6 weken zwanger, zorgen over bloedverlies en lichte krampen

Discussie in 'Miskraam' gestart door P1986, 7 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P1986

    P1986 Actief lid

    25 feb 2017
    446
    206
    43
    Goedemiddag,

    Vandaag ben ik 6 weken en 2 dagen zwanger. Uiteraard heel blij met de zwangerschap, na 19 maanden proberen is het dan eindelijk gelukt om zwanger te mogen raken, echter maak ik mij zorgen over het verloop ervan. Heb de afgelopen 2 weken bruin bloedverlies gehad. Begin deze week een inwendige echo gehad en het hartje klopt, het beste nieuws wat je dan kunt krijgen.

    Helaas kreeg ik eergisteravond lichte krampen onderin mijn buik, gisteren waren de krampen over, maar vanmiddag heb ik ze weer. Daarbij komt dat ik sinds gisterochtend zo nu en dan rood bloedverlies heb (alleen als ik naar de wc ga). Niet heel veel, maar toch wel wat wc-papiertjes.

    Hoop zo dat het geen miskraam wordt.. Herkennen meer mensen zich in deze klachten?
     
  2. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ja, dat is lastig. Rood bloedverlies is natuurlijk niet goed, maar kan ook onschuldig zijn. Verlies je ook stolsels? Wanneer heb je weer een echo? Het kan alle kanten op maar hoop dat het goed blijft gaan!
     
  3. P1986

    P1986 Actief lid

    25 feb 2017
    446
    206
    43
    Helaas.. heb het weekend een miskraam gehad.

    Zaterdag werd de buikpijn erger en heb ik veel bloed met stolsels verloren. Zaterdagavond vanwege het bloedverlies voor de zekerheid naar het ziekenhuis geweest en toen klopte het hartje nog..

    zondag ging het bloedverlies helaas door en gister moest ik weer terugkomen bij de gynaecoloog en toen bleek er helaas geen vruchtje meer zichtbaar.. :(

    Erg verdrietig...
     
  4. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ah nee, wat erg. Veel sterkte.
     
    P1986 vindt dit leuk.
  5. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Ach wat naar joh, heftig. Heel veel sterkte toegewenst!
    Lijkt op mijn verhaal, ook eindelijk zwanger na 19 maanden, ben nu bijna 6 weken maar ook bloedverlies en krampen. Lijkt erg op m'n vorige miskraam dus weet helaas al genoeg. Hopelijk voor ons beiden snel echt goed nieuws. Nogmaals sterkte!
     
  6. P1986

    P1986 Actief lid

    25 feb 2017
    446
    206
    43
    Dank je wel. Gelukkig voel ik mij lichamelijk en mentaal wel weer iets beter dan de afgelopen dagen, maar het verdriet blijft aanwezig..

    Hoop echt voor jou dat de zwangerschap door zet en dat het geen miskraam wordt!

    Heeft het na de miskraam bij jullie 19 maanden geduurd om weer zwanger te worden? :(
     
  7. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Het is bij mij ook een miskraam geworden.. Wat een verdriet dan he.. Ja klopt nov 2015 miskraam bij 10 weken gehad en daarna 19 maanden niet zwanger geworden.. Ben nu zo bang dat het weer zo lang gaat duren.. Heel veel sterkte voor jou ook!
     
  8. P1986

    P1986 Actief lid

    25 feb 2017
    446
    206
    43
    Och.. wat verdrietig oktober91..

    Kan mij voorstellen dat je bang bent dat er weer zo lang duurt voordat je weer zwanger bent. Ik denk dat zelf ook steeds. We moeten toch proberen om positief te blijven!! Ook al is dat zo moeilijk.

    Heel veel sterkte voor jullie!
     

Deel Deze Pagina