Advies/ervaring gevraagd!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Maagd10, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd10

    Maagd10 Lid

    13 jul 2017
    6
    1
    3
    hoi meiden!
    Wat denken jullie?!
    Ik heb afgelopen woensdag tm zaterdag middag veel last gehad van vruchtbaar slijm en ovulatiepijn, waarvan vrijdag avond mijn piek was. Die nacht heb ik seks gehad. Onveilig (stom, ik weet het). Daarbij is mijn partner even in mij geweest, maar niet heel lang. Uiteindelijk ook gestopt en is hij ook niet in mij klaar gekomen zeg maar. Dit was vrijdag op zaterdag nacht. Circa 14 uur later de map genomen. De ovulatiepijn was toen ook minder.
    Ik ben toch bang dat ik misschien zwanger ben..
    Hoe groot zou die kans zijn? En zal de map nog op tijd geweest zijn? Want hoor soms ook verhalen dat hij niet werkt op de dag van je eisprong. Al weet ik natuurlijk niet precies wanneer die geweest is..

    Ik maak me nu een beetje gek en check alles wat ik lichamelijk ook maar voel. Heb nu sinds een par dagen krampen en witte slijmerige afscheiding.

    Is de kan geoot denken jullie? Ik word echt gek van het denken!
     
  2. Maagd10

    Maagd10 Lid

    13 jul 2017
    6
    1
    3
    Niemand?
     
  3. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Kan dat niet van de map komen?
    Maar vraag mij dan af: als je vermoedt je eisprong te hebben maar niet zwanger wil worden waarom je dan onbeschermd seks hebt?? Ook in voorvocht zitten zaadcellen.
     
  4. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.550
    1.899
    113
    Zoals hierboven inderdaad, verder kan je niet veel meer doen dan afwachten tot je menstruatie.
     
  5. Maagd10

    Maagd10 Lid

    13 jul 2017
    6
    1
    3
    Ik weet dat het niet slim was inderdaad, en daar ben ik me natuurlijk van bewust. Maar soms wint de lust het van de gedachten en dan denk je soms niet 100 procent na, ik denk dat iedereen dat wel heeft.
    Maar inderdaad ik wacht maar af..vandaag minder kramp en ook bijna geen afscheiding en meer plakkerig/klonterig aan het worden.
     

Deel Deze Pagina