6 weken zwanger en alleen maar honger!! Herkent iemand dit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ukkie1, 15 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Herkent iemand dit?? Bij mn zoontje was ik met 6 weken behoorlijk misselijk en beroerd, daar heb ik nu geen last van gelukkig. Maar ik heb een niet te stillen honger!! Als ik niet eet word ik er naar van. Maar ik kan dag en nacht blijven eten. Herkent iemand dit, tips?

    Ik probeer t maar bij gezonde dingen t houden maar ook onwijs trek in alles wat slecht is...
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik had dat ook...als ik niet at werd ik kotsmisselijk. Ik heb tot 14 weken alles opgegeten wat los en vast zat. van mc donalds tot ijsjes...drop....chips...brood met pindakaas...fruit...vla..etc etc
    En daarna ging het hongergevoel langzaam weer weg. Pas nu komt het weer terug.
    Ik ben in totaal 10 kilo gegroeid tot nu toe, dus echt heel slecht is dat gevreet niet geweest. :)
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  3. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Haha dat dus precies. De hele dag trek in alles. Ben niet misselijk als k niet eet maar licht in mn hoofd en slapjes. Stiekem wil ik chocoladekruidnoten nu haha
     
  4. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb gewoon eraan toegegeven, lijf schreeuwt niet voor niks ergens om dacht ik zo.
    En mocht het de spuigaten uitlopen kan je altijd nog wortels gaan knagen ;)
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Aah ja is ook zo... K vind t alleen zo vreemd haha. Herken t niet van mezelf maar dan gaan we zo naar de supermarkt voor pepernoten hahaha
     
  6. Lysta

    Lysta Bekend lid

    4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Hier ook herkenbaar. Mocht t echt honger zijn dan zul je het nodig hebben. Tenminste, dat was mijn redenatie. Tot nu toe niet veel aangekomen en bij mijn vorige zwangerschap hetzelfde en ook maar 10 kilo. Ik probeer het wat meer over de dag te verspreiden. Je kunt ook eerst wat drinken om zeker te zijn dat het inderdaad honger is.
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  7. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik herken het zeker, ik had opeens belachelijk veel honger!
    Vooral in satékroketten uit de Airfryer. :o:

    Heb nu meer periodes, de ene keer is mijn eetlust gewoon normaal en de andere keer heb ik z'n honger. :p
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  8. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Ja heel herkenbaar! Half uur na lunch alweer knorrende maag :roflmao: Herken ik echt zo niet van mezelf of m'n vorige zwangerschap, moest er ook even aan wennen... Fruit, koekjes, brood, bananenbrood en als het echt niet meer gaat idd pepernoten, chips oid! :rolleyes:
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  9. Fenna0780

    Fenna0780 Actief lid

    1 jan 2017
    141
    2
    18
    Vrouw
    Jep en al die weken later nog steeds... Krijg het ook koud als ik niet regelmatig eet. Hele dagen lang honger!
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  10. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik moest ook echt continu hapjes eten, anders werd ik gruwelijk misselijk. Ik had altijd kleine crackers bij de hand, at vaak stukjes appel etc. Ik was ook heel specifiek met eten, dus dat maakte het niet eenvoudig :D
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  11. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Blugh nou vandaag helemaal geen trek, moe en misselijk. Hopelijk snel eetlust terug, beviel beter hahaha.
    Ik drink ook echt enorm veel. Telkens maar dorst ook. Nouja mn lijf zal t indd wel nodig hebben..!!
     
  12. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ik heb het steeds in de nacht..
    maar was vanacht ook zo misselijk!
    Vond het een vage combinatie hihi
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  13. Annie91

    Annie91 Lid

    26 jun 2017
    90
    9
    8
    Vrouw
    Heb ik ook gehad tot een week of 9/10. Het was zo erg om het halfuur ging mijn maag weer knorren. Ben nu 12 weken en heb het eigenlijk een heel stuk minder, bijna niet meer zelfs. Dus het kan ook overgaan!
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  14. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Yep, heel herkenbaar! Ik had ook vaak kort na het eten alweer heel snel weer honger, en dan echt met zo'n grommend maag alsof ik de hele dag nog niks gegeten had. Ik heb er gewoon aan toegegeven, mijn lijf heeft het waarschijnlijk gewoon nodig gehad en na een paar weken was het al gauw over. Nu heb ik met vlagen momenten dat ik heel snel weer honger heb en ook dan geef ik er nog gewoon aan toe, anders wordt ik niet lekker.
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  15. Sassie87

    Sassie87 Actief lid

    29 mrt 2011
    128
    2
    18
    Vrouw
    NULL
    Zoo herkenbaar. Ik heb nu de hele dag ook honger en als ik dan niet iets eet wordt ik ook nog eens misselijk.

    En alles wat ik zie heb ik zin in haha. Zie ik drop moet ik drop hebben. Zie ik een reep chocolade is die ook niet veilig haha.
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  16. Barbamama87

    28 sep 2017
    47
    12
    8
    Vrouw
    Herkenbaar, deels. De eerste 6 weken had ik constant honger. Daarna was ik 24/7 misselijk.
    En inmiddels is het nog wat slapjes, raar gevoel in mijn maag en geen trek. Elke zwangerschap hetzelfde tot nu toe. :roflmao:
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  17. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.851
    1.668
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar! Was ontzettend misselijk maar ook een onverzadigbare honger wat het nog erger maakte.
    Werd 's nachts wakker van de misselijkheid maar ook van de honger.

    Kon 4 bruine boterhammen op maar dat voelde dan als een cracker. Wist soms van gekkigheid niet meer wat ik moest eten.
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina