21 dagen overtijd positief/negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Preciousbabie, 21 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preciousbabie

    6 okt 2011
    42
    22
    8
    Vrouw
    Eindhoven
    Hoi dames

    1augustus ben ik voor het laatste ongesteld geworden. Nu ben ik de laatste tijd vaker overtijd 2/3 weken. Nu heb ik vanochtend een test gedaan van de action die heeeeel licht positief uitkomt. Ben vanmiddag een early -4 gaan halen en deze was negatief. Kan het nog steeds niet geloven dus heb nu net een van clear blue gehaald waaraan je kan lezen of je wel of niet zwanger bent en deze geeft niet zwanger aan. Voel me verder ook niet echt zwanger eerlijk gezegd. Jaa sorry ben er echt van geschrokken vanochtend en wil het graag zeker weten.. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het zelfde probleem en bleek dus zwanger met een licht streepje omdat de hcg gehaltes langzaam stegen zijde ze al gelijk dat het een miskraam zou worden. Er huppeld hier toch een vrolijk jongetje van 5 rond! Toch snap ik niet waarom mijn volgende testen negatief uitslaan.
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Waarop baseer je dat je overtijd bent? Heb je gebruik gemaakt van ovulatietesten of temperatuur je? :)
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  3. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Goede vraag! Pas als je zeker weet wanneer je eisprong heeft plaatsgevonden, bij voorkeur door middel van ovulatietesten en temperaturen, kun je spreken van 'overtijd zijn'.
     
  4. Preciousbabie

    6 okt 2011
    42
    22
    8
    Vrouw
    Eindhoven
    Nee ik dacht dat je 28 dagen na je laatste "ongesteldheidsdag" overtijd bent? Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad tot april dit jaar begint het steeds langer te worden.
     
  5. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Als je cyclussen steeds langer worden zou je eens contact kunnen opnemen met je huisarts hier over.

    De cb testen zonder weken indicator hebben best wat hcg nodig. Die met weken indicator minder.

    Het kan zijn dat de zwangerschapstest reageert op je eisprong. Het beste is om morgen ochtend weer met een actiontest te testen en te kijken of je daar weer een streepje op ziet en of hij oploopt. Heb je toevallig een foto van de test van vanmorgen? En van welk merk heb je de early gehaald?
     
  6. Preciousbabie

    6 okt 2011
    42
    22
    8
    Vrouw
    Eindhoven
    Die earlytest heb ik van de action. Ben dinsdag bij de huisarts geweest voor mijn lange cyclussen de laatste tijd ze zij dat het waarschijnlijk door de stress komt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.983
    1.638
    113
    Ik zie het streepje best duidelijk eigenlijk. Die andere testen waren wellicht minder gevoelig. De digitale zijn sowieso wat minder gevoelig. Die zonder weken al helemaal. Lekker verder testen met de action dan kun je zien wat er gebeurt.
     
  8. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    + 1!

    Ik zou nog even doortesten
     
  9. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Heb deze testen van de action afgelopen maand en gister gebruikt en bij mij blijven ze echt wit als ik niet zwanger ben! Zie bij die van jou wel een lijntje. Ik zou nog een keer dezelfde doen om te vergelijken.
     
  10. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Ik vind het streepje toch wel heel duidelijk.
    Maar het zo zomaar kunnen zijn dat je tegen je nieuwe eisprong aanzit.
     
  11. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Zie idd het streepje. Even doortesten met de zelfde test en hopelijk lopen ze mooi op. Vind het trouwens wel wat kort door de bocht van je HA, maar goed misschien is het verder niet nodig en ben je nu gewoon zwanger. Ben benieuwd naar je volgende testen!!!
     
  12. Preciousbabie

    6 okt 2011
    42
    22
    8
    Vrouw
    Eindhoven
    Ik zal morgenvroeg nogmaals testen met die van de action heb er toevallig nog eentje over van vanmiddag. Ik zal laten weten wat eruit komt! Spannend
     
  13. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Ben benieuwd
     
  14. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Als je 1 augustus ongie bent geweest en je huisarts stuurt je met die slappe reden weg....
    ik was allang naar een andere gegaan.
    Ze had op zn minst vindt ik bloed moeten laten trekken.
    Maar idd ik vindt het streepje ook heel duidelijk. Waarom haal je geen predictor early?? Of een 2v5 kV
    Die hebben weinig nodig dus dan zou je wel wat duidelijkheid moeten hebben.
    En idd even door testen kijken of je een oploopt krijgt op de action
     
  15. Preciousbabie

    6 okt 2011
    42
    22
    8
    Vrouw
    Eindhoven
    Hoi dames

    Ik heb net een early test gedaan die ik van gistermiddag nog heb en ik zie geen streepje.. neem aan dat ik meer op deze test zou zien dan op een gewone action test? Wel raar dan zou het dan toch gewoon een indroog streepje zijn geweest?? Of zou ik nog een normale action test moeten doen??
     
  16. Hondagirl25

    Hondagirl25 Fanatiek lid

    23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Hr
    Heb je een foto toevallig maak niet uit wat voor test
    Zou bijna denken dat het heeft gereageerd op je eisprong
     
  17. Stretchfield

    Stretchfield Bekend lid

    3 jun 2015
    603
    108
    43
    De ene test is de andere niet. Bij de ene reageerde de early heel goed en bij de ander niet. Ik zou alleen de zelfde testen kopen/doen en die vergelijken. Dus de test houden waar je streepje op had, daarmee Kun je een op of af loop goed zien.
     
  18. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik lees wel eens dat sommigen met de action early minder duidelijk testen dan de normale... Zou even Kruidvat 2 voor 5 euro halen, die reageert al heel snel
     
  19. Preciousbabie

    6 okt 2011
    42
    22
    8
    Vrouw
    Eindhoven
    Okee dankjewel dames!! Ik houd nog een beetje hoop ik zal vanmiddag dan nog een pakje halen bij de action de normale dan waar ik wel licht positief mee heb getest als deze morgenvroeg negatief zijn weet ik genoeg en zal het toch een indroogstreepje zijn geweest of het heeft gereageerd op mijn eisprong..
     
  20. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Nee, dit klopt niet.Je schrijft zelf dat je wel vaker 2 tot 3 weken overtijd bent, dus dan heb je immers helemaal geen standaard cyclus van 28 dagen? Dan heb je een onregelmatige cyclus. Je moet nooit uitgaan van je vorige cyclussen om te berekenen of je al dan niet overtijd bent. Overtijd zijn bereken je aan de hand van je eisprong.

    Aangezien je onregelmatig ongesteld bent, zou je test ook op een ovulatie kunnen reageren en ja dat is goed mogelijk.

    Ik zou de komende dagen doortesten zoals mijn voorgangers zeggen. Het streepje moet oplopen en donkerder worden. Loopt het streepje af en wordt het lichter, dan heeft het mogelijk op je eisprong gereageerd.

    Ik duim voor een zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina