5,5 weken zwanger en bruine afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BlonTje, 29 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlonTje

BlonTje Lid

29 aug 2018
    7
    2
    3
    Vrouw
    Afgelopen zaterdag heb ik met 5 weken een test gedaan, dit omdat bij de laatste zwangerschap het in week al 4 al mis ging. De test knalde! Terwijl ik hem achter mij neer had gelegd en mij een halve minuut later omdraaide was deze al positief! Ook zondag nog veel symptomen en ontzettend gevoelige borsten. Maandag had ik ineens bruine afscheiding en had ik minder symptomen. Vannacht werd ik wakker van kramp in mijn buik, dit duurde hooguit 10 minuutjes. Ik heb nog steeds af en toe bruine afscheiding ( dus niet de hele dag door, vooral bij het afvegen (sorry voor de details) maar ook mijn borsten zijn nu niet meer gevoelig en ook de andere symptomen zijn zo goed als weg. Volgende week vrijdag mag ik heen voor een vroege echo. Ik heb helaas ervaringen met miskramen, voor de geboorte van onze zoon heb ik ook al 2 miskramen ( dus heb er in totaal al 3 gehad)
    Heeft iemand ook positieve verhalen dat dit ook nog wel goed kan gaan? Ben inmiddels het vertrouwen in mijn lijf weer helemaal kwijt :(

2. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    Ik heb helaas ook alleen ervaring met een vroege miskraam, waarbij ik me ineens niet meer zwanger voelde, maar dat lag niet zozeer aan de kwalen, maar gewoon een gevoel van 'weten'. Intuïtie? Zwanger zijn brengt zoveel onzekerheid mee, wat ik wel vaak hoor en ook lees hier is dat kwalen op en af gaan en dat bruine afscheiding niets hoeft te zeggen. Volgende week vrijdag duurt natuurlijk nog een eeuwigheid voor je gevoel..

Hoop dat alles gewoon goed zit en je wat meer zekerheid krijgt door de echo!

3. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik heb tot aan ongeveer week 10 dagelijks heel veel bruine afscheiding gehad. Ik werd er ook heel onzeker van, maar ik ben nog steeds zwanger dus het hoeft niets te zijn.
    Hopelijk gaat het bij jou ook gewoon goed..

4. BlonTje

BlonTje Lid

29 aug 2018
    7
    2
    3
    Vrouw
    Rozeline, had jij nog wel ‘last’ van symptomen?

5. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik had ook veel krampen in het begin. Ik dacht echt dat ik ongesteld ging worden. Ik was vooral beroerd en moest af en toe spugen (maar dat was later dan week 5) en daarnaast niet veel klachten. Pijnlijke borsten enzo had ik pas later.

6. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Oh bah wat eng, hoe gaat het nu?
    Ik duim voor een goede echo en zwangerschap

7. BlonTje

BlonTje Lid

29 aug 2018
    7
    2
    3
    Vrouw
    Gister met vk gebeld en mijn zorgen geuit. Ik mag vandaag al komen voor een vroege echo. Ik weet dat ik nog geen hartactie zal zien maar wil wel weten of er ‘iets’ zit en of dat overeenkomt met mijn zwangerschapsduur. Gelukkig sinds gister geen bruine afscheiding meer!

8. Isayez

Isayez Actief lid

29 apr 2017
    311
    447
    63
    Vrouw
    Gelukkig mag je al langskomen! Ik hoop op een mooie echo!

9. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik heb beide zwangerschappen bruinverlies gehad. Bij mijn jongste zelfs 3 keer een heftige bloeding! Hier betekende het niets. Bij bloedverlies is het 50/50.....
    Ik had met 6.1 een kloppend hartje bij mijn oudste trouwens ;)

10. BlonTje

BlonTje Lid

29 aug 2018
    7
    2
    3
    Vrouw
    Ik ben vandaag 5.6 (naar mijn eigen berekening) ben benieuwd wat we gaan zien! Ik laat het jullie vanmiddag weten!

11. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Sterkte vandaag. Bruin verlies is meestal oud bloed. Ik hoop dat je een mooie echo krijgt.

12. BlonTje

BlonTje Lid

29 aug 2018
    7
    2
    3
    Vrouw
    Jaaaaaaa!!! Een goede echo met hartactie!! Had ik niet verwacht maar ben zoooo blij!!
    Over 2 weken mag ik opnieuw voor een echo om te kijken of het goed blijft groeien!

Beebylove en PBV vinden dit leuk.
  13. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Wat geweldig en super mooi nieuws!!

14. MoMo0883

MoMo0883 Actief lid