Afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rooooos, 25 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooooos

    Rooooos Lid

    14 jan 2018
    67
    35
    18
    Vrouw
    hallo Dames, vandaag ben ik 7.5 week zwanger en sinds gisteren verandering in Mn afscheiding.. i.p.v. veel wit en waterig, merkte ik gisteren en vandaag daarnaast slijmerige, dikke, gele slierten en klontjes op. Weet iemand of dit normaal is tijdens de eerste fase van de zwangerschap? Ik wordt er erg onzeker van..
     
  2. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Klontjes kan wijzen op een schimmelinfectie. Je zou dit even bij de HA kunnen laten checken
     
  3. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Door de hormonen kan je afscheiding erg anders zijn dan voor de zwangerschap. Ook komen schimmelinfecties vaker voor. Ik zou ook even naar de HA gaan om dit te checken....
     
  4. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Ik herken het wel! Je afscheiding veranderd gewoon tijdens de zwangerschap.
    Hier betekende het alleen hormoonverandering...
    ruikt/jeukt het? Dan kan het een schimmel zijn maar hoeft zeker niet
     
  5. kleinepien

    kleinepien Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Bij mij is het sinds begin zwangerschap geel-bijna groenig. :confused:Maar verder geen klachten of rare geur oid.
    Bij mijn eerste werd het juist veel meer en dunner. Onsmakelijk voorbeeldje: toen ik zonder ondergoed van slaapkamer naar badkamer liep, liep het al langs mn benen. :rolleyes::|
    Charmant, wat al die hormonen met je lijf doen. :D
     
  6. Rooooos

    Rooooos Lid

    14 jan 2018
    67
    35
    18
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties. Geen jeuk of vreemde geur o.i.d. Dus zal er wel bij horen. Woensdag naar de vk, zal haar ook eens vragen!
     

Deel Deze Pagina