3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Oh ik heb het liefst een baby die snachts helemaal niet wakker wordt...:roflmao:
    Helaas na bijna 14 maanden nog steeds geen doorslaper.
     
  2. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Eppo82, klein kansje inderdaad, dus niet heel raar dat het niet raak is. Maar toch, was wel heel leuk geweest natuurlijk :)

    Haha, @Loetje88, helemaal niet wakker is natuurlijk ideaal :D maar de eerste tijd wil ik best nachtvoedingen geven, maar mijn zoon bleef na het drinken altijd uren wakker. Gelukkig was dat na 8 maanden over en is het nu een slaapkop.
     
  3. roever

    roever Niet meer actief

    Oei oei oei,
    Dan mogen we hier wel een beetje in ons handjes knijpen denk ik!
    Oudste sliep al heeel snel de nachten door!
    En jongste met een maand of 4...
    Maar..... vanaf a 5/6uur gaan hier alle luchtalarmen af!!
    De jongst begint echt te blèren ! En proberen we nog een uurtje zoet te houden met speentje..
    Maar vanaf half 7/7uur gaat de oudste ook af! En niet zo zuinig ook!!!
    We liggen tijd met een grijns in ons bed want we horen dan alleen maar;
    “Heeeeeelllllll!” (Lees: help!!!)
    “Vast!” (Denkt altijd dat ie ergens aan vast zit)
    “Wraaaaaaaauwwwww” (en dat hij een monster is!)

    En daartussendoor hoor je jongste frummel te grommen en blèren haha
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  4. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Haha @roever, klinkt gezellig 's ochtends!

    We hebben inmiddels wel goede slapers gelukkig. Naar mijn idee is de oudste vaak te vroeg wakker, maar dat is meestal een uur of 7, dus echt wel netjes voor een kind. De jongste is een heerlijk slaapkopje, die slaapt het liefst tot half 9. Helaas moet ik hem op schooldagen altijd wakker maken. En 's avonds om half 8 slapen ze allebei, dus we hebben echt niet te klagen (en de jongste slaapt 's middags ook nog een uur of 2).
     
  5. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Oh wat heerlijk van die uitslapers! dat is sowieso hier nooit geweest. Altijd wel tussen zes en zeven wakker. Maar door de jongste is dit nu ook eerder vijf a zes uur. Ik ben al blij als ik tot zes uur kan slapen hahah. Maar oke ooit wordt het beter
     
  6. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Hier ook geen uitslapers hoor, allevier niet, het is nu gelukkig tussen half 7 en 7 uur. De oudste 2 gaan er altijd om 7 uur uit (die kan ik inmiddels uitleggen dat dat een normale tijd is, en dus niet eerder hun bed uit mogen) ook in de vakanties. :cool:
     
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ik reageer van de week even uitgebreid hoor dames! Nu heerlijk gesetteld in het vakantie huisje:)
     
    Eppo82 vindt dit leuk.
  8. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Lekker @Roosie91 geniet ervan!

    @slapen: ik bof wel met onze meiden, ze sliepen allebei met 6 weken door. De jongste heeft wel later een fase gehad van twee maanden (6-8 maanden) waarin ze geregeld wakker was ‘s nachts en dan echt niet meer ging slapen, ik denk verlatingsangst oid. Was echt killing! Nu slapen ze eigenlijk altijd rond half 8 klokje rond tot half 8. Tenzij ik moet werken dan maak ik ze rond half 7 wakker (zo zielig!)

    @MaLuc balen hoor dat je ongi bent, hoewel het een kleine kans was, is het toch jammer! Maar als het ooit echt zover komt is het veel leuker als jullie er allebei echt voor gaan en het is dan raak!

    @hier: ik ben echt alleen maar of met de meiden bezig of achter Mn laptop :( lesvoorbereidingen, huiswerk etc bleh saaie vrijdagavond. Man is uit eten met vrienden en ik ga morgenavond uit eten met vriendinnen... haha lekker gezellig :roflmao:
     
    Eppo82 en Rosy90 vinden dit leuk.
  9. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Roosie91, geniet van jullie vakantie!

    @Mississippi, mijn man is blij dat ik ongesteld ben, dus inderdaad maar beter zo. Hij wil liever wachten tot we verhuisd zijn.

    Haha, gezellig bij jullie ;) ik ben gisteren wel gezellig met mijn man uit eten geweest, het was onze trouwdag (6 jaar alweer!).
     
    Mississippi, Eppo82 en Rosy90 vinden dit leuk.
  10. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
     
    MaLuc vindt dit leuk.
  11. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    MaLuc vindt dit leuk.
  12. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @MaLuc , gefeliciteerd nog met jullie trouwdag! Stiekem toch jammer van de ongesteldheid, wanneer je een sterke wens hebt is er toch altijd die hoop...

    Slapen, tja dat is hier ook nog wel een dingetje haha. Onze oudste sliep met 9 weken al heerlijk door en is nog steeds een goede slaper. De middelste was dus even een flinke tegenvaller wat dat betreft. Die sliep met 14 maanden pas door, maar zit nu weer in de fase dat hij niet naar bed wil in de avond. Meneertje is ook een enorme mammaknuffelaar. Als baby sliep hij pas goed als hij echt naast mij lag, met ergens iets van lichaamcontact. Een handje op zijn wang of buik bijvoorbeeld. Hij heeft dan ook heel lang in de cosleeper geslapen en daarna hebben we ons bed tegen de muur gezet omdat hij in de nacht vaak wakker werd en pas verder wilde slapen naast mij. Het waren gebroken nachten maar ik genoot er ook wel van, dat kleine mannetje zo dicht bij me.
    Bij de jongste hebben we het meteen goed aangepakt. Vanaf dag 1 in de cosleeper en toen ze er aan toe was begon ze met slapen in haar eigen bedje maar er staat nog steeds een ledikant naast mijn bed omdat ze daar regelmatig in de loop van de nacht of vroeg in de ochtend naartoe verhuisd.

    Oww die mannen en hun opmerkingen... Mijn man maakt ook regelmatig van die "grapjes" over een kindje maken. Ik vind dat echt niet leuk want het geeft dan toch wat hoop.

    Laatst had ik ook echt een leuke discussie met mijn moeder. Die heeft het gevoel dat we er maar niet aan moeten beginnen nog aangesterkt... Ik had een onrustige huid en maakte de opmerking dat ik bijna de neiging had weer aan de pil te gaan. Toen ik aangaf dat ik dat echt niet wilde omdat ik de hormonen in mijn lijf even zat ben begon ze dat andere anticonceptie toch ook hormonen afgaven. Ik maakte de opmerking dat dat niet geldt voor condooms. Begon ze een heel verhaal, dat die echt niet 100% betrouwbaar zijn en dat de kans met mijn vruchtbaarheid best groot zou zijn dat het "mis" gaat. En dat ik er toch wel echt goed over na moest denken, want een vierde kost geld en ruimte en zij wist niet of ze het dan zou zien zitten om op 4 kinderen te passen (wat ik goed kan begrijpen want die 3 zijn al enorm vermoeiend). Na een tijdje vroeg ik haar voorzichtig waarom ze dit hele verhaal eigenlijk vertelde want ik had het helemaal niet over een vierde gehad.
    Maar ik vroeg het me daarna wel af... heeft ze dan echt gelijk en zijn we onvoorzichtig bezig? Ik kan me dat niet echt voorstellen...
     
  13. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wat een onzin! Vind ik niet hoor. Als je zo gaat denken kan je overal wel aan gaan twijfelen toch? De pil is ook niet 100% veilig. Dat is niks als je er goed over nadenkt.
     
  14. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Inderdaad, alleen geen seks hebben is 100% veilig ;)
    En de pil is niet per se veiliger dan het condoom. Je moet echt kiezen wat bij je past. :)
     
  15. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Rhombi, wat een onzin en sowieso heeft je schoonmoeder daar toch niks mee te maken?
     
  16. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Haha owwnee dit soort gesprekken heb ik echt niet met mijn schoonmoeder hoor ;) Dit was mijn eigen moeder, die volgens mij gewoon een beetje in de stress schiet bij het idee dat ze in de toekomst op 4 kinderen moet gaan passen haha. Maar dan nog, ons leven. Ze mag advies geven maar wat we ermee doen is onze zaak :)
     
  17. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Haha, oeps, te snel gelezen :D
     
  18. Ajaxfan

    Ajaxfan Lid

    5 aug 2018
    25
    8
    3
    Vrouw
    Hoi Dames,

    Excuus dat ik zo weinig laat horen maar heb denk ik flink last van mijn hormonen pfff stomme prikpil

    Voel me sinds de vakantie goed ziek, en vooral afgelopen week.
    Kan niet slapen in de nacht omdat ik zulke zere borsten heb, het enigste wat lukt is op mijn rug liggen en niet bewegen doe ik dat wel verga ik van de pijn in mijn borsten. Met bh aan slapen werkt ook niet, nog steeds pijn en Word dan wakker met bloeduitstortingen op mijn borsten. Ook moet ik de hele dag en nacht elk halfuur na de wc om gek van te worden.

    Afgelopen zondag en maandag heb ik alleen maar lopen huilen kon gewoon niet stoppen, voel me moe en belabberd de hele dag.

    Gisteren met afvegen bruine afscheiding! Ik dacht yes word eindelijk ongesteld! Ma helaas gisteren de hele dag niks meer dan alleen ma ziek voelen en wat krampjes, vanmorgen ook helemaal niks meer.
    Alleen een dikke vette koortslip:cry:
    Merk nu echt dat de vermoeidheid en de hele dag en nacht pijn in mijn borsten mij een beetje op gaat breken. Hoop dat vandaag mijn menstruatie doorzet.

    Nu genoeg gezeurd haha Hoop dat jullie je beter voelen!
     
  19. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Jeetje!!! En dat alles van de prikpil? Wat een rotding zeg. Wist niet dat je zo pijn in je borsten kon hebben. Ik heb wel eens gevoelig maar niet pijn ofzo. Wat vervelend. Pfff die hormonen VRESELIJK! Je kan je er zo rot door voelen.

    Doen jullie ook al onveilig? Of wacht je eerst tot je een goede menstruatie hebt gehad?
     
  20. Ajaxfan

    Ajaxfan Lid

    5 aug 2018
    25
    8
    3
    Vrouw
    Wij doen het al onveilig, sinds dat ik gestopt met de prikpil. En we zien het wel zeg maar.
    Die prikpil is echt rotzooi bah hoop dat mijn menstruatie eraan komt dan is het allemaal wat makkelijker plannen etc hahaha
     

Deel Deze Pagina