4 kids in 4,5 jaar

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door jetje7891, 31 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Mensen hebben altijd wel wat te zeggen. Bij ons lukt het niet voor de 2de en mensen vragen steeds wanneer de 2de komt, ook niet leuk. Het is nooit goed:confused:

    Wil je wel succes wensen ( op een goede manier hoor :p ) Gezellig boel straks :)
     
    jetje7891 vindt dit leuk.
  2. Monique1985

    Monique1985 Fanatiek lid

    7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Hier ook 3 in 4 jaar tijd..
    Toen de jongste kwam had ik 3 kids onder de 4 ..
    je hoort rare dingen en helemaal als ik zeg dat het ook nog 4 jongens zijn ( de 1ste en 2de zit nog net geen 4 jaar tussen derest ging in een rap tempo Haha )
    Heerlijk zo’n groot gezin hoor ..
     
    jetje7891 vindt dit leuk.
  3. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.583
    4.625
    113
    Ik denk dat de reacties heel erg afhankelijk zijn van jullie situatie. Als jullie een goede stabiele relatie hebben en de kinderen alles kunnen bieden (zowel materieel als emotioneel) zullen de reacties meevallen.

    Maar ik ken ook een gezin dat hun zaakjes niet voor elkaar hadden (een puinhoop op verschillende gebieden). Dan zijn de reacties niet zo gek.
     
    jetje7891 vindt dit leuk.
  4. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Precies het is nooit goed. Hier zit er 7 jaar tussen de kinderen en ook ik kreeg vragen of het een ongelukje was en bij de vk en het cb of ze wel dezelfde vader hebben ivm het leeftijdsverschil.
     
    Posh en jetje7891 vinden dit leuk.
  5. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.079
    3.520
    113
    Tja mensen zeggen altijd wel iets. Blijft weinig over te zeggen als je alle meningen zou verbannen.. en je maakt er zelf een topic over aan dus zelf vind je het ook wel een beetje bijzonder

    Ik vind niet zoveel, ieder zijn eigen keuzes! Als dit bij jullie past dan is het goed toch? Veel geluk
     
    jetje7891 vindt dit leuk.
  6. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Idioot he, bemoei je lekker met je eigen leven en dat ze dat durven te vragen over de zelfde vader :O Ik zeg nu ook dat het niet altijd gaat zoals je wil. Dan krijg ik weer allemaal van die idiote tips als je moet er niet te veel mee bezig zijn blablabla
     
    jetje7891 en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Het is inderdaad idioot dat mensen denken als het om zwangerschap en/of kinderen gaat dat ze hun ongezoute mening en goedbedoelde adviezen mogen rond strooien.

    En die tip is zo herkenbaar bijna lachwekkend zo vaak als ik die gehoord heb. Ging op het laatst net alsof doen of mensen de eerste waren met die tip en of ze het wiel daarmee hadden uitgevonden.
     
    jetje7891 vindt dit leuk.
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Dat laatste is een goede! zal er een serieus op in gaan bij die mensen. Even uitgebreid uitvragen hoe ik er dan niet mee bezig kan zijn en of ze mij kunnen helpen :thumup:
     
    jetje7891 en DastyQueen vinden dit leuk.
  9. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.439
    2.875
    113
    Ja! Dat heeft mij zo verbaasd toen ik zwanger was van de eerste. Je wordt opeens openbaar bezit ofzo. Iedereen heeft een mening over je (ongeboren)kind en jouw lichaam.
     
    jetje7891 en DastyQueen vinden dit leuk.
  10. Didi5

    Didi5 Actief lid

    17 nov 2012
    295
    41
    28
    Rotterdam
    zoals de meeste dames al zeggen. Er niks van aantrekken. Mensen hebben altijd wel iets te zeggen. Toen we bij de tweede een jongen kregen zeiden mensen ook heel snel oh nu ben je klaar je hebt nu een koningspaartje. Euh?? Watte? Dus tegenwoordig is m'n standaard zin als men iets te zeggen heeft. Ohhh neee ik ben eigenlijk pas begonnen:D Oh dan moet je hun blikken zien:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    jetje7891 vindt dit leuk.
  11. jetje7891

    jetje7891 Actief lid

    19 sep 2014
    142
    1
    18
    Wat fijn al jullie reacties! Ik ben ook nog best benieuwd hoe degene die 4 kids snel op mekaar hebben gekregen, hoe het gaat? makkelijker als met 3 kids of vind je t pittiger? bij alle vier borstvoeding gegeven of vond je t herstellen van je lichaam belangrijker of was dat beter? De zwangerschap v.d vierde; makkelijker of lastiger? Qua kwaaltjes enz... ik ben heel benieuwd!
     
  12. Posh

    Posh Niet meer actief

    Hier zit er vier jaar tussen en dan ook nog verschillende huidskleur.... reken maar uit wat voor opmerkingen ik al gekregen heb :roflmao:
     
  13. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.439
    2.875
    113
    Toen ik zwanger was van de derde zei iemand: huh maar je hebt toch al een jongen én een meisje?
    o_O
     
  14. Didi5

    Didi5 Actief lid

    17 nov 2012
    295
    41
    28
    Rotterdam

    Echt alsof je niet blij zal zijn met hetzelfde geslacht. Sommige mensen:confused:.....
     
  15. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Ik heb zelf "maar" 2 kinderen. Ik vind het altijd leuk om te zien als mensen grote gezinnen of meerdere kinderen hebben in 4 jaar tijd. Ik heb juist respect voor die ouders en denk dan: Wow, hoe zou het daar in huis zijn en hoe doen ze dat allemaal: boodschappen doen, naar bed brengen, zwemles bijwonen, etc. Mijn man werkt veel, dus ik sta er vaak alleen voor dus 2 kinderen is voor mij de max.
    Ik weet dus niet of je wat aan mijn reactie hebt, maar ik vind het dus leuk en heb veel pbewondering voor ouders met 4 kids.
     
    Didi5 en jetje7891 vinden dit leuk.
  16. tantetoos

    tantetoos Bekend lid

    17 nov 2010
    613
    527
    93
    Haha die opmerking heb ik ook gekregen toen ik zwanger was van de 3e... heb maar geantwoord dat we nog geen tweeling hadden dus dat we daar deze keer voor gingen :roflmao:
     
    Fristi2012 vindt dit leuk.
  17. Didi5

    Didi5 Actief lid

    17 nov 2012
    295
    41
    28
    Rotterdam

    Whahahaha geweldig terug geantwoord!! :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     

Deel Deze Pagina