook een vriendin te hebben, daar hoor je niemand over in het nieuws, zouden ze dan daar niet kunnen zitten?

    Ik hoop echt van harte dat de kids in orde zijn.
     

Deel Deze Pagina