3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Oh bah, wat een rotding, die prikpil! Hopelijk is je cyclus gauw weer op orde en ben je dan heel snel zwanger @Ajaxfan!
     
    Ajaxfan vindt dit leuk.
  2. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Oh wat vervelend @Ajaxfan
    Ik ben blij dat mijn huisarts toentertijd de prikpil heeft afgeraden als ik nog een kinderwens zou hebben.
    Als ik zo hier lees en om me heen hoor wat voor ellende het is om er mee te stoppen, pfff.
    Sterkte met het ontpillen en hopelijk snel ongesteld of beter nog gewoon zwanger :)
     
    Ajaxfan vindt dit leuk.
  3. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja ik ben sowieso geen fan van hormonen maar die prikpil lijkt me al helemaal niks. Ik ben heel gevoelig voor hormonen, sowieso al met een natuurlijke cyclus last van, laat staan toen ik nog aan de pil was vroeger, vreselijk!

    Oh spannend, dus je zou zelfs al elk moment zwanger kunnen worden want je weet natuurlijk niet wanneer je weer een eisprong hebt.
     
  4. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Maar even wat anders, sinds wanneer heb je zo last van je borsten? Heb je ook al een zwangerschapstest gedaan? Want je kan natuurlijk zonder eerst ongesteld te worden al ieder moment zwanger worden. Niet dat je klachten daar van komen?
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  5. Ajaxfan

    Ajaxfan Lid

    5 aug 2018
    25
    8
    3
    Vrouw
    Ja dat vind ik het lastige van alles dat je niet weet wanneer je moet testen etc want je kan wel zwanger worden voordat je menstruatie op gang is.
    Daarom hoop ik dat het nu doorzet, toen weer alleen wat bruin waarop mijn vriendin zei innestelingsbloed grr zelf nog niet aan gedacht dus ga je er toch weer over nadenken.

    Toch heb ik geluk dat er nu "wat" gebeurd in mijn lichaam, bij de prikpil staat 6/9 maanden voor met uitloop tot een jaar.
    Ben midden juli gestopt met de prikpil dus op zich best nog wel snel
     
  6. Ajaxfan

    Ajaxfan Lid

    5 aug 2018
    25
    8
    3
    Vrouw

    Ik had altijd al zere borsten met de prikpil, daarom haalde ik hem met 10 weken op ipv 12 weken.
    Sinds ik gestopt ben de hele tijd maar sinds een week anderhalve week echt heel erg extreem.
    Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan die was negatief
     
  7. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Jeutje wat staat daar een lange tijd voor zeg, dat is dan lang wachten als je een kinderwens hebt. Hoop echt echt echt van harte dat het snel weer een beetje op orde is zodat je wat meer inzicht hebt in je cyclus zodat je er wat gerichter mee aan het werk kan...om het zo maar te zeggen.

    Hier begint het ook zoooooooooo te kriebelen! Ik verheug me er echt al op eerlijk gezegd. Maar moeten nog even een half jaartje wachten. pffffffff lastig!!!!!
     
  8. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Wat duurt een half jaar dan lang, hè @Loetje88?

    De oplevering van ons huis is toch eerder dan verwacht, dus hopelijk is mijn man snel van zijn bedenkingen af ;)
     
  9. Ajaxfan

    Ajaxfan Lid

    5 aug 2018
    25
    8
    3
    Vrouw
    @MaLuc oo das wel goed nieuws dan!! Nu je man ook even wat eerder.

    @Loetje88 halfjaar klinkt zolang en zo zou het ook wel voelen, maar eigenlijk vliegt de tijd dus zo maar zien;)
     
  10. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Oh absoluut! We gaan alweer richting de feestdagen en we gaan eerst nog verbouwen dus alle (leuke) stress en spanning en regel dingen hebben we ook nog vooraf! Dan vliegt de tijd helemaal!

    Ik zou graag na de verbouwing willen beginnen. Lijkt me het ideale moment haha. Maar eerst moet manlief nog even om. Maar toch als ik hem soms hoor praten dan denk ik ja je wilt wel. hij wilt het alleen nu nog niet vast leggen. Dus ik heb wel vertrouwen dat dat goed komt. Hij zei van het weekend ook ineens ik zou nog echt wel graag een dochter willen ook...nou als je niet nog graag een derde zou willen dan zou je dat niet zeggen lijkt mij...dan ben je daar niet mee bezig...maargoed mannen zijn meester in misleiden en vrouwen meesters in signalen verkeerd lezen hahaha maar toch denk ik dat het wel goed komt.
     
  11. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Oh ik hoop het ook echt voor je! Wel spannend allemaal zeg, ook leuk een nieuw huis enzo...spannend
     
  12. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Wow hoop gekletst weer, haha.

    @Ajaxfan ik heb idd ook wel eens gelezen dat de prikpil niet word aangeraden met een kinderwens, maar dat daar zoveel tijd voor stond wist ik ook niet, jeetje zeg!

    @Loetje88 haha herkenbaar die kriebels, vreselijk vind ik het :roflmao:

    @MaLuc dat is fijn! Hopen dat je man erin mee gaat :p
     
  13. roever

    roever Niet meer actief

    @Ajaxfan ook vanuit hier ga ik duimen dat allee gauw weer rustig word in je lichaam! Vervelend ....



    #kriebels
    Pfff hier ook al half jaar!
    Maar.... nog heeeeeel even geduld
    Gisteravond was manlief weg en de beide jongens van 2 en 6 maand lagen zo ongelovelijk heerlijk samen op het kleed te “spelen” met autootjes
    Ik vind het zo bizar hoe gek ze al op elkaar lijken te zijn!
    En pff ja hoor, zie er nog wel 1 of 2 lekker naast keuvelen..

    Bijna.............
     
    Eppo82 vindt dit leuk.
  14. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hai ladies!

    Hoe gaat het hier met iedereen?

    Mijn beste vriendin is gister bevallen van haar derde kindje. Ohh ik smelt helemaal van de foto’s! Heerlijk! Nu wil ik het nog meer :roflmao: ik ga vanmiddag even langs bij ze... :) zo leuk!
     
    roever en Rosy90 vinden dit leuk.
  15. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ooooh @Mississippi, wat heerlijk om vanmiddag weer zo'n kleintje te mogen zien. Veel plezier alvast!

    Hier gaat het goed! Gisteren werd mijn dochter 5 en 's avonds gaf mijn man aan dat hij ook wel echt voor een derde kindje wil gaan. Zo leuk! En spannend :)
     
    Mississippi en Rosy90 vinden dit leuk.
  16. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjewel!

    Oh wat fijn! Eindelijk een knoop doorgehakt! Wanneer wil hij het? Hier loopt mijn man nog steeds met de meer praktische bezwaren: auto, kamer, zwangerschap (die niet over rozen ging de laatste keren) dus we hebben het er voorlopig niet over.
     
  17. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ohh spannend @MaLuc !!! Hier hebben we ook goede gesprekken gehad en hoewel mijn man nu nog niet wil zeggen dat hij het wilt weet ik bijna wel zeker dat hij het wel wilt. Ik ben stiekem al aan het aftellen haha.

    @Mississippi ohhh als je eenmaal die kleintjes weer ziet. Dan wordt het helemaal moeilijk! Knuffel ze!

    Grappig hoe de meeste aan het begin van het topic nog met de grootste twijfels zaten en er nu al zoveel de knoop hebben doorgehakt hihi
     
  18. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Loetje88, grappig hoe die twijfels dan toch verdwijnen hè? Komt ook wel door het praten erover. En als ik de wens niet had gehad, was het echt wel bij twee gebleven, de wens voor drie komt echt bij mij vandaan. Maar mijn man ziet het nu wel zitten gelukkig.
     
  19. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig!!! En fijn he om er over te praten. Door dat kom je er idd achter hoe je je echt voelt.

    Ik heb ook de wens benadrukt bij mijn man. Maar hij wilt nu nog geen keuze hoeven maken maar aan zijn manier van praten hoor ik wel dat hij wel wilt. Hij wilt er alleen gewoon nog niet mee bezig hoeven zijn. Heb ook benadrukt dat het een wens van ons beide moet zijn en dat als hij echt niet wilt hij daar eerlijk in moet zijn.
     
  20. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hoi Dames, ik kom ook graag weer meekletsen! Ondertussen is mijn spiraal verwijderd (JOEPIE). Ineens waren daar toch twijfels vorig jaar,want man ineens chronisch ziek.. Maar nu alles stabiel is en hij ook helemaal enthousiast is gaan we er volle bak voor!
     

Deel Deze Pagina