Bah enge film gekeken

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door nazli21, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Gisteravond heb ik dus naar een enge film "sinister" gekeken en kon snachts niet meer slapen. Ik deed mijn ogen dicht en de film kwam automatisch in beeld en omdat er kinderen in dat film spelen ben ik nu bang van mijn eigen kinderen. Bahh ik haat enge films, maar kijk ze toch.

    Moest het effe kwijt.
     
  2. Blemma

    Blemma Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Haha heel herkenbaar.
    Vanavond maar sneeuwwitje kijken voordat je slapen gaat ;
     
  3. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hihi ja dat kan soms best even blijven hangen ja... :p
     
  4. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hahaha ik haat ze ook! en toch blijf ik idd zulke films kijken, maar wel alleen als ik niet alleen ben en dus bij mijn vriend slaap zodat ik helemaal in hem kan kruipen als ik bangepoeperdachtig ga doen :D
     
  5. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik durf ook helemaal niet alleen te kijken/slapen. Maar mijn man was ook zo verveled dat hij mij ook bang maakt. Gisteravond was ik in de kamer komt hij heel zachtjes sluipen en daar schrok ik van :(
     
  6. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh haha sinister is wel freaky ja maar ik kon er wel makkelijk van slapen want hij was zo lang dradig hahaha
     
  7. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Ik keek eerst ook vaak van die horror films terwijl ik er niet tegen kon.
    Lag altijd een halve nacht wakker en schrok overal van.
    Nu kijk ik al een paar maanden niet meer van dat soort films en toch heb ik nog steeds 's nachts of 's avonds wel eens dat er zo'n film door mijn hoofd schiet en dat ik weer bang word;)

    Ik vind het trouwens wel vreemd dat ze kinderen laten meespelen in dit soort films. Tuurlijk is het tijdens de opnames niet eng maar het lijkt mij niet goed voor die kinderen...
     
  8. Talvi

    Talvi Niet meer actief

    Dan kijk je ze overdag. En dan savonds een leuke comedy oid, misschien dat je die enge film dan sneller vergeet.
     
  9. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    bang van je eigen kinderen :p

    Weet je waar ik wel bang van werd...vooral toen mijn man zei: o kijk net Chucky....is van onze nieuwe Furby ( dochter gekregen voor haar verjaardag)

    Die ging "veranderen"en toen werd hij van lief naar boos...met een mannenstem...brrr ( inclusief boeren en scheten laten)

    Toen sloeg mijn hart gewoon even over :D:)

    Hi i'm chucky...wanna play?
     
  10. Talvi

    Talvi Niet meer actief

    Ohh Chucky!! Was ik vroeger ook erg bang van geworden.. Ik heb ze vorig jaar allemaal weer een keer gekeken en ik vind ze nu best grappig haha. Waar ik nog wel de bibbers van krijg zijn tuinkabouters. Ooit zag ik een stukje van een film over evil tuinkabouters, sindsdien ben ik er bang van.
     
  11. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hahaha chucky kijk ik wel. Word ik niet bang van.

    Maar sinister vond ik wel echt eng hoor.. Vind het ook niet normaal dat ze kinderen laten spelen. Bah hoe die kinderen hun eigen familie vermoord bah :(..

    Snachts moest ik naar het toilet en alle lichten mosten aan.
     
  12. sietsie

    sietsie Bekend lid

    13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Oh bah, even de trailer gekeken en de kriebels trekken me nu al over de rug. Ik trap er ook steeds in, blijf dat soort films kijken (vooral omdat mijn vriend ze graag ziet). Met als gevolg dat hij eigenlijk niet voor me, maar ook niet achter me mag lopen als we de trap op gaan. Vind alles dan eng :).
     
  13. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Hahah dat had ik ook een keer dat ik zo bang was.. Mijn man deed het licht uit en ik dacht daarna dat ie mijn naam noemde. Dus ik zeg in het donker "wat is er?" Zegt ie: "ik zei niks"... Ik: "Je zei mijn naam!"
    Hij: "helemaal niet"
    Ik: "Doe dat licht aan!! nou ben ik helemaal bang! Iemand zei mijn naam!"
    Na lang aandringen mocht het licht toen even aan blijven.
    Hahahah ik voelde me wel net een klein kind maar ik kon er niks aan doen dat ik zo bang was. Kwam door die rotfilm...;)

    Niet goed voor ons dames...:p
     
  14. Suzzert

    Suzzert Fanatiek lid

    12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik had dat bij paranormal activity ik vind dat zo'n ontzettende enge film! Echt nog kan ik hem wel eens eng vinden als ik er aan denk
     
  15. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    sinister ken ik niet, dalijk eens de trailer bekijken

    vroeger hield ik van enge films, hoe enger hoe beter

    maarr,...toen werd ik zwanger en op één of andere manier durf ik geen enge films meer te kijken, geen idee hoe dat komt maar het hoeft maar een beetje eng te zijn en dan heb ik al angst als mn mannetje een nacht voeding wil, dan sta ik heel langzaam op, overal de lichten aan haha

    voor mn zwangerschap kwam paranormal activity al uit, echt eng vond ik die maar toen was het nog hoe enger hoe liever, nou als ik nu mn baby bespied op de babyfoon heb ik soms angst dat ik andere dingen ga zien als hem haha erg! ;)
     
  16. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Mij lijkt "mama" zo'n engerd. Wil hem wel graag zien maar het voorstukje vind ik al doodeng haha.
     
  17. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    .

    sinister is ook gemaakt door de producer van paranormal activity!!!
     
  18. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Dat dacht ik ook, tot ik het verhaal kon. Toen vond ik het eigenlijk heel erg zielig voor Mama :(
    Ze is alleen een beetje rigoureus en dramatisch.
     
  19. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    eng? Die is nie eng joh! hihihi.

    Schrik niet zo snel ergens van, en dromen ook niet.....maar begrijp het wel hahaha, vriendin is er ook zo eentje.....schrikt dan al van een scheet van haar vriend hahahaha
     
  20. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Ik was eerst ook nergens bang van. Kon altijd naar alle films kijken en vond dat geweldig... (achteraf wel soms een beetje angstig maar niet zo erg)
    Toen ik zwanger raakte keek ik liever geen horror meer. Nu ik een kindje heb kan ik nergens meer tegen:p
    Mijn broertje komt hier wel eens een filmpje kijken en dan wil ie graag horror kijken. Ik zeg dan "ga je gang, maar ik kijk niet mee!"
    Helemaal als mijn man nachtdiensten heeft dan doe ik het zowat in mijn broek haha
     

Deel Deze Pagina