Innesteling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vrouwtjexxx, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwtjexxx

    Vrouwtjexxx Actief lid

    16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

    Nou...ik heb op zaterdag 2 oktober een pregnylspuit gekregen dus, zodat mn eitjes sneller zouden springen (na een ronde clomid 100mg)...donderdag 7 oktober...kreeg ik in de ochtend last een beetje van mn buik...bij het plassen, was er niks, alleen het deed een beetje krampachtige pijn aan het eind v mn toiletbezoek en kreeg een veeg bloed, dit was enkel in de ochtend, verder de dag had ik nergens last van. Maar dit is nu dus al sinds donderdag zo, in de ochtend! Kan niet van gemeenschap zijn, want mn man was de hele week weg. En een blaasontsteking is t ook niet, want ik heb geen branderig gevoel o.i.d. bij het plassen. Ik verlies dus enkel paar daagjes veegjes roze bloed. Nu zag ik op de kalender dat mochten mn eitjes goed gesprongen zijn, ik dus donderdag mn innesteling zou hebben. Voor de duidelijkheid mijn broekje blijft de hele dag door schoon, dus enkel bij de toiletgang veegjes. Zouhet kunnnen, innesteling? Eindelijk na zoveel maanden? Anders weet ik echt niet wat er aan de hand is, plus soms heb ik echt gemene steken in mn buik en een raar pijngevoel...zucht..
     
  2. misty1984

    misty1984 Fanatiek lid

    17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey vrouwtje,

    Natuurlijk zou het een innesteling kunnen zijn. Helaas zal je het pas weten tegen de tijd dat je ongi niet komt en je mag testen. Ik wens je heel veel succes met wachten en hopelijk heb je binnenkort een mooie positieve test.

    Liefs,

    Misty
     
  3. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hallo, hier hetzelfde geval.
    ik heb op 22 sept de pregnyl gehad. voelde dag erna buikpijn en druppel bloed, eisprong denk ik.
    toen 9 dagen later werd ik "ongesteld" bruinverlies. beetje roodbloed bij afvegen, maar niet zo erg als normaal bij een ongesteldheid. maar wel genoeg om te denken dat er nogal al veel bruin uitkwam (ook op maandverbandje)dus dat het een begin was van de ongesteldheid. dus ik heb 3 dagen gewacht. toen een zwangerschapsteste gedaan, negatief. toen ben ik opnieuw begonnen met de puregon. ben nu dus op cd 10, ging voor de eerste folikelmeting vandaag. zien ze dat ik nogal dik baarmoederslijm heb. ik moest een zwangerschapstest doen in het ziekenhuis. en wat denk je. positief...... nou moet ik vrijdag terug voor een nieuwe echo, om te kijken of er een vruchtje zit. die hadden ze nu niet kunnen zien, dus een heeeeeel raar verhaal hier... mijn advies is dus om een test te doen (vanaf 10 dagen na de pregnyl) en om af te wachten of je ongi alsnog doorbreekt. ze zeiden dat de puregon die ik alsnog heb gespoten niet schadleijk is....
    ik heb trouwens ook wat steekjes in de buik aan 1 kant. en een blaasontsteking heb ik al vaak gehad, en nooit pijn gehad bij het plassen. tijdens mijn vorige zwangercshap had ik vanaf t begin last van me blaas. buikpijn, rugpijn, urineverlies en bloedplassen. pijn bij plassen hoeft dus niet persé....


    succes ermee,

    groetjes sjaan
     
  4. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Sjaandiaan: ik was je effe kwijt.
    maar wat lees ik nu allemaal, wat spannend zeg.
    Hopelijk krijg je vrijdag toch nog goed nieuws, succes

    Vrouwtje: zou een innesteling kunnen zijn, met mijn zoon heb ik 1 dag erg veel buikpijn gehad.
    Dus wie weet, je zal het even moeten afwachten.
    Heel veel succes met wachten;)

    groetjes sjolie
     

Deel Deze Pagina