4 cm ontsluiting,geen weeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door malika, 5 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malika

    malika Lid

    29 okt 2005
    23
    0
    0
    hoi hoi

    ik heb al meer dan een week 4 cm ontsluiting , krijg wel steeds harde buiken maar om de 3 4 minutenmaar ze duren maar 40 sec en doen niet echt pijn. dat blijft zo een uurtje of twee aanhouden en dan zakt het vaak weer af en zo is dat al de hele week bezig.

    ik ben nu 38,5 maar er gebeurt verder maar niks, ben ook al in het ziekenhuis geweest en daar doen ze verder ook niks wat ik eigenlijk erg raar vind want bij mijn middelste zoon had ikmet 37,1 3 cm en toen hebben ze mijn vliezen gebroken en toen ging alles beginnen maar nu loop ik zo maar door en weet dus niet wat me te wachten staat.

    ook kan ik niet veel meer lopen want het doet gewoon heel erg pijn en heb het eigenlijk een beetje gehad.

    hebben jullie ook wel eens zo iets meegemaakt?
    want ik daht toch echt dat ze je vliezen gingen breken als je 3 m hebt ik had 3 dagen geleden al 4 cm dus wie weet wat het nu onder tussen is?

    gr malika
     
  2. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zou het nog een keer aan je vk of gyn vragen.
    Toevallig liep een vriendin van me vorige week al een tijdje met 3 cm ontsluiting en rommelde het heel erg maar zette ook niet door. toen heeft de vk ook haar vliezen gebroken.

    Ik loop nu met 2 cm ontsluiting ( dat was het woensdag tenminste ) en ben wel gestript. misschien is dat ook nog iets om bij jou te proberen.
     
  3. malika

    malika Lid

    29 okt 2005
    23
    0
    0
    ik word er echt helemaal gek van, ze hadden me wel opgenomen in het ziekenhuis om daar een nachtje door te slapen en dat is na die spuit ook wel gelukt maar verder kon ik gewoon weer naar huis,

    met de mededeling als ik echt moet gaan zuchten kom dan maar terug.
    maar er gebeurt verder maar niks en zuchten hoef ik ook niet ( bij mijn vorige bevalling ook niet trouwens, had toen wel weeen)

    dinsdag moet ik weer naar t ziekenhuis voor controle maar eigenlijk vind ik dat echt te lang duren want ik kan echt geen kant meer op. zelfs trap lopen is moeilijk en dan heb ik nog 3 kindjes waarvan de jongste 2 jaar is dus je raad het al....... daar moet ik ook heel de dag achteraan.

    dus van mij mag het echt vandaaaaaaaaggggg pfff
     
  4. lautje84

    lautje84 Lid

    24 jul 2007
    93
    0
    0
    Schrik niet, ik heb 3 dagen met 6 cm ontsluiting gelopen... Waarschijnlijk al langer, aangezien ik werkelijk nooit harde buiken of iets degelijks heb gehad. :confused:
    Ik heb er dus niets van gevoeld!

    ( De overige 4 cm waren trouwens een HEL, het is dus niet zo dat je bevalling dan dus ook een eitje is... :( )

    x
     
  5. malika

    malika Lid

    29 okt 2005
    23
    0
    0
    ben vandaag weer naar de verloskamers geweest.
    vanavond krijg ik weer een prik om goed te kunnen slapen en morgen gaan ze me eindelijk inleiden....

    ik laat t wel weten hoe het afgelopen is........
     
  6. lillebi

    lillebi Actief lid

    21 feb 2008
    249
    0
    0
    bij de laatste twee werd ik ingeleid en in het zkh, had ik al 5 cm ontsluiting, niks van gemerkt, nu is het zo dat hoe meer kinderen je krijgt je eigenlijk al snel ontsluiting heb, cm of 2 , waar je niks van voelt, volgens mijn gyn. ik vond het best scheelde weer de helft :D
     

Deel Deze Pagina