Aftellen naar zwangerschapsverlof

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door manaolana, 31 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Ik kijk sinds vorige week ineens zo ontzettend uit naar mijn zwangerschapsverlof... veel te vroeg want ik moet nog wel even. Nog 35 dagen (tot aan de derde week van september) om precies te zijn :oops: ja ik heb geteld en ben nu dus letterlijk aan het aftellen haha :D. Wie doet er mee?

    Ik vind mijn werk hartstikke leuk maar het valt me nu gewoon even zwaar! Door de vakantiedrukte zijn we ook nog redelijk onderbezet en moet er echt een tandje bij. Pfff... :rolleyes:
     
    SMJD vindt dit leuk.
  2. Niqi86

    Niqi86 Bekend lid

    24 aug 2014
    663
    291
    63
    Whaha! Ik ga pas eind oktober met verlof en ik ben nu al de weken af aan het tellen dus ja... ik snap je! Hihi
    Pak nog twee weken vakantie dus met 32 weken lekker thuis.
     
  3. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Tegen die tijd lig ik hopelijk al te puffen ;). En vakantie plak ik hier aan het eind van het verlof moet dus echt nog even doorzetten o_O.

    Jij nog tips to keep the spirit up?
     
  4. ennasus

    ennasus Actief lid

    16 mei 2015
    160
    87
    28
    NULL
    NULL
    Herkenbaar!! Ik ben ook aan het aftellen, nog 3,5 week te gaan.. kijk er heeel erg naar uit, vooral omdat m'n oudste tijdens m'n verlof gewoon naar het kdv blijft gaan en ik dus eindelijk tijd echt vrij heb om te rommelen in huis, te rusten en nog even tijd voor mezelf te hebben voor de storm straks losbreekt :roflmao:
     
  5. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Herkenbaar, al moet ik nog veel langer!

    Ga met 36 weken met verlof, ik moet nu nog 4 weken werken dan heb ik 3 weken vakantie, en na mijn vakantie nog 8 weken werken tot verlof
     
  6. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Keek enorm naar uit, maar nu twijfel ik. Nog 7 diensten! 17 augustus de laatste! Daarna 2 weken vakantie en aansluitend verlof. Ben zelf bang dat ik me ga vervelen, als mijn dochter weer naar school gaat.
    Hier pas ook 1 maart weer werken!
     
  7. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.814
    2.542
    113
    Vrouw
    Ik moet nog 12 weken ruim werken maar ben ook al aan het aftellen! Eind oktober met verlof :).
     
  8. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Goed om te horen dat ik niet de enige ben haha. Ik werk ook zo goed als full time en dat vind ik af en toe toch wel pittig nu.
     
  9. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik werk ook fulltime en moet zeggen dat ik nu met die vakantiedrukte er wel een beetje klaar mee ben. Vandaag ook om 7:15 al op kantoor om de ergste chaos wat weg te werken.
    Gekukkig nog 2,5 week en dan heb ik even vakantie, dan nog 4 weken werken en dsn verlof.
    Ik heb van 6 oktober tot 29 januari verlof.
     
  10. kim2306

    kim2306 Fanatiek lid

    23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik ben ook al aan aftellen hoor nog ongeveer 3 weken en dan verlof en na verlof nog 3 weken vakantie moet vanaf 7 of 8 januari weer terug
     
  11. LolaLisa

    LolaLisa Bekend lid

    14 apr 2017
    516
    425
    63
    Pff hier ook heel hard aan het aftellen! Nog 1,5 week vakantie en dan nog zon 8 a 9 weken werken... Moet het allemaal nog eens echt goed vastleggen eigenlijk.
    Maar ik werk in een mannenwereld en ze zien de noodzaak van verlof voor de bevalling niet echt in helaas, dus is geen topprioriteit voor ze om dat vast te leggen o_O
     
  12. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Hier ook hoor!
    Ik moet nog 3 weken werken en we hebben dan eindelijk 3 weken zomervakantie. Daarna moet ik nog 2 weken werken tot mijn verlof
     
  13. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier ook aan het aftellen. Ik ga 7 sept met verlof en daarna vier wk vakantie dus begin 28 januari weer.
    :)
     
  14. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Lekker veel dames ook die nog extra vakantie opnemen :). Mijn verlof loopt tot en met de tweede week van januari maar neem daarna nog ruim 6 weken op. Dus hoef pas 1 maart weer te gaan werken. Heerlijk :D.

    En inmiddels zit er al weer bijna een werkweek op sinds ik dit topic opende dus stiekem gaat het toch ook best snel ;).
     
  15. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Héérlijk vooruitzicht 1 maart weer beginnen!

    Ik neem na mn verlof en vakantie ook nog 8u per week ouderschapsverlof voor een jaar en mijn eerste 10 werkweken nog 8u per week vakantie uren op.
    Hoef tot ergens in mei dan maar 8u per week te werken. Heerlijk!
     
  16. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ohh! Zo fijn dat ik niet de enige ben!!
    Ik ben al weken aan 't aftellen - maar nu het verlof dichterbij komt weet ik bijna niet meer hoe ik mezelf erdoorheen moet slepen.
    Nog 2 weekjes!
    Het is eigenlijk helemaal niks - en ik vind m'n werk ook helemaal super. Maar pffff - ik had nu een paar dagen vrij en heb alleen maar geslapen (als in 12 u snachts en ook nog 3-5 u overdag). Hoe ga ik 't in hemelsnaam overleven? Haha!! Klaag, klaag
     
  17. Roos32

    Roos32 Bekend lid

    2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Alsof ik mezelf hoor praten ladies! Volgende week vrijdag is mijn laatste werkdag en ik tel de minuten zowat af nu. Vermoeid, last van mijn rug en het gevoel alsof heel je lichaam uit kind bestaat! De eerste keer heb ik doorgewerkt tot 36 weken, maar daar moet ik nu niet aan denken. Ik neem nog 2 weken vakantie in december op en dan krijg ik de laatste week cadeau omdat mijn bedrijf dicht is. Heerlijk!
     
  18. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ja hoor, ook al aan het aftellen hier!

    Ga met 36 weken met verlof, maar omdat contract misschien niet verlengd wordt (kunnen ze pas in verlof zeggen ivm reorganisatie) neem ik mijn resterende vrije dagen maar voorafgaand op.. Dus nog 8 weken werken :D
    Moet zeggen dat mijn motivatie ook echt ergens op -15 zit:confused:
     
  19. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Heeeerlijk! Nu nog 10,5 week werken in totaal. Met 3 weken vakantie daartussen.

    Ik werk in een winkel waar het met kerst enzo erg druk is, en deze dame zit dan lekker thuis!! :D
     
  20. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Een beetje vroeg misschien nog, maar stiekem tel ik hier de weken ook al langzaamaan af. Ik werk door tot 36 weken, maar plak heel misschien twee weken vakantie ervoor (anders daarna misschien nog). Maandag weer begonnen met werken na 3 weken vakantie en ik kijk nu al ergens uit naar mijn verlof straks; nog 13,5 week! :roflmao:
     

Deel Deze Pagina