5 maanden na bevalling last van onderbuik

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door FoxyDiamond, 11 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Hoi,

    Ik ben 5 maanden geleden bevallen en sinds bijna 2 maanden heb ik een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Het voelt als lichte naweeën, een beetje als bandenpijn/menstruatie gevoel. Soms trekt het ook door naar de zijkant, achter het heupbot. Herkent iemand dit? Kan dit nog van de bevalling komen? Tijdens de eisprong lijkt het erger te zijn maar het is eigenlijk wel constant aanwezig. Ik moet maandag sowieso naar de dokter voor wat anders dus zal het daar ook eens vragen.
     
  2. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.080
    288
    83
    Emmeloord
    Kan je bekkenbodemspieren zijn, die zitten verbonden aan van alles in die regio. Kaart het inderdaad aan bij je huisarts. Het kan natuurlijk ook wat anders zijn ;)
     
  3. A new day

    A new day Actief lid

    6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Ik heb precies hetzelfde! Nu bijna 5 maanden geleden bevallen. Ik had tijdens mijn zwangerschap last van bekkeninstabiliteit en na de bevalling was dit helemaal weg. Ik vond het raar maar was vooral opgelucht. Nu ik sinds een week of 2 ineens weer zo'n doorstralende pijn heb vanuit mijn schaambeen richting staartbotje (en de heup, heel herkenbaar), ben ik bang dat ik te vroeg heb gejuicht). Dus in jouw geval zou ik me voor kunnen stellen dat dit je bekken zijn...al ben ik geen dokter natuurlijk ;)
     
  4. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Kan kloppen, had ook bekken instabiliteit.. Dacht ook dat het over was. Vreemd als het ineens terug zou zijn, moet donderdag voor de zekerheid een uitstrijkje laten maken
     

Deel Deze Pagina